HFS partiet

Z

Zomby_Woof

Gjest
Er Hegel kinamikk :eek:
Jepp! Jeg har en mikk til å spille CD'er med.

Riktig fin er den, human rights be damned...

Vår lokale Amnestypamp Ivar Løkken har storebroren til min mikk, sammen med en mikk til å forsterke signalet fra denne.

;D

wotg

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2005
Antall liker
5
Beat for beat, idol og skal vi danse blir forbudt ved lov!

B

bamsemann

Gjest
Beat for beat er god avslapping for eldre menn som meg selv på fredagskvelden..

Vi må få beholde beat for beat :'( :'( :'( :'( :eek: :( :p :-[ :-X

bamsemann.. :)

pelsjeger

Overivrig entusiast
Ble medlem
27.04.2004
Antall liker
1.305
Torget vurderinger
4
Så da går Norge fra å være den siste sovjetstat til over til et heltotalitært styre? Virker som at hfs-partiet neppe kommer til å få mye oppslutning ved neste stortingsvalg... ;)

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Så da går Norge fra å være den siste sovjetstat til over til et heltotalitært styre? Virker som at hfs-partiet neppe kommer til å få mye oppslutning ved neste stortingsvalg...  ;)
Tull, med Komponenten som statsministerkandidat, vinner vi neste valg. Jeg kunne i all beskjedenhet tenke meg å bli integrasjonsminister. ;)

P

Parelius

Gjest
Tull, med Komponenten som statsministerkandidat, vinner vi neste valg. Jeg kunne i all beskjedenhet tenke meg å bli integrasjonsminister. ;)
Antar det ville blitt en lov mot bruk av egne subwoofere i anlegget da...

el_mariachi

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
397
Hvordan har så medlemmene i HFS partiet tenkt å håndtere oppløpet til uro i forbindelse med Koreas atomutskeielser?

Får vi en samlet uttalelse her eller går alle i hver sin retning?

Baekken

Fersking
Ble medlem
25.07.2006
Antall liker
0
Sanksjon: Full eksportstopp av hifi relatert utstyr til n-korea....kim kommer til å be på sine knær....

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Nei, men er jeg blitt foreslått som statsministerkandidat? Det var jo veldig snilt og aldeles ufortjent med tanke på min deltagelse så langt i denne tråden..
Klart du skal få være integreringsminister, jeg er mest bekymret for hvordan vi skal klare å oppnå en kvinneandel på 40 %.. Får vel ta på meg endel av de andre postene og jeg da.. ;D

Jeg er ellers helt med på å kutte hotell Cæsar. Men jeg tror vi må forby sport, og innføre strengere alkoholhavgifter, man får jo inntrykk av mye drikking her, så da er de nok for lave.... ;)

Regner med at partiet fort vil splittes i minst to grupper som fører til store indre stridigheter...og at det kommer til å ha noe med kabler å gjøre... ;D

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Eg kan godt vere kabelminister....reknar med det vert ein post like utsatt som finansminister, men likevel...
Definitivt den verste posten, men godt at noen påtar seg den frivillig, det var den jeg var mest bekymret for.
Regn bare ikke med å sitte for lenge... for her blir det strid. :eek:

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.429
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
Definitivt den verste posten, men godt at noen påtar seg den frivillig, det var den jeg var mest bekymret for.
Regn bare ikke med å sitte for lenge... for her blir det strid.  :eek:
Sjølvsagt.
Men får du reint fleirtal, burde vi vel kunne halde ut nokre veker før indre strid øydelegg oss. Det er trass alt ikkje noko koalisjonsregjering vi går for.
Kan du ikkje seie noko pent om kabel i partiprogrammet då?

"HFS-partiet har eit fornuftig syn på hifi-kablar, og vil at alle hifianlegg skal utstyrast med minst to slike."

bber

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.02.2005
Antall liker
20
Vil du gå inn for Dorthe Skappel som integrerings og likestillingsminister? Eller seiler hun opp som kunnskapsminister (en verdig arvtaker etter Dypedal)?

bber

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.02.2005
Antall liker
20
Davy Wathne bør i alle fall bli kulturminister. Fotball, Stones og cola!

el_mariachi

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
397
Davy Wathne bør i alle fall bli kulturminister.  Fotball, Stones og cola!
Som grunnlegger av HFS partiet vil jeg fremme forslag om att Stones og Cola bør prioriteres i dette henseende.

Det vil også bli økonomiske sanksjoner mot kanaler som sender sport / idrett i beste sendetid. (unntaket er motorsport)

Snørrete skiløpere og fotballspillere med pomade i håret får altfor mye sendetid.

Snickers-is

Bransjeaktør
Ble medlem
05.02.2004
Antall liker
17.306
Sted
Østfold
Det vil også bli økonomiske sanksjoner mot kanaler som sender sport / idrett i beste sendetid. (unntaket er motorsport)
Det lyder som musikk i mine ører, og musikk setter jeg meget høyt ;)

Vi bør også få TopGear på blå resept.

Hva med tilskudd for å sende akustiske live-konserter med bra lydkvalitet?

Også må vi opprette et fond for barnslig humor på TV, slik som Echbo, Antonsen, KLM, Monthy Phyton osv.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Som grunnlegger av HFS partiet vil jeg fremme forslag om att Stones og Cola bør prioriteres i dette henseende.

Snørrete skiløpere og fotballspillere med pomade i håret får altfor mye sendetid.
Siden du droppet fotball, så kan jeg fortsette og droppe Stones, da stå vi igjen med cola. Cola er bra det satser vi på. Ellers enig, de som er interessert i sport får pelle seg ut og oppleve den live, alt annet er meningsløst. Ekte hifi-entusiaster holder seg til hifi, punktum.

