HFS partiet

Z

Zomby_Woof

Gjest
Jeg lærer aldri jeg Valentino...

Zomby kan få være justisminister da,[.....] men ikke kultur.
Jeg er ikke så ambisiøs at jeg skal slåss for denne ministerposten. Derimot er det et ufravikelig krav at kultur og justis slås sammen til et departement. Den skammelige ettergivenheten overfor dårlige musikere opphøre! Enhver innspilling av "syngende" puppebimboer er å anse som terrorisme og et angrep på staten.

tkr

Æresmedlem
Ble medlem
27.03.2007
Antall liker
31.141
Sted
Nede i fjæresteinene
Torget vurderinger
2
Derimot er det et ufravikelig krav at kultur og justis slås sammen til et departement. Den skammelige ettergivenheten overfor dårlige musikere opphøre! Enhver innspilling av "syngende" puppebimboer er å anse som terrorisme og et angrep på staten.
Endelig en god grunn til å gjeninnføre dødsstraff i fredstid! ;D
mvh

el_mariachi

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
397
Nå vil jeg fremme et forslag, selv om dette ikke sorterer under mitt departement.

Gratis Q-tip's til alle og to gratis øreskyllinger per år dersom du kan dokumentere at dette øker livskvaliteten din.

Z

Zomby_Woof

Gjest
Ikke gå i Soria Moria-fella og love for mye på en gang nå, gitarkamerater.

Dette må vi ta steg for steg. I det første busjettet kan vi gi litt subsidier og samtidig regulere prisfastsettelsen.

For eksempel lovebestemt halv pris på øreskylling hvis begge ørene kan skylles fra en side. ;D

T

theStig

Gjest
Enhver innspilling av "syngende" puppebimboer er å anse som terrorisme og et angrep på staten.
Ikke helt enig. Dog bør slike musikkvideoer ha forbud mot lydspor.

Z

Zomby_Woof

Gjest
Hvis du sier noe til meg, så går det gjerne inn det ene og ut det andre. Jeg regner med at det gjelder rensemiddel også, og tror det renner like godt begge veier..

;D

el_mariachi

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
397
Så over til kultur: Loope bilvaskescenen fra filmen "Cool hand Luke" og sende denne i stedet for reklame på tv 2.

el_mariachi

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
397
Desverre svært få fra venstresiden som kan benytte seg av det tilbudet. Fra høyre siden derimot......
Jeg snakket om retningen på øreskylling jeg da men..........

Paal_Iksom

Overivrig entusiast
Ble medlem
14.07.2003
Antall liker
6
Derimot er det et ufravikelig krav at kultur og justis slås sammen til et departement.
Mitt ministerium vil også bringe disse nærmere ved kjempe for bruken av LvB som holdningskorrigerende middel. Jeg håper dette ikke skaper ansvars- eller interessekonflikter.

Z

Zomby_Woof

Gjest
Kan'ke tenke meg at det blir noen konflikter hos oss.
Vi er da enige om nær sagt alt.

One nation under a groove!

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.436
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
Forsvarsminister kan han bare glemme, sånne macho-typer faller ikke jeg for, og er heller ikke spesielt begeistret for menn med gitar.
Nei Zomby er forsvarsminister.

Hvem vil være fiskeriminister? Spiralis kanskje, er ikke du glad i fisk?

Tror ellers A-Arve skal få være kabel- og samferdselsminister. Han vet nok hvor skoen trykker når det kommer til veier og flyplasser her vest, er vi riktig heldige får vi kanskje noen flere kabelferger og..?
Eg tek gjerne fiskeriet også. Fekk ein stor fisk ein gong...
og så kan kablane brukast til å fiske med.
Kabelferjer er ok, men hugs at ein kabel ideelt sett bør vere så kort som råd. Det vert difor kabelferje berre på korte avstandar.

B

bamsemann

Gjest
Nå er mitt første oppdrag i boks..

Har åpnet et bamsesykehus i fredrikstad..

bamsemann.. :)

K

kbwh

Gjest
Enhver innspilling av "syngende" puppebimboer er å anse som terrorisme og et angrep på staten.
Jeg foreslår at dama til El_Mariachi blir forsanger på landsmøtene.

Kamera og storskjerm bør ikke brukes. Dette for å hindre oppløp.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Jeg er ikke så ambisiøs at jeg skal slåss for denne ministerposten. Derimot er det et ufravikelig krav at kultur og justis slås sammen til et departement. Den skammelige ettergivenheten overfor dårlige musikere opphøre! Enhver innspilling av "syngende" puppebimboer er å anse som terrorisme og et angrep på staten.

