T
TT.
Gjest
Har Helga kommet?
På hvilke måte, mener du?Har Helga kommet?
PistasjnøtterSkål herfra, men hva har du i bollen, snegler eller skjell?
Hva med oss som tar oss et glass vin, ingen som skåler med oss eller?Skål til dere som tar seg en øl Vis vedlegget 781665
Okda så n skål til dere ogsåHva med oss som tar oss et glass vin, ingen som skåler med oss eller?
Vinkrenket lørdags skål fra vipa
Vis vedlegget 781674
Evo har sovna..Nåå, Evo.. du sitt dær å drækk?
Jeg har aldri skjønt hvorfor man skal velge mellom øl og vin så lenge man faktisk liker begge delerOkda så n skål til dere også
Han hadde det gitt,våkner jo før fuglaEvo har sovna..
Takk,eller ikke et mindre men et som er mindreGratis med et produkt mindre
Jeg har det kortet
Jo da et mindre og et nyttTakk,eller ikke et mindre men et som er mindre
Det er jeg ikke sikker på,kanskje Ortofon T-3000 holder i massevisHer skjer det ting igjen Skal du bare bruke kortet nå eller har du noe annet på gang?
mvh
ATOC-9 XSL er en veldig god PU til lite penger,den høres mye dyrere ut enn det den er til sine 8300kr. Gullwing SLR er et annet dyr på flere måter,mere av alt kan du si. Det står at den skal være innspilt etter 40 timer så det kommer nok mere godlyd ut av den da. Nå hadde ikke OC9 mange timene på seg heller,den er garantert ikke innspilt. Jeg har loggført 36 LP plater på den i mine notater.Hva kan du si om AT OC9xxx vs Benz? Jeg lurer litt på om en Benz som min neste pu etter ATOC9ML/II (på SME V).
Ja det er jo det,dette funker i mine ørerMeget bra pickup, og med vinyl har matching alt å si for et bra resultat. Grattis igjen
Så gøy å lytte til de som har masse penger.ATOC-9 XSL er en veldig god PU til lite penger
Hehe,skjønner den kan høres klysete ut ja,men sammenlignet med mange PU’er som de har her inne på sentralen er den "billig"Så gøy å lytte til de som har masse penger.
Jo da ser den. Jeg synes jeg kjøpte meg dyr pu nylig, derfor måtte jeg bare . Ser jo at det selges pu til over 50000,- brukt, så ja, det er sikker billigHehe,skjønner den kan høres klysete ut ja,men sammenlignet med mange PU’er som de har her inne på sentralen er den "billig"
Ja de kommer i veeeeldig dyre esker ogsåJo da ser den. Jeg synes jeg kjøpte meg dyr pu nylig, derfor måtte jeg bare . Ser jo at det selges pu til over 50000,- brukt, så ja, det er sikker billig
Gratulerer. Eskene er nok velsignet av selveste PavenJa de kommer i veeeeldig dyre esker også
Ja det vil jeg troGratulerer. Eskene er nok velsignet av selveste Paven
Den må du bare hanke inn noen det beste jeg hørt av dem, live Hotel C før den kom på plate og en grym versjon av One of These NightsDenne måtte jo bare kjøpes Vis vedlegget 781859
Finnes allerede i betaversjon og blir å finne i HFS 4.1 versjonDet er jo så man egentlig bør få programmert en Gratulerer melding, som automatisk leses inn i denne tråden sånn ca hver tredje dag
Det er jo en knall låt ogsåDen må du bare hanke inn noen det beste jeg hørt av dem, live Hotel C før den kom på plate og en grym versjon av One of These Nights
Hva slags lyd man ønsker blir jo veldig individuelt, jeg har tinnitus, (.357 Magnum avfyrt 30cm fra venstre øre gjør noe med hørselen )Det som er saken er at Luxman/Accuphase/Sonus Faber ble litt vel mye romantisk for meg. Så jeg kjøpte Benz Micro Gullwing -SLR og bruker Accuphase kortet med en Ortofon headamp,som noen kaller stepup.
Dette ble mye mere dynamisk,klart PU teller inn her også. Jeg testet med en Ortofon Cadenza Black her hele fredagen men det funket heller ikke. Så uansett hvor bra Luxman EQ-500 er så funket den ikke 100%her. Nå låter det mye mere sånn jeg liker det her og det er jo det som teller Vis vedlegget 781834 Vis vedlegget 781835