Stående bølger burde i alle fall kunne unngås.... ;D
Vel, det var de gode nyhetene - så over til de andre. :'(
På tross av forsikringer om det motsatte, ankom kabler og strømfiltre i US format. Unnskyld meg et øyeblikk - faen, faen, faen, faen, faen - så, det var det. Nåvel, alle kablene er mine, så det er mitt problem.
Når det gjelder filterne, så har de normale apparatkontakter bak og kan dermed mates fra enhver apparatkabel. Monoblokkene mine kom også med US-standard kaber og det samme vil trolig være tilfelle med de andre komponentene. Den greieste løsningen for dem som skal ha et filter blir vel da å teste det ut med en norsk kabel fra veggen til filteret og ellers bruke US format apparatkablene som følger med.
Jeg skriver selvsagt til Cattylink umiddelbart og forlanger at den resterende strømkabelen ikke blir levert i US utgave (du får krysse fingre hansfp). Kabler til komponentene blir det sikkert verre å gjøre noe med, men forhåpentligvis har de fleste noen ekstra kabler på lur.
Oh well, monoblokkene var i alle fall svært godt pakket og har ikke en skramme. Testing i kveld/natt tenker jeg. Har forøvrig en Musical Fidelity F15 på lån akkurat nå, så evt. sammenligning blir med en glimrende hybridforsterker på 100W i ren klasse A.
John M.