Vinyl-mannen © 2.edition
Hi-Fi freak
Stille blir det vel ikke
Den ønsker jeg meg til julStille blir det vel ikke
Vis vedlegget 1052538
De har det jo med å dukke opp i ny og neBetyr og betyr! Kommer det en fjong en så må jeg ha den også da vel
Du får skrive en ønskeliste, nissen er våken.Den ønsker jeg meg til jul
Se det, gudene smiler til de gode( det vil si meg)De har det jo med å dukke opp i ny og ne
Vis vedlegget 1052540
Kjære nissen og alt det der!Du får skrive en ønskeliste, nissen er våken.
Den har jeg på jåle!De har det jo med å dukke opp i ny og ne
Vis vedlegget 1052540
Hva sipper du etter da?Den har jeg på jåle!
Fordi jeg vil ha meeer!Hva sipper du etter da?
Stormans gal duFordi jeg vil ha meeer!
Kjærenon, det var da så lite
NægguFinner ikke innlegget om min Hegel, sletta det?
Sikkert, men den kunne jo med fordel hvert sortCounterpoint preen lekker som en sil, reparatøren vår sa det var ikke noe å gjøre med.
Klarte jeg ikke å leve med, derfor Hegelen. Den gjør jobben .
80% av tiden klarer de seg uten sub, elsker jo lyden i accordoene men PMC gjør så mye bra de også. Ikke lett det herTo suber og jobbe mye mer med å måle deg frem til plassering og deling, uten antagelse om at de må stå i området rundt høyttalerne da?
Dette løser du enkelt.80% av tiden klarer de seg uten sub, elsker jo lyden i accordoene men PMC gjør så mye bra de også. Ikke lett det her
Dette bekrefter at Hertugen er å blir en romantikerSorry PMC dette slaget tapte dere. Det er noe med "varmen" i Franco Serblin dere ikke klarer og matche helt. Tusen takk til @Hifi&Vinyl for at jeg fikke prøve de hjemme.
Gjør nok detDette bekrefter at Hertugen er å bli en romantiker
Jeg sitter igjen med samme erfaring @Evo IIISorry PMC dette slaget tapte dere. Det er noe med "varmen" i Franco Serblin dere ikke klarer og matche helt. Tusen takk til @Hifi&Vinyl for at jeg fikke prøve de hjemme.
Tipper Brian fixer den jegCounterpoint preen lekker som en sil, reparatøren vår sa det var ikke noe å gjøre med.
Klarte jeg ikke å leve med, derfor Hegelen. Den gjør jobben .
Kan være vanskelig å komme sæ ut av detDette bekrefter at Hertugen er å blir en romantiker
Ser ikke helt poenget med og trene det bort.Kan være vanskelig å komme sæ ut av det
Var der i 9-10 år sjøl……. Men med langvarig trening så går det Evo
gismo
«70 talls» klangen kan være vanskelig å slippe taket i. Har en sødme og et snev av sjampanje-klang som er besnærende og jovial.Ser ikke helt poenget med og trene det bort.
Klart det frister og bytte ut ting men da må det bli med noe som er såpass mye bedre at jeg sitter igjen med en god følelse.
Nå skal jeg utlevere meg litt🫣.
Jeg kommer i fra en barndom som ikke var helt enkel, det var ikke gitt at det sto mat på bordet hverdag. Men jeg hadde stereoanlegg,noe kjøpt noe ikke. Så jeg hadde nok fint klart meg med et mye billigere oppsett enn dette og burde vert fornøyd det. Lyden i barndommen sitter i hjernebarken på de aller fleste av oss som har holdt på siden da. Takket være Linda så sitter jeg her og har det bra og kan nyte dette, uten henne hadde jeg ikke kjent noen av dere for jeg hadde ikke hadt råd til et anlegg og sikkert ikke funnet HFS, enkelt og greit.
Det er noe som varmer av det der«70 talls» klangen kan være vanskelig å slippe taket i. Har en sødme og et snev av sjampanje-klang som er besnærende og jovial.
Spesielt på mye av den musikken vi vokste opp med.
Man må holde seg til det man liker best på godt og vondt
Mitt første stereo anlegg kom ifra
Søpleinnsamlingen som vi hadde to ganger i året hvor folk satt ut på gaten det man ville ha kastet.
Der fant jeg min første Radionettet forsterker og båndspiller…
Var alltid «sjalu» på den vennene hvor det sto Tandberg i stuen. Vi hadde alt i et EREF som min far fikk.
Vis vedlegget 1053229
Ja det var ikke bare bare, klarte meg stort sett selv i fra jeg var 7 år. Litt hjelp i fra moren til beste kompisene mine. Hun hadde egentlig nok med de 4 ungene hun hadde selv. Da faren min døde da jeg var 15 så arvet vi leiligheten hans på Carl Berner og jeg tok da vare på mamma i noen år. Heldighvis så så en lærer på skolen at dette ikke var helt etter boka, skaffet meg jobb på OHC i 1980/81 og strammet opp mora mi. Etter det så gikk livet litt enklere til 1985 men den historien hører nok ikke hjemme her.Midt i alvoret (vi burde hatt en egen tråd om konene våre, kalt «så griseflaks kan man ha!»), MÅ jeg bare le litt og kommentere på «noe kjøpt - noe ikke»
Om jeg får de så gjerne det
Du kjenner meg for godtSom jeg skrev, syntes jeg ikke du virket forelsket, så at PMC kun var innom på snarvisitt kom ikke som en overraskelse.
Ja jeg kommer nok til å låne ørene til de en dag