soundscape
Æresmedlem
Headshell så flott ut. Opplever du noen lydmessig forskjeller ?
EnigVeldig fin match fargemessig til spilleren. Mye bedre enn den i tre, syns jeg.
Har ikke spilt på det ennå, men jeg hørte forskjell når jeg satt på det orginale. Ikke til det bedre.Headshell så flott ut. Opplever du noen lydmessig forskjeller ?
Så litt mer helstøpt ut jaMens de heldige får kose seg med ny PU må jeg ta til takke med nytt headshell.
Vis vedlegget 911529
Ja husket å ta den med hjem ogsåFant du kabelen jeg hadde lagt igjen til deg?
Ja tar den med meg herfra..Varmen kommer på søndag
Hæ?Hva er du blitt smittet av det turkise lyset eller.
ÅjaSå på Finn at noe kan skje.
Haha. Hvor lenge er en PU ny? Ikke innspilt en gang joMens de heldige får kose seg med ny PU må jeg ta til takke med nytt headshell.
Vis vedlegget 911529
Takk det samm MHa en riktig fin helg Ove
mvh
Noen timerHaha. Hvor lenge er en PU ny? Ikke innspilt en gang jo
Nå har jeg hørt og ja det gjør jeg.Headshell så flott ut. Opplever du noen lydmessig forskjeller ?
Så bra det funka. De Pro-ject signature shellene virker å være vellaget , og det høstes mange lovord om shell i karbon. Synes det shellet der er penere en de Japanske alternativene (Yamamoto/Oyaide).Nå har jeg hørt og ja det gjør jeg.
Technics shellet er ikke så lett å justere 100% inn, det er pro ject shellet. Fikk litt "skurrete" diskant på høyre kanal med T-shellet, dette er borte nå. Anna lå ikke så godt ann på flaten, det er helt 100% nå. Jeg har ikke skrudd den så hardt fast som jeg har gjort med tidligere PU’er, nok til at den sitter godt fast men ikke mer enn det, føler vel jeg får det meste ut av Anna på denne spilleren sånn den er nå.
Vis vedlegget 911971
Ble sittende og tenke på headshell og justering når jeg satt og så på bildet av din flotte Anna. Så kom jeg på, det trenger jeg ikke for øyeblikket.Nå har jeg hørt og ja det gjør jeg.
Technics shellet er ikke så lett å justere 100% inn, det er pro ject shellet. Fikk litt "skurrete" diskant på høyre kanal med T-shellet, dette er borte nå. Anna lå ikke så godt ann på flaten, det er helt 100% nå. Jeg har ikke skrudd den så hardt fast som jeg har gjort med tidligere PU’er, nok til at den sitter godt fast men ikke mer enn det, føler vel jeg får det meste ut av Anna på denne spilleren sånn den er nå.
Vis vedlegget 911971
Bra du trives med din nye PUBle sittende og tenke på headshell og justering når jeg satt og så på bildet av din flotte Anna. Så kom jeg på, det trenger jeg ikke for øyeblikket.
Fikk nok ikke så stor hakeslepp opplevelse som deg, men det forventet jeg heller ikke. Temmelig kjent territorium dette.Bra du trives med din nye PU
Så bra! Hu stiller kanskje som sjåfør så du og @X-Cell får tatt en liten tur på raggen bort til Hifi & Vinyl?Anna gjør seg klar til båtsesongen 2023. 2 mai går den på vannet med oppgraderte turboer og litt annet gøy.
Vis vedlegget 912679 Vis vedlegget 912680
Skulle jeg tippe er dette et bytte til Marten. Ellers enig med kommentaren!Hva i alverden er det noen tenker på ? Mala har da ikke noe i nærheten av dette. Børresen ? Ikke i samme verdensrom med tanke på lydfilosofi. PS audio?, nææææ.
Vis vedlegget 913105 Vis vedlegget 913106
TjaSkulle jeg tippe er dette et bytte til Marten. Ellers enig med kommentaren!
Noe annet skulle tatt seg ut“Everyone thinks they have the prettiest wife at home” – Arsene Wenger