- Ble medlem
- 28.11.2002
- Antall liker
- 397
Er Hegel kinamikkNoe må vi jo ha til å underholde oss med.
Skal vi gå for et kinamikkforbud? Hegel & sånn?
|
Er Hegel kinamikkNoe må vi jo ha til å underholde oss med.
Skal vi gå for et kinamikkforbud? Hegel & sånn?
Jepp! Jeg har en mikk til å spille CD'er med.Er Hegel kinamikk![]()
Tull, med Komponenten som statsministerkandidat, vinner vi neste valg. Jeg kunne i all beskjedenhet tenke meg å bli integrasjonsminister.Så da går Norge fra å være den siste sovjetstat til over til et heltotalitært styre? Virker som at hfs-partiet neppe kommer til å få mye oppslutning ved neste stortingsvalg...![]()
Antar det ville blitt en lov mot bruk av egne subwoofere i anlegget da...Tull, med Komponenten som statsministerkandidat, vinner vi neste valg. Jeg kunne i all beskjedenhet tenke meg å bli integrasjonsminister.![]()
Goes without saying. ;DAntar det ville blitt en lov mot bruk av egne subwoofere i anlegget da...
Går det programmet enda der hjemme i gamle landet?.....Kan vi ikke heller kutte ut hotell cæsar i stedet?
Nei, men er jeg blitt foreslått som statsministerkandidat? Det var jo veldig snilt og aldeles ufortjent med tanke på min deltagelse så langt i denne tråden..Tull, med Komponenten som statsministerkandidat, vinner vi neste valg. Jeg kunne i all beskjedenhet tenke meg å bli integrasjonsminister.![]()
Definitivt den verste posten, men godt at noen påtar seg den frivillig, det var den jeg var mest bekymret for.Eg kan godt vere kabelminister....reknar med det vert ein post like utsatt som finansminister, men likevel...
Sjølvsagt.Definitivt den verste posten, men godt at noen påtar seg den frivillig, det var den jeg var mest bekymret for.
Regn bare ikke med å sitte for lenge... for her blir det strid.![]()
Som grunnlegger av HFS partiet vil jeg fremme forslag om att Stones og Cola bør prioriteres i dette henseende.Davy Wathne bør i alle fall bli kulturminister. Fotball, Stones og cola!
Det lyder som musikk i mine ører, og musikk setter jeg meget høytDet vil også bli økonomiske sanksjoner mot kanaler som sender sport / idrett i beste sendetid. (unntaket er motorsport)
Siden du droppet fotball, så kan jeg fortsette og droppe Stones, da stå vi igjen med cola. Cola er bra det satser vi på. Ellers enig, de som er interessert i sport får pelle seg ut og oppleve den live, alt annet er meningsløst. Ekte hifi-entusiaster holder seg til hifi, punktum.Som grunnlegger av HFS partiet vil jeg fremme forslag om att Stones og Cola bør prioriteres i dette henseende.
Det vil også bli økonomiske sanksjoner mot kanaler som sender sport / idrett i beste sendetid. (unntaket er motorsport)
Snørrete skiløpere og fotballspillere med pomade i håret får altfor mye sendetid.
Da blir jeg som selvutnevnt leder nødt til å stille kabinettspørsmål og deretter gå av...........hva med Harald Eia som kulturminister?
Huffda! Denne gjengen greidde jo akkurat det:.er det noen som virkerlig tror at HFS-partiet kan nå frem via demokratiske metoder?
Det er greit, jeg kan overta. Dere er såpass surrete at jeg tror jeg får ta en sjefsavgjørelse og gjøre meg selv til diktator. Men det kommer til å bli en relativt snill diktator.Da blir jeg som selvutnevnt leder nødt til å stille kabinettspørsmål og deretter gå av...........
De tok i hvert fall makten. Men så misbrukte de den.Huffda! Denne gjengen greidde jo akkurat det:
![]()
Snille barn får de minste kakestykkene!Men det kommer til å bli en relativt snill diktator.
Det er greit, hvis jeg får være sjef så kan fillefransen få være med, og røyke, ute vel å merke.Greit det sjef. Unntaksregel for "Den fillete løytnanten", ellers får du ikke være diktator!
(Nå begynner dette å likne veldig på valgforberedelser i Det norske Arbeiderparti)
Dette er i såfall en banebrytende nyvinning i faget "politisk maktbruk". Og i barneoppdragelse, uten sammenligning forøvrig. Machiavelli ville ha snudd seg i sin grav om han fikk høre at du, mot formodning, naturligvis, skulle få noe slikt til å virke.Nei da Oldboy, når jeg bestemmer så er det de snille som får kake, de andre får bare tørre kjeks, dette kommer til å bli andre boller, et eksempel til etterfølgelse.
Enda bedre:Forslag til forbud:
Forbud mot: ringeklokker/ringelyder og barneskrik i alle reklamefilmer.
ja, rett før en lukker øya så er det plutselig full musikk og tut & kjør, på tre hakk høyere volum. Fy!Enda bedre:
Forbud mot reklamer eller andre innskutte innslag som har lydnivå hvis rms-verdi overstiger filmens rms-verdi.
På godt norsk: Forbud mot så jævla høylydte reklamer.
-k