Evo III
Hertugen
Joda er nok detDu Ove, Du Ove, du er ikke sann...
Joda er nok detDu Ove, Du Ove, du er ikke sann...
Du gleder deg over støvtørkingen duFøles deilig når en er ferdig med rydde sjau og får orden på kabler og div
mvh
Ja understellsbehandling av komponentene skal ikke undervurderesDu gleder deg over støvtørkingen du
Ikke aupairer hellerJa understellsbehandling av komponentene skal ikke undervurderes
Har ikke plassNå mangler det bare en bøs kassettspiller i anlegget .... tør jeg foreslå en råtass fra Tandberg som matcher TD-20A ?
Eller en Nakamchi som passer sammen med Accuphase og Technics ?
Kommer vel noe nytt før sommeren tenker jegBare vask altså. Jeg trodde vi endelig skulle bli vitne til litt nytt i kåken.
TakkGood job!
Viktig å vaske bak ja!Nå er jeg fornøyd, alt er tørket av og rent. Bak er det vasket og ryddet
Vis vedlegget 885004
Du skulle bare visstMen ryddet...
Tro hva han oppbevarer bak
Heller Kongo, Nord Korea?Uffda da skulle jeg hatt godt betalt. det er faktisk det siste landet jeg hadde reist til
mvh
Vedder det er bare kjeften på deg. Vær forsiktig ellers starter jeg spleis og shipper deg til han Kim.Ja faktisk
mvh
Hehe ja heller detVedder det er bare kjeften på deg. Vær forsiktig ellers starter jeg spleis og shipper deg til han Kim.
Fordi?Uffda da skulle jeg hatt godt betalt. det er faktisk det siste landet jeg hadde reist til
mvh
Har bare store problemer med folket men vi lar det liggeFordi?
Kanskje han måtte kveile opp noe?Men ryddet...
Tro hva han oppbevarer bak
What happends in Vegas, stays in Vegas!Jeg styrer unna både Nord Korea og Kongo, men kunne godt tenkt meg til USA igjen. Vi var 4 stk. på roadtrip i 2015 til USA og til Canada/USA i 2018. Det var meningen med ny tur i 2021, men covid satte en stopper for det. Vi har snakket om ny tur, men det har ikke blitt noe av enda. Jeg var også på utdrikningslag til Las Vegas i 2013, men det var en annen type tur…
Det er helt korrekt! Jeg tror ikke at jeg skal utbrodere så mye her om den turenWhat happends in Vegas, stays in Vegas!
Kanskje det´Now playing´ på veggen under Heep?
Dæven døtte å mye jeg må daDu må sette TD20 slik at du får utslag i meterne