jorwed_
Audio Arkeologen
Saklig ubøs liste. Makan.
Han er blant +++ listaViktig å like rett musikk... Og siden han her ikke er på lista regner jeg med at du digger han? ... Ikke noe er som en blid gravemaskin selger fra Sørlandet.. . For egen del er Toto nærmere min smak, køntri er ikke min greie
Regnet med et innspill i fra deg der jaSaklig ubøs liste. Makan.
Klarer ikke den mannen eller musikken, hadde han titt og ofte på besøk hos mine foreldreViktig å like rett musikk... Og siden han her ikke er på lista regner jeg med at du digger han? ... Ikke noe er som en blid gravemaskin selger fra Sørlandet.. . For egen del er Toto nærmere min smak, køntri er ikke min greie
...and the way you play guitar...Viktig å like rett musikk... Og siden han her ikke er på lista regner jeg med at du digger han? ... Ikke noe er som en blid gravemaskin selger fra Sørlandet.. . For egen del er Toto nærmere min smak, køntri er ikke min greie
Røyka jazz-tobakk igjen?...and the way you play guitar...Viktig å like rett musikk... Og siden han her ikke er på lista regner jeg med at du digger han? ... Ikke noe er som en blid gravemaskin selger fra Sørlandet.. . For egen del er Toto nærmere min smak, køntri er ikke min greie
Røyka jazz-tobakk igjen?...and the way you play guitar...Viktig å like rett musikk... Og siden han her ikke er på lista regner jeg med at du digger han? ... Ikke noe er som en blid gravemaskin selger fra Sørlandet.. . For egen del er Toto nærmere min smak, køntri er ikke min greie
Nei han er en lite bøs karKlarer ikke den mannen eller musikken, hadde han titt og ofte på besøk hos mine foreldreViktig å like rett musikk... Og siden han her ikke er på lista regner jeg med at du digger han? ... Ikke noe er som en blid gravemaskin selger fra Sørlandet.. . For egen del er Toto nærmere min smak, køntri er ikke min greie
mvh
Jeg ler litt her. Hr. Brøndbo synes jeg er spesielt oppskrytt. Ja, de hadde noen låter som gikk an, Vinsjan på kaia f.eks. Men på et eller annet tidspunkt melkes det så mye at jeg får det helt i halsen. Vært i Namsos? Åh kjære... bare å ta en tur på kjøpesenteret så står det "Her blir det liv..." på veggene. Urk! Jeg var der rett før jul.Prøvde å se på Hver gang vi møtes i går men det vil jeg helst slippe en gang til
Nordstoga er i den kategorien som jeg får angst av og der er det flere
1: Kari Bremnes.
2: Talking Heads.
3: Sigvart Dagsland.
4: Jan Eggum
5: Bjarne Brøndbo
6: Lars Vaular.
7: sting.
8: Prince(noe er bra)
9: Guns n Roses.
10: UB 40.
Det er ikke lov og krangle over denne lista da dette er min tråd og jeg bestemmer alt
Det er mange flere men dette er topp 10
O
Ja det er detMye bra gitartraktering av mr. Miles på det albumet der.
Det er nok 3 der jeg måtte byttet ut med:Prøvde å se på Hver gang vi møtes i går men det vil jeg helst slippe en gang til
Det er ikke lov og krangle over denne lista da dette er min tråd og jeg bestemmer alt
O
Vi skal både verdsette og respektere at vi har ulike musikksmak.Musikk smak er som baken den er delt hadde vært trist om alle likte den samme. Det er jo musikk som gjør at vi er her inne ingen musikk ingen hi fi . Så å disse band og solo artister er jo egentlig ikke pent gjort av meg.
Sant nokVi skal både verdsette og respektere at vi har ulike musikksmak.Musikk smak er som baken den er delt hadde vært trist om alle likte den samme. Det er jo musikk som gjør at vi er her inne ingen musikk ingen hi fi . Så å disse band og solo artister er jo egentlig ikke pent gjort av meg.
Å "disse" artister/band for egen regning - og stå for det, må jo være greit nok.
Men, det blir noe helt annet om man begynner å "disse" andre for at de liker musikk man selv ikke liker.
Liker Clapton men utstår ikke Stones og U2Det er nok 3 der jeg måtte byttet ut med:Prøvde å se på Hver gang vi møtes i går men det vil jeg helst slippe en gang til
O
U2
Stones
Clapton (solo)
Forandring fryder ble bra dette
Skulle hatt en DSP Preamp bare nåForandring fryder ble bra dette
mvh
Jeg er faktisk helt enig i listen Evo har satt opp. Bra du ikke tok med Olav Stedje. Han kan vel ikke skremme noen?Liker Clapton men utstår ikke Stones og U2Det er nok 3 der jeg måtte byttet ut med:Prøvde å se på Hver gang vi møtes i går men det vil jeg helst slippe en gang til
O
U2
Stones
Clapton (solo)
mvh
Du går ikke glipp av noe OveHar ikke hørt så mye på Stedje så det skal jeg ikke uttale meg om
O
Han er veldig snill og bor rett nedi gata der jeg bor.Du går ikke glipp av noe OveHar ikke hørt så mye på Stedje så det skal jeg ikke uttale meg om
O
mvh
Jammen da så!Han er veldig snill og bor rett nedi gata der jeg bor.Du går ikke glipp av noe OveHar ikke hørt så mye på Stedje så det skal jeg ikke uttale meg om
O
mvh
Nordstoga er nok ikke det værste jeg har hørt,det finns et band som heter Grateful Dead som er hakket værre. Jeg liker masse musikk jeg bluesbreaker,Jazzrock,Disco,Blues,visesang,til og med noe Contry . God og den andre er jo et flott begrepHvis Nordstoga er det verste du har hørt, har du hørt for lite musikk Evo...
Eller du har hørt for lite forskjellig musikk.
Tror ikke du gråter og blir lei deg om jeg sier at det finnes mer enn PF; TOTO og John Miles som kan være verdt å bruke tid på for deg.
F.eks har vi jo både Eagles og Supertramp!
Alvorlig talt synes jeg folk må få høre på hva de vil, jeg.
Dessuten finnes det bare to forskjellig slags musikk i følge Duke Ellington; GOD og den andre.
Vis vedlegget 568147
Nei den har jeg ikke:-[:-[Så jeg Thinkman var nevnt på en liste her og?
Da regner jeg med du også har denne på vinyl;
Vis vedlegget 568162
Rupert Hine, Pick up a bone.
Produsert av selveste Roger Glover, og på Purple Records.
Jeg har aldri hatt den på vinyl selv, men kjøpte den på CD midt på 80-tallet.