Hehe, sÄ det er ikke bare i Norge at hifi-selgere har fÄtt et slikt rykte nei
Velkommen tilbake!NĂ„ er der levelig her oppe igjen,varmen har trukket seg tilbake og jeg kan igjen nyte litt natt musikk
Se det ja ikke bare hos meg det har vÊrt stille den siste tiden er endelig blitt levelige temperaturer her i sÞr ogsÄ.NÄ er der levelig her oppe igjen,varmen har trukket seg tilbake og jeg kan igjen nyte litt natt musikk
O Vis vedlegget 648254
Hadde det bra jeg sÄ lenge det var passe varmt ute. Fyrte opp med et par klasse A effekttrinn slik at temperaturen steg godt over 30 innendÞrs. Har ikke hatt det sÄ bra siden jeg fyrte opp kaminen i jula.Se det ja ikke bare hos meg det har vÊrt stille den siste tiden er endelig blitt levelige temperaturer her i sÞr ogsÄ.
Blir nok Ä fyre opp anlegget her ogsÄ i kveld tenker jeg, mye nytt Ä hÞre igjennom
mvh
NÄr jeg ikke behÞver Ä tenke pÄ forsterker sÄ kan jeg leke med andre ting.Du har det morsommere en meg med hifi om dagen, det skal vÊre sikkert! Kul spellÊr!
Onkyoen trenger litt tlc fÞr den er oppe Ä gÄr. Reimer er pÄ vei sÄ det er vel ikke lenge til jeg kan teste den hÄper jegMoro at du har begynt Ä styre med kassetter, det kan lett utvikle seg til et par spillere til og mange kassetter, er du i tillegg besittelse av ekorngenet sÄ kan dette bli riktig sÄ artig Supert at du henger litt i kassettspillertrÄden ogsÄ. Utstyr vi drÞmte om nÄr vi var unge er nÄ innen rekkevidde. Uansett om det er vinyl eller tape det er snakk om.
Litt TLC mÄ til, sÄnn er det med alt og alle. Og en dose tÄlmodighet er ogsÄ viktig. Noen har det, andre ikke som vi har lest om i kassettspillertrÄden. Jeg har aldri prÞvd Onkyos Accubias teknologi sÄ det er ukjent terreng for meg. FÄr du gode opptak med minimalt sus og likevel bra diskant pÄ normal og chromebÄnd sÄ er det supert. Da fungerer Onkyos patent bra. Avspilling bÞr ikke vÊre noe tema. PÄ metaltape er biasjustering mindre viktig, sÄ kanskje jeg skal sende deg en Sony Metal XR60 metalbÄnd sÄ kan du prÞve? . Jeg fÞlger med i trÄden og nÄr spilleren er oppe og gÄr sÄ kan vi komme tilbake til det.Onkyoen trenger litt tlc fÞr den er oppe Ä gÄr. Reimer er pÄ vei sÄ det er vel ikke lenge til jeg kan teste den hÄper jeg
O
I korte trekk jaSÄ, AS er solgt og ny snurrer nr 2 er pÄ plass?
Grattis, og hÄper vÊret bedrer seg for ditt bÄtlivs beste, og litt til oss andre som trives med Ä slÞve pÄ balkongen ogsÄ.
Eller legge 100 K inn i den jeg harhÄper det bare er allminnelig bytteklÞe pÄ gang.
eventuelt lysten pÄ en ny bÄt.
Kom igjen Ove, fortell fortell
mvh
Eller legge 100 K inn i den jeg har
Det er vel ikke sÄ rart at det blir litt oppspinn rundt det her inne, nÄr det omtrent gÄr sport i Ä bytte ut komponenter i et anlegg?Herreguuud, mannen har jo ikke engang annonsert her pÄ HFS, sikkert for Ä fÄ litt fred og ro rundt salget. Likevel har sporhundene klart Ä snuse han opp. Hva mÄ han gjÞre, annonsere pÄ bruktbÞrsen i Tchad for Ä slippe slikt bry?!
(Er jaggu ikke sikker pÄ om han slipper unna for uansett!)
Nja, etter Ä ha lest aviser de siste dagene er jeg litt usikker pÄ akkurat detaltsÄ, at en mann vurderer Ä nÞye seg med stereoanlegg til 100.000 istedenfor 200.000 for Ä frigjÞre penger til andre ting mÄ da vÊre blant de minst dramatiske tingene i verden akkurat nÄ.
100 er for lite. No doubt.altsÄ, at en mann vurderer Ä nÞye seg med stereoanlegg til 100.000 istedenfor 200.000 for Ä frigjÞre penger til andre ting mÄ da vÊre blant de minst dramatiske tingene i verden akkurat nÄ.