Kjekk liten sak det der, bruker det selv i E-650Jeg har det kortet
Det er en veldig fin versjon av the credit card song på den plata også.Den må du bare hanke inn noen det beste jeg hørt av dem, live Hotel C før den kom på plate og en grym versjon av One of These Nights
Ja det er ikke dumt detKjekk liten sak det der, bruker det selv i E-650
mvh
Takk,slang inn et budTechnics 1200 ØNSKER BUD | FINN-torget
Selger en technics 1200 platespiller. Alt fungerer meget bra, men den mangler den ytterste delen på tone armen.www.finn.no
Gratulerer. Det gjorde jeg også. Hvor mye?Takk,slang inn et bud
7000kr kan strekke meg til 9000Gratulerer. Det gjorde jeg også. Hvor mye?
Bød halvparten inkl frakt jeg . Har ikke fått svar. Ikke umulig at du får den7000kr kan strekke meg til 9000
Jeg bød seff ikke det,håper du bare tuller med det budetBød halvparten inkl frakt jeg . Har ikke fått svar. Ikke umulig at du får den
Men du byr jo ikkeDu linker den til meg og så byr du på den selv???.
Jo men ikke 7000,det var en spøk seffMen du byr jo ikke
Hva skjer?Trenger ikke fiender jeg ser jeg her i en tråd
Du la den jo på toppen av det hele ut i godekjøps trådenHva skjer?
Jorwe er vel ingen guruSorry, men nå er det jo ikke et godt kjøp i flg J, så glem hele greia
Jo. men med Ken foranJorwe er vel ingen guru
Bare å slå til det. Jeg hadde kjøpt den for 3000, men jeg får jo ikke lovJeg kunne få den for 3000kr men han svarer ikke på hvordan den har vært lagret
Han har jo sluttet og svareBare å slå til det. Jeg hadde kjøpt den for 3000, men jeg får jo ikke lov
Kanskje han ikke fikk lov til å være oppe lengerHan har jo sluttet og svare
Prøvde men han svarer ikke. Han sa jeg fikk den for 3K,så fikk jeg mld at den var solgtDu kan jo ringe ham
Ok. Det kommer flere. Skai tipse deg , ikke legge ut på fode kjøp og iikke by selv. Jeg lover. Skal heller ikke si negerordet hellerj
Til overs?
Ja,ser om jeg finner den i morgenTil overs?