Diverse HFS sine medlemmer i bilder. Se hvem man prater med :)

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • HAREPUSEN

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.11.2009
    Innlegg
    3.218
    Antall liker
    2.723
    Sted
    telemark
    Torget vurderinger
    2
    Kul tråd egentlig jeg ramlet over bare liksom,,, Vi er vel over representert på voksen" manns siden , men litt kult og at det er noen girls " her inne og ,,,,vi har plass til flere for mangfoldet . )
    Som enkeltmanns fortak på MC verksted og rekvisita er det mye å ta tak i Spesiellt i sesongen
    Bildet fra dagens ryddegutt" økt. ;
    dryppande ferskt.JPG

    Hobbiene mine er bla; ufornektelig og svoren DIY hifier , Uendelige mange timer med terapi og tids fordriv i både vanskelige og nå for tiden bedre tider "

    Ellers har jeg lidenskap for allt som brummer spesiellt MC . Track days er kult , men en stund siden nå . (

    Uten her å nevne kule mottoet til ryan air founder, så liker jeg godt fysiskt utfoldelese som styrke , svømming , sykkling .Men har en forkjærlighet for kampsport .Når jeg ikke har sparring partner får beiben min" duge , en everlast 1910

    Når jeg har tid og ofte er HFS ett kjært tilhold sted med mange kule og flinke felles inntresserte ,,,og så er vi faktisk og så priviligerte at vi har våre teknikere og faglige kompetente folk og som virkelig har peiling ,,,, selv om vi ikke alltid er enige .Uansett har dette utvidet min horisont " for bedre forståelse for mekanismene"
    Long live HFS
     
    P

    parafinoksen

    Gjest
    Kul tråd egentlig jeg ramlet over bare liksom,,, Vi er vel over representert på voksen" manns siden , men litt kult og at det er noen girls " her inne og ,,,,vi har plass til flere for mangfoldet . )
    Som enkeltmanns fortak på MC verksted og rekvisita er det mye å ta tak i Spesiellt i sesongen
    Bildet fra dagens ryddegutt" økt. ; Vis vedlegget 937228
    Hobbiene mine er bla; ufornektelig og svoren DIY hifier , Uendelige mange timer med terapi og tids fordriv i både vanskelige og nå for tiden bedre tider "

    Ellers har jeg lidenskap for allt som brummer spesiellt MC . Track days er kult , men en stund siden nå . (

    Uten her å nevne kule mottoet til ryan air founder, så liker jeg godt fysiskt utfoldelese som styrke , svømming , sykkling .Men har en forkjærlighet for kampsport .Når jeg ikke har sparring partner får beiben min" duge , en everlast 1910

    Når jeg har tid og ofte er HFS ett kjært tilhold sted med mange kule og flinke felles inntresserte ,,,og så er vi faktisk og så priviligerte at vi har våre teknikere og faglige kompetente folk og som virkelig har peiling ,,,, selv om vi ikke alltid er enige .Uansett har dette utvidet min horisont " for bedre forståelse for mekanismene"
    Long live HFS
    Kult bilde! Men sånn egentlig tror jeg at du og jeg skulle byttet brukernavn :ROFLMAO:
     

    HAREPUSEN

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.11.2009
    Innlegg
    3.218
    Antall liker
    2.723
    Sted
    telemark
    Torget vurderinger
    2
    Kult bilde! Men sånn egentlig tror jeg at du og jeg skulle byttet brukernavn :ROFLMAO:
    Parafinoksen ,,, Takk for FB , men husk harepusen går på gasoline " og andre verksted kjemikalier : )

    Egentlig er jeg en snill gutt" for de som kjenner meg ,,,
    Respekt og prøver være rettferdig. Og er ikke redd for å være ydmyk om be om unnskyldning om jeg har vært urettferdig .

    Trening og kansje spesiellt kampport delen har lært meg å lettere kontrollere sinnet "og begrepet time out forstås lettere.


