ErosLoveking
Æresmedlem
noen planer om å få fikset søkemotoren snart eller? Savner fortsatt, som jeg gjorde for 14 dager siden, "vis som innlegg".
Dette er en av få ting som gjenstår. Popup-vinduet som var der tidligere var en egenlaget modifikasjon, og denne fungerer ikke sammen med nyeste versjon av forumet, men det jobbes med å finne ut av det. Det meste annet skal være fikset.noen planer om å få fikset søkemotoren snart eller? Savner fortsatt, som jeg gjorde for 14 dager siden, "vis som innlegg".
Se på toppen av denne tråden - med grå bakgrunn og svart skrift så står det "Søk i tråd".Finnes det noen "søk i denne tråden"-funksjon, forresten?
Dette er en av få ting som gjenstår. Popup-vinduet som var der tidligere var en egenlaget modifikasjon, og denne fungerer ikke sammen med nyeste versjon av forumet, men det jobbes med å finne ut av det. Det meste annet skal være fikset.noen planer om å få fikset søkemotoren snart eller? Savner fortsatt, som jeg gjorde for 14 dager siden, "vis som innlegg".
Etter litt jobb så har jeg fått tilbake funksjonen om å vise resultater som innlegg eller kun søke i titler.Dette er en av få ting som gjenstår. Popup-vinduet som var der tidligere var en egenlaget modifikasjon, og denne fungerer ikke sammen med nyeste versjon av forumet, men det jobbes med å finne ut av det. Det meste annet skal være fikset.noen planer om å få fikset søkemotoren snart eller? Savner fortsatt, som jeg gjorde for 14 dager siden, "vis som innlegg".
Godt å høre.
Verdien av sentralen er langt mindre den tid innhoildet ikke er søkbart på fornuftig vis. Nå er det en uoversiktlig veggavis, og ikke et oppslagsverk som HFS kan fungere som.
Mens man venter kan man bruke google til å søke kun på hifisentralen ved å skrive følgende i søkefeltet: site:hifisentralen.no <søkeord>Dette er en av få ting som gjenstår. Popup-vinduet som var der tidligere var en egenlaget modifikasjon, og denne fungerer ikke sammen med nyeste versjon av forumet, men det jobbes med å finne ut av det. Det meste annet skal være fikset.noen planer om å få fikset søkemotoren snart eller? Savner fortsatt, som jeg gjorde for 14 dager siden, "vis som innlegg".
Godt å høre.
Verdien av sentralen er langt mindre den tid innhoildet ikke er søkbart på fornuftig vis. Nå er det en uoversiktlig veggavis, og ikke et oppslagsverk som HFS kan fungere som.
Selective blindness...Se på toppen av denne tråden - med grå bakgrunn og svart skrift så står det "Søk i tråd".Finnes det noen "søk i denne tråden"-funksjon, forresten?
Det er en god stund siden den ble tatt bort. Vi har kun 1 server, og chat'en er nokså serverintensiv, så vi valgte å fjerne den for å gjøre sidene raskere.hvor er chat'n ?