Jeg vil bli mer enn fornøyd,jeg vil bli overfornøyd. Neida du har rett,men det er noe med oss hifi huer som er veldig rart vet dutipper forrige eier har satt inn 2 stk 6eu7 eller 6n2p, ergo adaptere.
mange driver og leker med disse variantene som 12ax7-erstattere.
hiv ut rukkelet og sett to stk 12ax7 der, du.
eller bare la det være hvis du er fornøyd (og det var du jo helt til du begynte med rørrullingstyr).
Takk det samme TT.God morgen mr! Du er jaggu tidlig oppe. Har Elkjøp begynt med nattåpent?
Ønsker deg en bra fredag i S T E R E O !
Du må ikke putte pillene i øret da vettu!Takk det samme TT.
Våknet med et vondt øre kl 0450,litt må jeg regne med når bandasjen og proppen ble fjernet. Noen smertestillende senere er det greit.
Du er ikke den eneste som sliter med øret for tiden. Jeg har måtte begrenset meg med musikklyttingen den siste uken, da venstre øret tuller. Tror også jeg sliter med kanalene...Takk det samme TT.
Våknet med et vondt øre kl 0450,litt må jeg regne med når bandasjen og proppen ble fjernet. Noen smertestillende senere er det greit.
Synes forresten kretsene i RIAAen din virket overbevisende ved øyekast. Tydelig dyktige ingeniører bak denne kretsen.Jeg vil bli mer enn fornøyd,jeg vil bli overfornøyd. Neida du har rett,men det er noe med oss hifi huer som er veldig rart vet du
Å fa’an det var det ingen som saDu må ikke putte pillene i øret da vettu!
Fortsatt god bedring!
Det ble litt overfølsomt etter operasjonen,men det fikk jeg beskjed om. Nå hører jeg bedre på venstre kontra høyre i en periode. Det skal gå seg til etter noen uker sa legen.Du er ikke den eneste som sliter med øret for tiden. Jeg har måtte begrenset meg med musikklyttingen den siste uken, da venstre øret tuller. Tror også jeg sliter med kanalene...
Blir bare vinyl i en periode nå da?Det ble litt overfølsomt etter operasjonen,men det fikk jeg beskjed om. Nå hører jeg bedre på venstre kontra høyre i en periode. Det skal gå seg til etter noen uker sa legen.
Det blir nok det.Blir bare vinyl i en periode nå da?
Stort sett,hender noen ganger i uka også hvis vi glemmer å handle arbeiderklasse matSå er dette fast kost på fredag? Må planlegge hvilke dag jeg stopper innom uanmeldt
Hardt liv skjønner jegStort sett,hender noen ganger i uka også hvis vi glemmer å handle arbeiderklasse mat
TakkDe så jaggu meg godt ut Bon appetitt
mvh
Ja det er ikke så lett bestandigHardt liv skjønner jeg
Mye det det går iLeverstuing nå igjen?
Ja vi er litt enkle sånn,blir fort det med så mye innavlMusikk, mat eller vin…….hertuger er forutsigbare Men, veldig bra blir det likevel
Ja, det er skummelt det med innavl, men det ser jo ut som Hertugen av York har forsøkt å gjøre noe med det for å gå foran som et godt eksempelJa vi er litt enkle sånn,blir fort det med så mye innavl
Er det ikke bare skjerming på to av 12ax7 røra?Fikk byttet 12au7 rørene,12ax7 har jeg ikke kjøpt inn ennå.
Men det er ikke helt som det skal være på 12ax7 sidensatt noen rare greier der.
Første bildet er i fra luxman sine sider,nr 2 er min RIAA. Vis vedlegget 781017 Vis vedlegget 781018
Hvis man kjenner hvilken smak stikkpillene har så vil jeg si at de har kommet godt på plass…Jeg var på Kalnes etter et mulig ankelbrudd i desember 2019 og som smertestillende fikk jeg stikkpiller med mentholsmak!
Tror ikke det er meningen man skal bruke stakefjærHvis man kjenner hvilken smak stikkpillene har så vil jeg si at de har kommet godt på plass…
Nei da bør man i alle fall tenke seg omTror ikke det er meningen man skal bruke stakefjær
Jo det er vist detEr det ikke bare skjerming på to av 12ax7 røra?
Ja det gleder jeg meg tilHar lagt en forespørsel inn til min hifi pusher om hva han vil gi i innbytte for min e-480 kontra en e-5000. Det blir spennende. Mon tro hva forskjellen blir på e-480 og e-5000.