    Det er ikke være enn at lokale skolen elsker å ha utplassert sine elever her jevnlig oppigjennom årrekke som og villig vil være her : )
     
    P

    parafinoksen

    Gjest
    Parafinoksen ,,, Takk for FB , men husk harepusen går på gasoline " og andre verksted kjemikalier : )

    Egentlig er jeg en snill gutt" for de som kjenner meg ,,,
    Respekt og prøver være rettferdig. Og er ikke redd for å være ydmyk om be om unnskyldning om jeg har vært urettferdig .

    Trening og kansje spesiellt kampport delen har lært meg å lettere kontrollere sinnet "og begrepet time out forstås lettere.


    Det er ikke være enn at lokale skolen elsker å ha utplassert sine elever her jevnlig oppigjennom årrekke som og villig vil være her : )
    Neida, jeg har lært (omsider) ikke å skue hunden på hårene (hunnen på lårene, derimot ...), og innleggene dine gir alltid inntrykk av at du er en snill og grei fyr. Men bildet ditt var litt uventet :)

    Apropos kampsport klarte jeg faktisk å karre til meg oransje belte med stripe (9. kyu) i Kyokushin fullkontaktkarate for noen år siden. Jeg var for så vidt motivert til å trene, men fant ut jeg var bare ikke så glad i å bli slått og sparket på 😬 Dessuten å begynne å trene rundspark og spagat når du er 42 og har sittet de foregående 15 årene bak et skrivebord ... Litt dødfødt.
     
    Sist redigert av en moderator:

    HAREPUSEN

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.11.2009
    Innlegg
    3.218
    Antall liker
    2.723
    Sted
    telemark
    Torget vurderinger
    2
    Neida, jeg har lært (omsider) ikke å skue hunden på hårene (hunnen på lårene, derimot ...), og innleggene dine gir alltid inntrykk av at du er en snill og grei fyr. Men bildet ditt var litt uventet :)

    Apropos kampsport klarte jeg faktisk å karre til meg oransje belte med stripe (9. kyu) i Kyokushin fullkontaktkarate for noen år siden. Jeg var for så vidt motivert til å trene, men fant ut jeg var bare ikke så glad i å bli slått og sparket på 😬 Dessuten å begynne å trene rundspark og spagat når du er 42 og har sittet de foregående 15 årene bak et skrivebord ... Litt dødfødt.

    Oransje belte , kult da har du holdt ut læregutt fasen " ,, og Ingen trening er dødfødt imo , men som med allt ,,, det må gi deg noe "

    Vi / oss ble high " av treninga . )
    De hardeste gutta vi gikk mot var kyoshinkai og bokserne . De gikk for full kontakt . ds med kyoshinkai da ble kne , albuer og legger ble ny kost og nyttig erfaring , nær kamp "

    IMO , kamerat skapet og miljøet er helt avgjørende for å bli i en klubb . Startet selv sent 36 år . Kampgruppa yngste mann 13 år , eldste 60 . Trenings kampene var ta og gi "lett til moderat kontakt og bare kose seg " tørre å ofre seg evt , sjekke utfall reaksjoner fra motstander .Først da kan man lære noe .
    En gang i uken gikk vi spisse kamper" m full beskyttelse og praktiserte de teknikkene vi hadde drillet hele uken .

    Når man/ på ett tidspunkt fase " lærer bli taktisk kan man nesten selv velge utfallet i en kamp .Ingen kamper er like , Vurdering er om man vil offre mye eller litt av seg selv er farligere mot en som rusher harde teknikker

    Man kan gå en kamp med å være nesten helt defensiv og så vinne på en eneste rett timet kontring( offensiv),,, det er det som er så vidundelig i denne sporten .

    PS Jeg kunne heller ikke Van Damme spagaten " selvom flere av kampene mine er vunnet med ushirogero og mavasjageri yodan .

    Noen mener og tror at alder er en begrensing , jo ,,, viktigste er at teknikker justeres og tilpasses ,,,der kommer rutine inn .

