TT.
The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
Så hyggelig. Da er formen bra skjønner jeg. Ha en flott kveld
Formen er meget bedre ja,takk samme til degTTSå hyggelig. Da er formen bra skjønner jeg. Ha en flott kveld
Ja det får du gjøreSarpsborg folket.. Skal bli spennende å høre hva de synes. Får ta en prat med Lasse.
Folk fra Borge og omegn er ofte ganske bastante på at de er fra Fredrikstad.Sarpsborg folket.. Skal bli spennende å høre hva de synes. Får ta en prat med Lasse.
Sier du til lagga at han er fra Fredrikstad blir han sur tror jeg. Lassemann bor på et koselig sted, men utpå et jorde. Og Eddie trodde jeg var særp? Kjøpte høyttalere av han for mange år siden.Folk fra Borge og omegn er ofte ganske bastante på at de er fra Fredrikstad.Sarpsborg folket.. Skal bli spennende å høre hva de synes. Får ta en prat med Lasse.
Tror de synns det låt greitMen hva sa de til deg, Ove? Var de fornøyde eller ikke - eller tør de ikke si sannheten til verten?
HCS kan sende meg en pm dersom han har hørt noe kritisk....jeg vurderer nemlig CJ selv til mine Futuraer - først og fremst til pre-leddet.
Lagga bor godt plassert i Sarpsborg, ja. Bare noen hundre meter herfra. Eddie tror jeg bor i Sarp, men bare en kilometer eller to fra Fredrikstad hvis jeg ikke tar helt feil. Aldri vært det selv. Hvidtsten mikrobryggeri ligger derimot i Fredrikstad.Sier du til lagga at han er fra Fredrikstad blir han sur tror jeg. Lassemann bor på et koselig sted, men utpå et jorde. Og Eddie trodde jeg var særp? Kjøpte høyttalere av han for mange år siden.Folk fra Borge og omegn er ofte ganske bastante på at de er fra Fredrikstad.Sarpsborg folket.. Skal bli spennende å høre hva de synes. Får ta en prat med Lasse.
Tviler på at det sies så mye negativt. Dette er snille gutter. Og anlegget har sikkert ypperlig kvalitet. Snarere rommet som begrenser det. Vil jeg tippe
Skriv "himmelsk" så blir jeg glad!Tror de synns det låt greitMen hva sa de til deg, Ove? Var de fornøyde eller ikke - eller tør de ikke si sannheten til verten?
HCS kan sende meg en pm dersom han har hørt noe kritisk....jeg vurderer nemlig CJ selv til mine Futuraer - først og fremst til pre-leddet.
For meg låter det himmelsktSkriv "himmelsk" så blir jeg glad!Tror de synns det låt greitMen hva sa de til deg, Ove? Var de fornøyde eller ikke - eller tør de ikke si sannheten til verten?
det er det viktigste, hva andre mener er uvesentlig.For meg låter det himmelsktSkriv "himmelsk" så blir jeg glad!Tror de synns det låt greitMen hva sa de til deg, Ove? Var de fornøyde eller ikke - eller tør de ikke si sannheten til verten?
O
Ikke helt fornøyd, var noe som ikke stemte!
Jeg kjenner eddie så godt så det er helt greitIkke helt fornøyd, var noe som ikke stemte!
Ser neste innlegg, men likevel:
BUUUUHHH!
Jada går fremover her nåKjekt å reistrere at verten er på bedringens vei.
Jeg skal la det hvile nå LassemannDette anlegget har et stort potensial! Men jeg må si at nå må du være litt tålmodig og la byttesyken ligge litt nede. Ikke hør på andre men stol litt mere på deg selv. Enig med Lagga, platespilleren trenger riaa. Kildene trenger ro og utvikling når basen er så bra som hos deg Spilte konge hos deg nå og takk for nydelig pasta med kjøttdeig
Mvh
lassemann
Her jobbes det ikke mye gitt så tid til musikk blir det mye av.Godt å se at du våknet, Ove!
Dessverre er det søndag og full arbeidsuke. Men likevel får du sette av litt tid til lytting på det flotte oppsettet du har fått. 2016 brakte da noe godt med seg!
Takk,DGodt Nyttår O
Blanke ark som skal fargelegges og upløyd mark som skal pløyes, 2017 byr på både muligheter og utfordringer
gismo
De kan du stole på at blir her Blues
..."keep my speakers"...
Godt nytt år O.
Hvis du ikke har noe å gjøre, så har jeg en hage som skal settes i stand. En del steinlegging, kjøring av et halvt hundretalls kubikk med fyllmasse og litt jord og gress og sånn. Jeg kan stille med uteanlegg slik at du ikke lider noen nød.Her jobbes det ikke mye gitt så tid til musikk blir det mye av.Godt å se at du våknet, Ove!
Dessverre er det søndag og full arbeidsuke. Men likevel får du sette av litt tid til lytting på det flotte oppsettet du har fått. 2016 brakte da noe godt med seg!
O
Hehe,kan desverre ikke løfte mer enn 10kg så det går nok dårlig Sprakk hovedpulsåren i fjor sommer men er på vei tilbake nå.Hvis du ikke har noe å gjøre, så har jeg en hage som skal settes i stand. En del steinlegging, kjøring av et halvt hundretalls kubikk med fyllmasse og litt jord og gress og sånn. Jeg kan stille med uteanlegg slik at du ikke lider noen nød.Her jobbes det ikke mye gitt så tid til musikk blir det mye av.Godt å se at du våknet, Ove!
O