Dorte Skappel snakker vi ikke om, ikke Pia Haraldsen, Per Sunnes eller Ari Behn heller.

Barnslig humor er jeg med på, hva med Harald Eia som kulturminister?

K

kbwh

Gjest
Og jeg som hadde tenkt å foreslå denne mannen som partileder, Kompo:

Men siden partistifter ønsker å være leder kan han være "Den fillete løytnanten" hos oss også.

el_mariachi

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
397
hva med Harald Eia som kulturminister?
Da blir jeg som selvutnevnt leder nødt til å stille kabinettspørsmål og deretter gå av...........

O

OldBoy

Gjest
Nå må vi stikke fingeren i jorda, folkens. Eller er det noen som virkerlig tror at HFS-partiet kan nå frem via demokratiske metoder?

Nei, for en sær minoritet som oss, som ikke engang kan enes om noe så enkelt som kabler, er hi-fi-diktaturet eneste vei til maktens tinder. Vi må bruke den makt og andre knep, som for eksempel utmattende høytspilling i de tusen hjem, som måtte være nødvendig.

Men la det være helt klart: Når HFS-partiet en eller gang i fremtiden får over 50% oppslutning, kan man forsøksvis innføre demokrati. Vel, i første omgang et begrenset demokrati: Ingen stemmerett med mindre du kan dokumentere at du har minst to fullverdige musikkanlegg i huset.

K

knutinh

Gjest
Integreringsminister og kabelminister kan vel med fordel slås sammen?

-k

K

kbwh

Gjest
Jeg vil tro at integreringsministeriet ville få trøbbel med kabelministeriets mange underutvalg, spesialrådgivere og hurtigarbeidende komiteer.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Da blir jeg som selvutnevnt leder nødt til å stille kabinettspørsmål og deretter gå av...........
Det er greit, jeg kan overta. Dere er såpass surrete at jeg tror jeg får ta en sjefsavgjørelse og gjøre meg selv til diktator. Men det kommer til å bli en relativt snill diktator.
Vi kan ikke ha en leder som røyker Valentino, det er ut det nå, jeg tror vi får totalforby røyking først som sist, det er usunt, og man får røyk i ørene som sikkert på sikt er skadelig for hørselen. Om ikke annet så gir det hoste, som er fryktelig forstyrrende.

K

kbwh

Gjest
Greit det sjef. Unntaksregel for "Den fillete løytnanten", ellers får du ikke være diktator!

(Nå begynner dette å likne veldig på valgforberedelser i Det norske Arbeiderparti)

O

OldBoy

Gjest
Huffda! Denne gjengen greidde jo akkurat det:
De tok i hvert fall makten. Men så misbrukte de den.

Den feilen skal ikke HFS-partiet gjøre. Vi griper makten, gjør ingen feil, og så beholder vi makten. Føler vi oss  truet, pøser vi våre desibel utover det ganske land og holder almuen i ro med god og uforvrengt musikk.

Minner meg forresten om en historie om Hitler i det hinsidige, der han sitter med Djengis Khan, Stalin og en del andre slemminger, og diskuterer hva de kunne ha gjort annerledes hvis de skulle få en ny sjanse, hvorpå Hitler sier: "The next time there will be no more mister nice-guy".

bber

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.02.2005
Antall liker
20
DORTHE SKAPPEL SOM KABELMINISTER. Hun trenger et lett departement.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Greit det sjef. Unntaksregel for "Den fillete løytnanten", ellers får du ikke være diktator!

(Nå begynner dette å likne veldig på valgforberedelser i Det norske Arbeiderparti)
Det er greit, hvis jeg får være sjef så kan fillefransen få være med, og røyke, ute vel å merke.

Nei da Oldboy, når jeg bestemmer så er det de snille som får kake, de andre får bare tørre kjeks, dette kommer til å bli andre boller, et eksempel til etterfølgelse.
Nå får dere være om dere med ønsker om ministerplasser karer, ser ut som en del glimrer med sitt fravær for tiden, det kan de komme til å angre på.

Nei Bbking, DORTE SKAL IKKE VÆRE MED !!

O

OldBoy

Gjest
Nei da Oldboy, når jeg bestemmer så er det de snille som får kake, de andre får bare tørre kjeks, dette kommer til å bli andre boller, et eksempel til etterfølgelse.
Dette er i såfall en banebrytende nyvinning i faget "politisk maktbruk". Og i barneoppdragelse, uten sammenligning forøvrig. Machiavelli ville ha snudd seg i sin grav om han fikk høre at du, mot formodning, naturligvis, skulle få noe slikt til å virke.

O

OivindJ

Gjest
Forslag til forbud:

Forbud mot: ringeklokker/ringelyder og barneskrik i alle reklamefilmer.

K

knutinh

Gjest
Forslag til forbud:

Forbud mot: ringeklokker/ringelyder og barneskrik i alle reklamefilmer.
Enda bedre:
Forbud mot reklamer eller andre innskutte innslag som har lydnivå hvis rms-verdi overstiger filmens rms-verdi.

På godt norsk: Forbud mot så jævla høylydte reklamer.

-k

O

OivindJ

Gjest
Enda bedre:
Forbud mot reklamer eller andre innskutte innslag som har lydnivå hvis rms-verdi overstiger filmens rms-verdi.

På godt norsk: Forbud mot så jævla høylydte reklamer.

-k
ja, rett før en lukker øya så er det plutselig full musikk og tut & kjør, på tre hakk høyere volum. Fy!

Topp Bunn