Evo III
Hertugen
Si i fra når SL 1000 er på plass så skal du få en i gaveDu kunne jo tatt en positiv vri? Til ære for min venn eller noe sånt?
Si i fra når SL 1000 er på plass så skal du få en i gaveDu kunne jo tatt en positiv vri? Til ære for min venn eller noe sånt?
Som Evo III sa, Ingen tweaks uten ny kabel...Synes du kr. 45000 pluss diverse er "lompepris"?
Dette er altså en platespiller til ca 75.000kr inkl pick up.
Så fort som tweakingen pågår her nå, så er det ikke umulig at summen bikker 100.000 før helga.
Mht phonokabel er det antagelig ennå mer å hente.
Man er jo nede i grenseland for det målbare. Sammenligner man med 1000r er jo de målte forskjellene forsvinnende små.Som Evo III sa, Ingen tweaks uten ny kabel...
Standard lakris bytta ut til fordel for Japanske Oyaide PA-2075RR...en habil ledning av god kvalitet til en rimelig pris. Har også oppgradert platematta til
Achromat på 5 mm tykkelse. Prøvde APM med glass på 7 mm som blir for tykk i forhold til høyden på spindelen. Original gummimatte er på 3mm. Benytter TTW10 platestrammer fra varia Instruments som veier rundt 808 gram, og i følge Technics er det godt under maks grensa for drivverket.
I og med platetallerken på Technics SL-1200G også har en meget påkostet trelags helstøpt konstruksjon i messing/aluminium/gummi må det skrytes litt ekstra så folk skjønner hvorfor det koster bittelitt mer enn en Rega i lakkert mdf med billig reimdrift.....
Her litt teknisk data og lovord, målt av HIFI News.....A vanishing –74.3dB (DIN-B wtd) through groove and not only that but, with the pitch adjust defeated, the SL-1200GAE’s absolute speed accuracy is an astonishingly precise +0.006% and its low-rate wow is just 0.01% [see Graph 1, below].
Sant det, som regel koster det lille ekstra veldig mye i forhold, men skit au...det koster å være på topp!Man er jo nede i grenseland for det målbare. Sammenligner man med 1000r er jo de målte forskjellene forsvinnende små.
1200g
Vis vedlegget 884175
1000r
Vis vedlegget 884176
1200g
Vis vedlegget 884177
1000r
Vis vedlegget 884178
1200g--------------------------------------------------------------------------------------1000r
Vis vedlegget 884179 Vis vedlegget 884180
Koster kona......det koster å være på topp!
Hva man ikke får.Komme deg over på bal etterhvert
XLR balanced sockets mod for Technics SL-1200G/GAE
A unique solution to have balanced outputs on your Technics SL-1200 G/GAE. Easy to mount and supplied with all you need for a perfect installation matching your balanced pre phono amplifier. Neutrik Professional XLR gold connectors. No soldering installation, completely reversible. Made in Italy.precisionsoundlab.com
Super fornøyd. Jeg har jo hatt en del strikk spillere i fra 30/40K til 150K dette er gøyere.Ingenting slår en skikkelig DD spiller Godt å høre du er fornøyd
mvh
og ikke minst så står de der træfjølene fra Sonus der enda1år siden og E-480 står her ennå
Vis vedlegget 884739
De blir nok en stund til !og ikke minst så står de der træfjølene fra Sonus der enda
Ja det virker sånn, selv om du nå har hatt dine svake øyeblikk der de ble vurdert byttet bort..De blir nok en stund til !
Ja, hadde vel et lite dryppJa det virker sånn, selv om du nå har hatt dine svake øyeblikk der de ble vurdert byttet bort..
Den står der vel bare i påvente av noe annet hvis jeg husker riktig?1år siden og E-480 står her ennå
Den står der vel bare i påvente av noe annet hvis jeg husker riktig?
NææææVirker som om Hertugen har havnet på kabelkjøret!
Sov godtDen er bare så flott nesten litt misunnelig. Her sitter jeg litt på tuben for øyeblikket og koser meg før en hiver seg i seng.
mvh
Ikke kabler.WTF??
Ja ja, sånn er det på «kabelkjøret»!
Kjenner den første smiley etter "kabler". Den annen..... er det byttesyke??
Asymmetrisk oppstilling kan vel motvirke stående bølger, men dette var friskt!
Hva i all verden er det du driver med? Har du fått tvangstanker?Litt orden ble det
Vis vedlegget 884985
Har lagt teppe der nå, da kunne jeg jo rydde i samme slengenHva i all verden er det du driver med? Har du fått tvangstanker?