Evo III
Hertugen
Jævla frekke vi var på mårranEr jo bare gæmlisser som har råd til sånt jåleri, å de mister jo syn å hørsel etter hvert...Det ser i hvert fall ut for at de har display for svaksynte
O
Jævla frekke vi var på mårranEr jo bare gæmlisser som har råd til sånt jåleri, å de mister jo syn å hørsel etter hvert...Det ser i hvert fall ut for at de har display for svaksynte
Ja det var ikke måte påJævla frekke vi var på mårranEr jo bare gæmlisser som har råd til sånt jåleri, å de mister jo syn å hørsel etter hvert...Det ser i hvert fall ut for at de har display for svaksynte
O
Å jeg refererte ikke til deg ungdom nei det settet der kunne jeg tenkt meg ja! Rett og slett lekkert!Jævla frekke vi var på mårranEr jo bare gæmlisser som har råd til sånt jåleri, å de mister jo syn å hørsel etter hvert...Det ser i hvert fall ut for at de har display for svaksynte
O
Hva har jeg byttet nå ???.Du bytter og bytter og bytter igjen Ove blir du aldri lei?
Det var vel meg du tenkte på, regner jeg med - når det ikke var Ove. Men snakk for deg selv. Har aldri hørt bedre enn i dag. Og synet er 120 % av normalen fikk jeg nettopp vite av optikeren. Økonomien derimot er på bånn.8)Er jo bare gæmlisser som har råd til sånt jåleri, å de mister jo syn å hørsel etter hvert...Det ser i hvert fall ut for at de har display for svaksynte
Hehe ingen spesifikke jeg rettet mot bare et oppgulp å sleivspark fra kontorpulten idag. Var kanskje mer morsomt i mitt hode enn hva det ble oppfattet somDet var vel meg du tenkte på, regner jeg med - når det ikke var Ove. Men snakk for deg selv. Har aldri hørt bedre enn i dag. Og synet er 120 % av normalen fikk jeg nettopp vite av optikeren. Økonomien derimot er på bånn.8)Er jo bare gæmlisser som har råd til sånt jåleri, å de mister jo syn å hørsel etter hvert...Det ser i hvert fall ut for at de har display for svaksynte
Helt enig, Evo. Den jevne strømmen av nye ting som blir prøvd ut, er jo halve moroa - minst. For all del - gå ikke lei.Hva har jeg byttet nå ???.Du bytter og bytter og bytter igjen Ove blir du aldri lei?
Om jeg blir lei da stopper jeg jo
O
Jeg synes slike sleivspark krydrer livet, så bare fortsett. En gyllen anledning for meg til å fremme egen fortreffelighet. Er i godt lune denne helgen skjønner du.Hehe ingen spesifikke jeg rettet mot bare et oppgulp å sleivspark fra kontorpulten idag. Var kanskje mer morsomt i mitt hode enn hva det ble oppfattet somDet var vel meg du tenkte på, regner jeg med - når det ikke var Ove. Men snakk for deg selv. Har aldri hørt bedre enn i dag. Og synet er 120 % av normalen fikk jeg nettopp vite av optikeren. Økonomien derimot er på bånn.8)Er jo bare gæmlisser som har råd til sånt jåleri, å de mister jo syn å hørsel etter hvert...Det ser i hvert fall ut for at de har display for svaksynte
Får se hva nissen har med segEr jo bare å kline til da. Du har rygg til å bære det
seks, fem, fire...Slemming...ti, ni, åtte, syv...
Den såg jeg IKKE komme.Noen som er lei vinyl... ???Hva pokkern foregår i Casa Evo nå da...? Ref torget.
Kanskje en god idèHold igjen salget i noen måneder, kjøp en grom kassettspiller eller en spolebåndmaskin og kopier den beste vinylen over på tape før du selger. Selg når folket har fått feriepenger.......
Blir spennende å følge med på fortsettelsen, salg eller ei. Alltid noe som skjer i casa EvoMye mulig det Ragwo
O
Å selge noe for 100K nå rett før Jul er nok noe optimistiskBlir spennende å følge med på fortsettelsen, salg eller ei. Alltid noe som skjer i casa EvoMye mulig det Ragwo
O
Ja det er helt rett, hadde ikke turt å selge platene. Solgte alle platene mine for mange år siden og det har jeg angret veldig påHer er jeg borte noen timer og hva ser jeg, du går helt bananas Forandring fryder er jo ditt mellomnavn, men å legge ved alle platene i dealen, er det lett å angre på senere......
Ja.Folk har for mye penger før jul
Passer bra det,da blir det ny dac å streamer på meg .Folk har for mye penger før jul