    ParafinOksen ingen ting er for sent alldri . )
     
    P

    parafinoksen

    Gjest
    @HAREPUSEN – Vi går vel litt utover trådens tema, men ok :) Det er klart, where there's a will, there's a way, og hadde jeg virkelig villet, skulle jeg nok klart å få fremgang. Men jeg innså fort det at skal du bli flink, holder det ikke bare å komme på trening – du må trene teknikk, styrke og kondisjon hjemme også, i tillegg til mye tøying. Det blir nesten en livsstil, og det passet ikke med familiesituasjonen og andre ting jeg ville drive med. Dessuten ble jeg skadet da jeg gikk kamp mot en svartbelteutøver under graderingen – fikk et slag i leveren / høyre ribbeina – og hadde smerter i flere uker etterpå. Det var gøy å trene altså, og jeg kom i mitt livs beste form, men det kostet mer enn det smakte. Etterpå har jeg for det meste drevet med egenvektstrening, løping, hoppetau og tøying, og det har funket bra, selv om det siste året har vært dårlig.
     

    HAREPUSEN

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.11.2009
    Innlegg
    3.218
    Antall liker
    2.723
    Sted
    telemark
    Torget vurderinger
    2
    @HAREPUSEN – Vi går vel litt utover trådens tema, men ok :) Det er klart, where there's a will, there's a way, og hadde jeg virkelig villet, skulle jeg nok klart å få fremgang. Men jeg innså fort det at skal du bli flink, holder det ikke bare å komme på trening – du må trene teknikk, styrke og kondisjon hjemme også, i tillegg til mye tøying. Det blir nesten en livsstil, og det passet ikke med familiesituasjonen og andre ting jeg ville drive med. Dessuten ble jeg skadet da jeg gikk kamp mot en svartbelteutøver under graderingen – fikk et slag i leveren / høyre ribbeina – og hadde smerter i flere uker etterpå. Det var gøy å trene altså, og jeg kom i mitt livs beste form, men det kostet mer enn det smakte. Etterpå har jeg for det meste drevet med egenvektstrening, løping, hoppetau og tøying, og det har funket bra, selv om det siste året har vært dårlig.
    jA ,vi er på overtid i tråden,,, Kort ,,,, beklagelig å si , på graderinger sjer dette ofte , desverre
    Kan utdypes i fight /mma tråden for inntresserte

    https://www.hifisentralen.no/forumet/threads/fight-boksing-mma-tråden.
     

    Gunzi

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    18.08.2003
    Innlegg
    1.028
    Antall liker
    890
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    5
    IMG_0216.JPG


    Vi fortsetter i kategorien posørbilder. Fra siste filminnspilling; "Gnomen på småbruket II" Stygge blåmerker på armene, to brukne piler, ulmebrann i krattskogen og ei skremt katte.
     

    211.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.01.2004
    Innlegg
    1.670
    Antall liker
    1.418
    Torget vurderinger
    2
    Vis vedlegget 937907

    Vi fortsetter i kategorien posørbilder. Fra siste filminnspilling; "Gnomen på småbruket II" Stygge blåmerker på armene, to brukne piler, ulmebrann i krattskogen og ei skremt katte.
    Mongolsk barebow...det er jo tøft(!!), sjølv dreiv eg med slik ein boge me trinser og greier, men det er lenge siden nå!
     

    Nadsokor

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    07.07.2020
    Innlegg
    211
    Antall liker
    362
    Sted
    Vest-Agder
    Får rive av plasteret og vise mitt " Double bagger" tryne!
    Dette er fra familieturen vår i påsken på Granca . Ble en slags gebursdagsfeiring også , da jeg fylte 60 like etterpå . Det er jo bare et tall heldigvis , for oppe i topplokket så tror man jo at en kan gjøre akkurat det samme som da en fylte 18:rolleyes:
    IMG20230402094441.jpg
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn