Det lureste er å holde seg unna fysisk arbeid. Hvem trenger å bli kjent med nye muskler! Det er da hyggeligere å bli kjent med nye mennesker.Man blir kjent med "nye muskler" når man gjør ting man ikke er vant til. Lurt å ta en pause av og til
Slik snakker en ekte slappfiskDet lureste er å holde seg unna fysisk arbeid. Hvem trenger å bli kjent med nye muskler! Det er da hyggeligere å bli kjent med nye mennesker.
Takk det samne MJøss, ny spiller igjen? Vært på besøk hos jorwed
Ha en fin helg
mvh
Takk for det unge mannHar ikke skrytt av finishen på spellærn din, så gjør det nå!
Lekker finish på spellærn din!
Bare på lån i fra @Hifi&VinylGratulerer med ny spiller!
Blev du såååå slapp da, at det blev et problem å vende vinylen ?Greit å spille litt CD innimellom også
Lekkert design på din lånte spiller fra HIFI & vinylBare på lån i fra @Hifi&Vinyl
Gratulerer med lånt spiller!Bare på lån i fra @Hifi&Vinyl
Gratulerer med lånt spiller som har veldig lekkert design! (Sånn)Som har veldig lekkert design
@jorwed_ må snart merke alle produktene han selger "Broken by Ove"Bare på lån i fra @Hifi&Vinyl
Kanskje "Broken in by EVO" passer bedre@jorwed_ må snart merke alle produktene han selger "Broken by Ove"
Kvalitet stempel detKanskje "Broken in by EVO" passer bedre
UTAKK ER VERDENS LØNN!!Hva gir dere meg
Her får au-pairene en hyggelig ferie til Roma av meg, så "tøser" de seg til for turistene
Vis vedlegget 856877
Nja, når de til vanlig må slave for en gæmlis på landet, er det kanskje ikke så rart at de blir litt løsslupne på ferie i Roma.UTAKK ER VERDENS LØNN!!
Rette ræva som feis!Nja, når de til vanlig må slave for en gæmlis på landet, er det kanskje ikke så rart at de blir litt løsslupne på ferie i Roma.
Må jo det, noen er jo slemme i mot folk som repeterer musikken de spiller.Den der av Alan Parson har jeg aldri sett eller hørt. Kan man begynne å tro at Ove er vill og gal og spiller musikk han aldri har hørt før