Dette var et såpass godt argument Zomby at for en gangs skyld skal jeg gi meg, du er justis og kultur-minister med relativt frie tøyler, MEN et lite feilskjær og det er rett ut. Og du glemmer ikke det med Waterboys..?  Vekk med hjerneløse dustedamer og frem med den gode musikken.

Den som helt klart er kommet lengst og har jobbet iherdig mens de andre virrer og kverulerer  er bamsemann, ukens helt, han er allerede godt i gang med bamseprosjekter, vi er stolte av deg bamsemann, det blir honningkake på deg for dette!  :)  :)  :) og en sånn:  :-*

A-Arve er som vestlendinger flest, et arbeidsjern og blant dem som sørger for verdiskapningen her til lands, hele tre oppgaver tar han på seg. Glimrende! Sørg nå for at det blir to-feltsveier overalt her vest nå da, før de får flere 4-felt der østpå. Kabelfergene kan for så vidt vente, vi satser vel først og fremst på flere undersjøiske tunneler, dyrt blir det, men det har vi råd til.

Slowmotion kan være minister for “meningen med livet” , det får være spirituelt nok det, med kake til..

Øreskylling skal man være ytterst forsiktig med, det kan gjøre skade om man tar for hardt i.. Og q-tips skal ikke i ørene, ingenting mindre enn en albu, og den som klarer å få en albu i nærheten av sitt eget øre, han er skrudd galt sammen.. Eller så er det en annen sin albu..

Hva er Lvb?

Damen til El-ma er ikke med hun heller Valentino, dere blir så ukonsentrerte og med tanke på hva El_ma har i gitarkassen sin er det ikke så lurt om han skulle bli sjalu,… dessuten har jeg allerede hyrt inn Waterboys til slike eventer, et 10 års engasjement… dyrt ble det, men verdt hver krone..

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
10.775
Vi må umiddelbart innføre amnesti for Nasse Nøff. Han går en utrygg tid i møte. Jeg foreslår Spiralis som hans personlige livvakt. Spiralis kan jo slå fra seg.
Når det gjelder musikk så skal alle boy-band og Idol deltagere frataes alle sine rettigheter. Det gjelder også de som samarbeider med noen av nevnte, f.eks. disse "gitar-kompisene"
Av rare dyr så må vi finne igjen Skalleknarpen. Vil den som sist hadde ham vennligst si fra hvor den ble av?
Gullars er også savnet.

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.170
Torget vurderinger
0
Jeg foreslår Spiralis som hans personlige livvakt. Spiralis kan jo slå fra seg.
Det er greit, Nasse er en hyggelig fyr som vi skal ta vare på ! :D

Når det gjelder musikk så skal alle boy-band og Idol deltagere frataes alle sine rettigheter. Det gjelder også de som samarbeider med noen av nevnte, f.eks. disse "gitar-kompisene".
Tiltredes ! ;D ;D ;D ;D ;D

Av rare dyr så må vi finne igjen Skalleknarpen. Vil den som sist hadde ham vennligst si fra hvor den ble av?
Gullars er også savnet.
Skalleknarpen ble sist sett på vei inn i magen til Rolf Just Nilsen, så den må vel anses som utdødd. :-X :'( :'(

Gulars bor vel fortsatt i bergen og deltar i Buekorps :-/ :-[ :p Er det ikke like greit å la ham være mistet ? ??? ::) ;D ;D

K

kbwh

Gjest
Ikke hva. Hvem. Dette er er LvB:

Påbud er det riktige her. Waterboyskontrakten bør nok sies opp omgående slik at du kan få utvidet din musikalske horisont en smule, for ikke å si et brødlass.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Ja stakkars Nasse, hvilken urett blir ikke begått mot han, hva galt har han gjort? Nasse trenger beskyttelse, omsorg og vår alles medfølelse nå i disse dager, få om noen får vel føle rasisme, fremmedfrykt og stigmatisering som han. Flott at Spiralis påtar seg ansvar her ( kan du passe litt på meg og, om nå Oldboy skulle føle for forfremmelse…, følte meg plutselig ikke like trygg på han lenger…og Zomby ville visst ikke.)

Gullars er dypt savnet, har ikke sett han i noen buekorps, og vil vel tro han burde være lett å få øye på, eller høre, men var aldri helt trygg på han der Indigo, så det er kanskje en sak vi bør sjekke litt opp i, dette overlater jeg til deg Pinki.
Skalleknarpen har jeg aldri hørt om, men hva med Colargol, Romlingane, Labbetuss…og selvsagt Pompel og Pilt?

Glemte å nevne det, har hyrt inn et buekorps til å opptre etter Waterboys på samlingene, før vi avslutter med litt hip-hop..

Vi dropper Lvb, det er nok gamle menn med som det er… ;D

K

kbwh

Gjest
Å droppe LvB er å grave sin politiske grav her inne. Lykke til Kompo.

bber

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.02.2005
Antall liker
20
HFS-partiet må støtte forslaget om en ny nasjonalsang, ellers blir ikke jeg med.

