Kult bilde! Men sånn egentlig tror jeg at du og jeg skulle byttet brukernavnKul tråd egentlig jeg ramlet over bare liksom,,, Vi er vel over representert på voksen" manns siden , men litt kult og at det er noen girls " her inne og ,,,,vi har plass til flere for mangfoldet . )
Som enkeltmanns fortak på MC verksted og rekvisita er det mye å ta tak i Spesiellt i sesongen
Bildet fra dagens ryddegutt" økt. ; Vis vedlegget 937228
Hobbiene mine er bla; ufornektelig og svoren DIY hifier , Uendelige mange timer med terapi og tids fordriv i både vanskelige og nå for tiden bedre tider "
Ellers har jeg lidenskap for allt som brummer spesiellt MC . Track days er kult , men en stund siden nå . (
Uten her å nevne kule mottoet til ryan air founder, så liker jeg godt fysiskt utfoldelese som styrke , svømming , sykkling .Men har en forkjærlighet for kampsport .Når jeg ikke har sparring partner får beiben min" duge , en everlast 1910
Når jeg har tid og ofte er HFS ett kjært tilhold sted med mange kule og flinke felles inntresserte ,,,og så er vi faktisk og så priviligerte at vi har våre teknikere og faglige kompetente folk og som virkelig har peiling ,,,, selv om vi ikke alltid er enige .Uansett har dette utvidet min horisont " for bedre forståelse for mekanismene"
Long live HFS
Parafinoksen ,,, Takk for FB , men husk harepusen går på gasoline " og andre verksted kjemikalier : )Kult bilde! Men sånn egentlig tror jeg at du og jeg skulle byttet brukernavn
Neida, jeg har lært (omsider) ikke å skue hunden på hårene (hunnen på lårene, derimot ...), og innleggene dine gir alltid inntrykk av at du er en snill og grei fyr. Men bildet ditt var litt uventetParafinoksen ,,, Takk for FB , men husk harepusen går på gasoline " og andre verksted kjemikalier : )
Egentlig er jeg en snill gutt" for de som kjenner meg ,,,
Respekt og prøver være rettferdig. Og er ikke redd for å være ydmyk om be om unnskyldning om jeg har vært urettferdig .
Trening og kansje spesiellt kampport delen har lært meg å lettere kontrollere sinnet "og begrepet time out forstås lettere.
Det er ikke være enn at lokale skolen elsker å ha utplassert sine elever her jevnlig oppigjennom årrekke som og villig vil være her : )
Du har hår på riktig side av hodet og skriver entusiastiske, humørfylte innlegg, så du må gjerne fotosjåppe bort bakgrunnen for min delNår ikke poserboyen er noe særlig å skryte av, er det greit å kunne støtte seg til en flott bakgrunn.
Vis vedlegget 937335
Som en del andre her så har man blitt voksen, blir 52 om 1 måned.Akkurat nå, hater bilder av meg selv. Men siden så mange andre her har lagt ut, så fikk det stå til. Vis vedlegget 937068
Neida, jeg har lært (omsider) ikke å skue hunden på hårene (hunnen på lårene, derimot ...), og innleggene dine gir alltid inntrykk av at du er en snill og grei fyr. Men bildet ditt var litt uventet
Apropos kampsport klarte jeg faktisk å karre til meg oransje belte med stripe (9. kyu) i Kyokushin fullkontaktkarate for noen år siden. Jeg var for så vidt motivert til å trene, men fant ut jeg var bare ikke så glad i å bli slått og sparket på Dessuten å begynne å trene rundspark og spagat når du er 42 og har sittet de foregående 15 årene bak et skrivebord ... Litt dødfødt.
jA ,vi er på overtid i tråden,,, Kort ,,,, beklagelig å si , på graderinger sjer dette ofte , desverre@HAREPUSEN – Vi går vel litt utover trådens tema, men ok Det er klart, where there's a will, there's a way, og hadde jeg virkelig villet, skulle jeg nok klart å få fremgang. Men jeg innså fort det at skal du bli flink, holder det ikke bare å komme på trening – du må trene teknikk, styrke og kondisjon hjemme også, i tillegg til mye tøying. Det blir nesten en livsstil, og det passet ikke med familiesituasjonen og andre ting jeg ville drive med. Dessuten ble jeg skadet da jeg gikk kamp mot en svartbelteutøver under graderingen – fikk et slag i leveren / høyre ribbeina – og hadde smerter i flere uker etterpå. Det var gøy å trene altså, og jeg kom i mitt livs beste form, men det kostet mer enn det smakte. Etterpå har jeg for det meste drevet med egenvektstrening, løping, hoppetau og tøying, og det har funket bra, selv om det siste året har vært dårlig.
Strad - for alltid!
Takk for det Men legende er kanskje vel mye Dessverre har hobbyen roet seg litt etter flytting i leilighet. Men jeg er no innom og kikker litt her av og tilLegenden selv! Du savnes her på sentralen @oyvindl85
Da er du litt seremonimester, lyd med eget miksbord, lys og audio video mm teknisk utstyr Og masse mer. Min Kone har vært kirketjener. Å være audiofil i denne jobben skader nok ikke.Jeg jobber som kirketjener til vanlig.
Jeg begynner å klø i skjegget når jeg ser det bildetI et forsøk på å prøve å fremstå som en friskus…
Vis vedlegget 938423
Ehh...javel?Jeg styrer mest med korguttene. Det andre kan andre ta seg av
KondolererVis vedlegget 938193
Sørlandssommer i Dyreparken, meg til høyre. Solbriller er obligatorisk.
Du skjønte ikke at det bare var fjas…Ehh...javel?
Mongolsk barebow...det er jo tøft(!!), sjølv dreiv eg med slik ein boge me trinser og greier, men det er lenge siden nå!Vis vedlegget 937907
Vi fortsetter i kategorien posørbilder. Fra siste filminnspilling; "Gnomen på småbruket II" Stygge blåmerker på armene, to brukne piler, ulmebrann i krattskogen og ei skremt katte.