bluesbreaker
Hundeeier
Betryggende å høre!De kan du stole på at blir her Blues
..."keep my speakers"...
Godt nytt år O.
O
Sjøl lurer jeg på om jeg skal investere i ny platebørste.
Betryggende å høre!De kan du stole på at blir her Blues
..."keep my speakers"...
Godt nytt år O.
O
Ja det blir jo et stort hugg i økonomienBetryggende å høre!De kan du stole på at blir her Blues
..."keep my speakers"...
Godt nytt år O.
O
Sjøl lurer jeg på om jeg skal investere i ny platebørste.
Sønn min jobber der så jeg får rabatterNei.
Kr 99.90 på Claes Ohlsson.
Må ha noen skiver også vet du.
Du verden, det sa du ingenting om. Nå er jeg spentDa er Riaa betalt og avhentes i morgen,skal bli gøy
O
Bomkjøp evo, du husker vel du har en highend RIAA hos meg ?Da er Riaa betalt og avhentes i morgen,skal bli gøy
O
Du store!Du verden, det sa du ingenting om. Nå er jeg spentDa er Riaa betalt og avhentes i morgen,skal bli gøy
O
Den sender jeg faktura påBomkjøp evo, du husker vel du har en highend RIAA hos meg ?Da er Riaa betalt og avhentes i morgen,skal bli gøy
O
Huff...den blir ikke liten tenker jeg. Får lage nytt budsjett og nedbetalingsplanDen sender jeg faktura påBomkjøp evo, du husker vel du har en highend RIAA hos meg ?Da er Riaa betalt og avhentes i morgen,skal bli gøy
O
O
I følge Stereofil:Hva skiller denne fra en vanlig utgave, bortsett fra teksten på fronten?
Du verden, Ikke noe MX fusk altså?I følge Stereofil:Hva skiller denne fra en vanlig utgave, bortsett fra teksten på fronten?
-et enda bedre, og meget påkostet, chipset fra Analog Devices (AD843SQ) for lavere støy, høyere oppløsning og enda bedre dynamikk. I tillegg er den utstyrt med ASR sin utrolig gode strømkabel (ASR Magic Cord) for bedre RF-skjerming (ganske viktig når du har kablene fra platespilleren i nærheten) og renere strøm.
Klart,her tøyser vi ikke takk for det.Gratulerer. Ser dere gutta stort sett bare spiller vinyl. Er det så mye bedre en cd/streaming?
Ikke noe fusk neiDu verden, Ikke noe MX fusk altså?I følge Stereofil:Hva skiller denne fra en vanlig utgave, bortsett fra teksten på fronten?
-et enda bedre, og meget påkostet, chipset fra Analog Devices (AD843SQ) for lavere støy, høyere oppløsning og enda bedre dynamikk. I tillegg er den utstyrt med ASR sin utrolig gode strømkabel (ASR Magic Cord) for bedre RF-skjerming (ganske viktig når du har kablene fra platespilleren i nærheten) og renere strøm.
Det vet jeg nå ikkeMaken til VM sin ser jeg.
Nå blir det vel slutt på tullet med å legge ut platespilleren på Torget med jevne mellomrom?
Gratulerer
Ja Ove, på selve platespilleren har du vel allerede koblet opp Furutech'en slik at det er så lite nettstøy som mulig å plukke opp for de delikate platespiller-signalene?I følge Stereofil:Hva skiller denne fra en vanlig utgave, bortsett fra teksten på fronten?
Nei, ikke alltid, men når det er bedre, så er det mer livaktig og morsomt å høre på.Gratulerer. Ser dere gutta stort sett bare spiller vinyl. Er det så mye bedre en cd/streaming?
Aller først gratulerer til Evo. Dette er jo hans tråd, selv om takhøyden i denne tråden er behagelig høy!Nei, ikke alltid, men når det er bedre, så er det mer livaktig og morsomt å høre på.Gratulerer. Ser dere gutta stort sett bare spiller vinyl. Er det så mye bedre en cd/streaming?
Det kommer veldig mye an på kvaliteten på vinylen og avspillerutstyret.
Mange jeg kjenner, meg sjøl inkludert, streamer i tillegg til vinylavspilling.
-men skal det være fest eller høytid, da er det på med ei longplaying-plate!
Jeg ser du har mye godt utstyr Strømling. Hva er din foretrukne kilde?
Mvh
Gratulerer! Strålende RIAA, selv i mkII-versjon som står i hylla her. Regner med at Mini Basis Exclusive låter kuler og krutt
Takk R den låter veldig bra her,har testet denGratulerer! Strålende RIAA, selv i mkII-versjon som står i hylla her. Regner med at Mini Basis Exclusive låter kuler og krutt
Ja det er jo en idePS Jeg synes du skal kreve penger for å ha på den Stereofil-reklamen, Ove. 100 kr i døgnet er et minimum. Jeg tar nok en tur innom en av dagene for å ønske godt nytt år, og da skal jeg tale varmt for din gode sak.
Takk for det HAller først gratulerer til Evo. Dette er jo hans tråd, selv om takhøyden i denne tråden er behagelig høy!Nei, ikke alltid, men når det er bedre, så er det mer livaktig og morsomt å høre på.Gratulerer. Ser dere gutta stort sett bare spiller vinyl. Er det så mye bedre en cd/streaming?
Det kommer veldig mye an på kvaliteten på vinylen og avspillerutstyret.
Mange jeg kjenner, meg sjøl inkludert, streamer i tillegg til vinylavspilling.
-men skal det være fest eller høytid, da er det på med ei longplaying-plate!
Jeg ser du har mye godt utstyr Strømling. Hva er din foretrukne kilde?
Mvh
Tror Evo har gjort et greit valg med ASR. Jeg solgte en Basis Exclusive da jeg fikk Manley Steelhead i hus, men har egentlig angret litt på det. ASR har noen veldig bra egenskaper, som også går igjen i Mini Basis.
Hvis Strømling er fornuftig, får han CD eller annet digitalt til å låte som vinyl. Da har han spart skikkelig mye penger.
mvh
Harald
Den står på effektforsterkerenJa Ove, på selve platespilleren har du vel allerede koblet opp Furutech'en slik at det er så lite nettstøy som mulig å plukke opp for de delikate platespiller-signalene?I følge Stereofil:Hva skiller denne fra en vanlig utgave, bortsett fra teksten på fronten?
Artig og teste vet du!MI ja...Vil tro den representerer noe annet noe annet enn CJ..Så var det dette med smak osv..