"Ja vi elsker " er alt for høystemt nasjonalsjåvinistisk, religiøs og royalistisk. Derfor passer den ikke lenger i en moderne, sekulær verden hvor vi har gjennomskuet monarkiets mytiske slør. Australierne fikk for få år siden "Waltzing Mathilda" som ny nasjonalhymne i stedet for "God save the queen", og vi bør følge deres eksempel. Derfor foreslås med dette sangen "Gøy på landet" som ny norsk nasjonalhymne. Sangen passer godt med vår forkjærlighet for hytteliv på fjellet og landsbygda. Den er lett å synge. Senterpartiet vil dessuten utvilsomt støtte forslaget.

B

bamsemann

Gjest
Tusen takk for tilbakemeldingen kjære statsminister..

Og jeg elsker honningkake(det har du sikkert skjønt)

Og jeg er også glad i slike  :-* , og sender en  :-* tilbake

Men vi  må passe på så vi ikke lager en politisk skandale, en statsminister og en bamseminister på forsiden av se og hør... uff..

Jeg skal gå på med nye oppdrag med krummet rygg...

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
10.775
Vi har et annet stooort problem som jeg føler ikke er mitt bord, hvem skal ta tak i dette..

link. http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=2006110130009

Hero (Fantomets hest) vrinsket til meg at dette vil han ikke ha noe av. Hero er en viril hingst og alle vet jo størrelsen da....Hero har den største.

Jeg ser BBking lefler med SP ang. ny nasjonalsang. Fy !!!

Ivar_Loekken

Hi-Fi freak
Ble medlem
03.12.2006
Antall liker
2
HFS-partiet må støtte forslaget om en ny nasjonalsang, ellers blir ikke jeg med.

"Ja vi elsker " er alt for høystemt nasjonalsjåvinistisk, religiøs og royalistisk. Derfor passer den ikke lenger i en moderne, sekulær verden hvor vi har gjennomskuet monarkiets mytiske slør. Australierne fikk for få år siden "Waltzing Mathilda" som ny nasjonalhymne i stedet for "God save the queen", og vi bør følge deres eksempel. Derfor foreslås med dette sangen "Gøy på landet" som ny norsk nasjonalhymne. Sangen passer godt med vår forkjærlighet for hytteliv på fjellet og landsbygda. Den er lett å synge. Senterpartiet vil dessuten utvilsomt støtte forslaget.
"Gøy på landet" er alt for fordomsfull og lite inkluderende, det kan også være gøy på byen. Med dette forslaget legger du opp til psykiske problemer og bølger av selvmord og familietragedier i urbane strøk. Det eneste holdbare alternativet er "Barn av Regnbuen", med ett vers på norsk, ett på samisk og ett på urdu.

Boffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.04.2002
Antall liker
333
Sted
Oslo Vest
Rart ikke Toppen Bech melder seg inn her, hun kunne sikkert trives godt på OT.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Nasjonalsangen må vi bli engige om ja, Gøy på landet passer jo bra, men som Ivar L sier så bli vel de i byen sure da. Barn av regnbuen vil jo være politisk korrekt, men er det noe vi IKKE skal være så er det politisk korrekt. Trenger flere forslag her...

Genialt med turistpil som peker begge veier, at ikke andre har tenkt på det før...?

Boffen og Ivar Løkken mangler poster, hva vil dere være da?

All PR er god PR, bamsemann, forsiden på Se & Hør vil gi oss mye oppmerksomhet... kan vel komme godt med sånn i starten.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Jeg vil være i UD eller noe med overvåking.

Greit det, men da må du prøve å holde deg noenlunde edru, for dette er en viktig jobb vet du.
Overvåkingsminister på deg da?

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
10.775
All PR er god PR, bamsemann, forsiden på Se & Hør vil gi oss mye  oppmerksomhet... kan vel komme godt med sånn i starten.
Hvorfor ser jeg for meg Månestråle og Baloo i tett clinch nå ???

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.436
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
Nasjonalsangen må vi bli engige om ja, Gøy på landet passer jo bra, men som Ivar L sier så bli vel de i byen sure da. Barn av regnbuen vil jo være politisk korrekt, men er det noe vi IKKE skal være så er det politisk korrekt. Trenger flere forslag her...

Genialt med turistpil som peker begge veier, at ikke andre har tenkt på det før...?

Boffen og Ivar Løkken mangler poster, hva vil dere være da?

All PR er god PR, bamsemann, forsiden på Se & Hør vil gi oss mye  oppmerksomhet... kan vel komme godt med sånn i starten.
Vi må ha nasjonalsong på nynorsk!

Topp Bunn