Etter jul en gangVel utført mister men hvordan går det med Accu oppgraderingen? noe nytt å melde
mvh
Det hadde tatt seg ut dukaller’n bare glava-ove nå
Det kan ikke være lenge til, for når jeg var på Jula i morges, var de i full gang med å fylle hyllene med juleting!Etter jul en gang
Ikke det værste å bli kalt det
mvh
Det var tidlig detDet kan ikke være lenge til, for når jeg var på Jula i morges, var de i full gang med å fylle hyllene med juleting!
Sender søknad i 3XDa gjenstår det vel bare å få medlemskap i målemafiaen? Velkommen!
Nja. Leste i Moss avis nå i ettermiddag at det var visst flere butikker som allerede var i full gang.Det var tidlig det
På Jula er det vel Jula hele åretDet kan ikke være lenge til, for når jeg var på Jula i morges, var de i full gang med å fylle hyllene med juleting!
Nettopp , men jul bare en gang i året!På Jula er det vel Jula hele året
Nå nå, ikke overdrivLurer på om vi må sende inn en bekymringsmelding til Arbeidstilsynet jeg. Utfra bildene å se så byttes au-pairene ut omtrent like hyppig som tilfellet var med HiFi komponenter en periode
Enig! Det er da ikke så hyppige skifte av au-pairerNå nå, ikke overdriv
Rolig nå botolf, er flere av deLurer på om vi må sende inn en bekymringsmelding til Arbeidstilsynet jeg. Utfra bildene å se så byttes au-pairene ut omtrent like hyppig som tilfellet var med HiFi komponenter en periode
Bingo^ Aah. En for hver dag i uka - og så er det vel 3 skift
God morgen AGod morgen O
Blir vel noe greier her, skal måle opp og lage kasserHva blir den neste veggen du skal kle inn ?
Testing var greit, men fy satan å kjedligDenne er fin til å teste etterklangen med: https://tidal.com/browse/album/246486673
Ja, trommesolo under konsert = tissepause og/eller påfyllTesting var greit, men fy satan å kjedlig
Denne tester også "smekket"......hos den som har alt på stell...Denne er fin til å teste etterklangen med: https://tidal.com/browse/album/246486673
Litt mye romklang på opptaket, kanskje? Uansett gøy å teste litt med trommedemoer. Noen er virkelig livaktige.Denne tester også "smekket"......hos den som har alt på stell...
Den er nok ikke det nei🥹«Etter den søte kløe kommer den sure svie», sies det. Men tror ikke Glava-kløen er spesielt søt.
Hadde nok ikke bare hårene som hadde blitt klippet derblir ikke noe kløe og svie her, man ser ut av bildeføljetongen at han glava-ove tar intimfrisering på alvor.