Evo III
Hertugen
Vi får se i morgen,som sakt blir det ikke salg da så sitter jeg på det en stund til.Sant nok
O
Vi får se i morgen,som sakt blir det ikke salg da så sitter jeg på det en stund til.Sant nok
Hei EvoIIIVi får se i morgen,som sakt blir det ikke salg da så sitter jeg på det en stund til.Sant nok
O
Bare kom med innspill duHei EvoIIIVi får se i morgen,som sakt blir det ikke salg da så sitter jeg på det en stund til.Sant nok
O
Det skal vanligvis mye til før jeg kommentarer beslutninger til voksne folk - men dette tipper jeg du vil angre på! En ny plate spiller får du på dagen, men ikke en komplett vinyl samling.
Vel og bra med streaming men det er high res filer som virkelig bygger bro i mellom de beste vinyl systemer og digital og det er masser av download sites ute der. Dvs lagring på fx en hard drive og spille via en streamer / renderer (Lumin, Aurender +++) Det kan være en løsning for deg å teste det ut før du selger arve sølvet.
Men som sagt .... har jo ikke noe med det!
vh
S
Ville han ikke ha noe hos deg? eller har du delt det opp?Ikke noe komplett salg av vinyl pakka så da får det stå her
O
Han ville ikke kjøpe med plater,så da såVille han ikke ha noe hos deg? eller har du delt det opp?Ikke noe komplett salg av vinyl pakka så da får det stå her
O
Ha en fin dag Ove
mvh
Sanne ord, jeg kan alt om detSkal du følge Bibelen, skal du selge alt og gi halvparten av pengene til de fattige. Resten bruker du til møysommelig oppbygging av et nytt anlegg, steg for steg. Det er jo oppbyggingen som er morsomt, og jo dårligere råd du har, desto større blir gleden over å få noe nytt.
Gleden over noe nytt er gøy selv selv for de bemidledeSkal du følge Bibelen, skal du selge alt og gi halvparten av pengene til de fattige. Resten bruker du til møysommelig oppbygging av et nytt anlegg, steg for steg. Det er jo oppbyggingen som er morsomt, og jo dårligere råd du har, desto større blir gleden over å få noe nytt.
Tror sjansen for salg ville øke betydelig hvis du selger riggen og vinylen i hver sin pakke. Neppe fare for at du blir stuck med vinylen selv om du selger riggen først....Ikke noe komplett salg av vinyl pakka så da får det stå her
O
Sant nok!Tror sjansen for salg ville øke betydelig hvis du selger riggen og vinylen i hver sin pakke. Neppe fare for at du blir stuck med vinylen selv om du selger riggen først....Ikke noe komplett salg av vinyl pakka så da får det stå her
O
Så flink du er!Ut med Sunilda, inn med Denon AU 320 Step up og Golde Note PH 10?
Jeg bare gjetter i løse luften
Vis vedlegget 563142
Takk. Gjør så godt jeg kanSå flink du er!Ut med Sunilda, inn med Denon AU 320 Step up og Golde Note PH 10?
Jeg bare gjetter i løse luften
O
Må jaggu få invitert ham hit snarest
Det er et KT 150 rørArtig å se at du finner ny glede i vinyl. Mye hassle med det, kontra cd og streaming, men og potensielt mye glede.
Hvilket søtt rør er du har i avatar? Noe nytt om Esoteric?
Uten vu meter... I dont think soBlir spennende og se hva du kommer hjem med. Det aner meg at du stiller hos Mala med en bærepose cash
Har lenge lurt på å prøve en SUT her hos meg, kanskje på tideVis vedlegget 563184
Vinyl lyden fikk en boost her nå . Tolmodighet er ikke min sterke side kan mann trygt si ,og når lyden ikke sitter blir jeg bare lei å gidder ikke høre på anlegget. Med Sunilda så låt det flatt og rart,hadde jeg testet med en step up hadde det nok blitt bedre men det gjorde jeg ikke . Med Gold Note og Denon Step Up låter det mye friskere og dynamisk her og Jeg gir vinyl riggen en ny kjangs .
O
Feil !En masse klasse D og analogt shait. Du er jo heldigvis ferdig med sånt
Mobbing må du holde deg for god til HCFa.. så store ører du har evo..