Evo III
Hertugen
Se detJepp, på bissnisstur
Se detJepp, på bissnisstur
Hengslene er sikkert forskjellige. Får ta noen mål og bilder når jeg kommer plutselig innom i løpet av ukenDet er ikke samme hengsler på de tror jeg, men ja det burde det for 1210 MK 6 har vel samme som din?
LurtHengslene er sikkert forskjellige. Får ta noen mål og bilder når jeg kommer plutselig innom i løpet av uken
Er du hjemme torsdag, så tar jeg med stakefjør, plumbo og måleinstrument?
JeppEr du hjemme torsdag, så tar jeg med stakefjør, plumbo og måleinstrument?
Nei, bare ta turen duGuttekveld?
Hvordan byttet du farge? Finner ikke noe om det i manualen.Nå har jeg det, satt den på manuell og justert litt frem og tilbake, kan ikke si jeg hørte noen forskjell. Lot den bli stående på manuell, byttet samtidig farve på speed kontroll og pitch til rødt/orange.
Vis vedlegget 882988
Det gjør du her!Hvordan byttet du farge? Finner ikke noe om det i manualen.
Takk for svar Skal sjekke det ut.Det gjør du her!
Vis vedlegget 883372
En project Experiens 2 jeg tok i innbytte på for Kenwood KD 600.Hva er dette for en spiller?
(jeg kommer innom deg i morgen på denne tiden)
Synes du kr. 45000 pluss diverse er "lompepris"?Gratulere så mye med ikonisk spiller, ekte High End til lompepris (til og med Tosken har skjønt det), bare å snurre bekymringsfritt år etter år…
Har gjort noen små tweaks på min som oppgradert platematte, kabling og headshell. Men det største løftet er pickup/riia(eq) 003 fra DS Audio, anbefales om du vil ta den helt ut…Da snakker vi bass på cd nivå blant annet…
Vis vedlegget 883014
Nei, sånn passe.Nei lompepris er det ikke, men i forhold til enkeltes spillere her inne er den ikke spes dyr heller.
Ja det er flaut, må nesten sende de hjemDet er greit nok at du sender au pairene dine på egen hånd ut for å handle på Ica, @Evo III , men kan du ikke prøve å ha litt kontroll på dem da?
Se bare her hva de nå har stelt i stand - også i grønnsaksdisken da!
Vis vedlegget 883724
Pøkk?
HeadshellPøkk?
Men hadde ikke du allerede en treflis?Headshell
Kun i fingerenMen hadde ikke du allerede en treflis?
Det var det jeg fikk i dagIkke denne altså?
Hertugens hifi loft
Nå må vi være greie med Ove, han gjør så godt han kan :giggle: mvhwww.hifisentralen.no
Takkishils pavenDet ble pent det der. Grattis
Da slutter jeg meg til gratulantene og gratulerer!Det var det jeg fikk i dag
Takk takk
Nå sklir det helt ut @motorenNydelig album som jeg skal finne fram her også men dessverre på på cd nyt kvelden Ove
mvh
Dæven detta blir dyrtHerligste Herr Hertug, her har du verket du ikke ante at du ALLTID har savna - alle DSOTM pressinger menneskeheten kjenner til
Du kunne jo tatt en positiv vri? Til ære for min venn eller noe sånt?