Evo III
Hertugen
Den er jo ikke ferdig vokst helt til en 2.0 ennÄ
Den er jo ikke ferdig vokst helt til en 2.0 ennÄ
Ja den er det,fin sakAh. Haha. Se der ja. JÞss.. den 1.8 som ligger ute er vel ogsÄ mer prisverdig. Samt mer lokalt
HĂžrt om Ă„ dra katta ut av sekkenNĂ„ er det like fĂžr Hegel kommer inne her.. Norges turne'en fortsetter
Det er jeg rimelig sikker pÄ at ikke kommer til Ä skjeNÄ er det like fÞr Hegel kommer inne her.. Norges turne'en fortsetter
Jeg ÄDet er jeg rimelig sikker pÄ at ikke kommer til Ä skje
mvh
Synes den er ca 8-10k for dyr.Ah. Haha. Se der ja. JÞss.. den 1.8 som ligger ute er vel ogsÄ mer prisverdig. Samt mer lokalt
32K maxSynes den er ca 8-10k for dyr.
TÄkefyrste?Gidder ikke "oppgradere" meg ned i effekt... . Ihvertfall ikke pÄ hÞyttalere som krever litt juice, dvs fÞlsomhet pÄ 95dB og nedover...
Vanskelig for det? .. Lavere effekt er ikke alltid vellykket..TĂ„kefyrste?
Ja de gjĂžr det,liker de godtsynes aw180 funker som ei kule pĂ„ sfâene, jeg.
Hvem snakker om lavere effekt?Vanskelig for det? .. Lavere effekt er ikke alltid vellykket..
Mulig de hadde det,men ingen planer om AW600Tror et par aw600 hadde kledd rommet ditt.. ogsÄ setter du aw180 oppÄ dem nÄr du fÄr de tilbake og biamper
God morgen FrankGod morgen Ove nyt kaffen i hula
mvh
Ja..... pas pÄ med at tro pÄ hvad som helst.Jubileumdmodelll laget i 300 ex. eller 600,
- alt ettersom hvor man leser.
LÄtÊr jo knÊll braDu slutter aldri og overaske Rett og slett en perle pÄ lÄn
mvh
Det stÄr seg meget godt. Cordis 1.6 S som er til salgs for 11K er jo et rÞverkjÞpADYTON FYLLER 40 MED NORSK HIFI-LYD (elektronikkbransjen.no)
GĂžy!
Hvordan stÄr Norsk hjemeavlet seg mot de internasjonale da?
Nei jeg liker AW 180 vel sÄ godt,men skulle jeg bytte sÄ hadde Cordis 2.0 S stÄtt laaangt oppe pÄ listaOg der ryker det et par AW180 pÄ torget snart ?
Nytt teppe
Nytt teppe
⊠eller, nei - nok en amp innom pÄ visitt gitt
85k for Cordis 2.0S er ikke sÄ dumt det heller.Det stÄr seg meget godt. Cordis 1.6 S som er til salgs for 11K er jo et rÞverkjÞp
O
Once you go trÞnder, you never go back... Tipper denne bli stÄende
Det tipper du velOnce you go trÞnder, you never go back... Tipper denne bli stÄende
Bare sÄ det er sakt jeg skal ikke selge AW180 de skal kun fÄ nye releér. Adyton lÄter fantastisk ikke noe Ä lure pÄ det.Once you go trÞnder, you never go back... Tipper denne bli stÄende