L
Ludo
Gjest
Oisann - nå begynner det å skje noe spennende... Dette blir spennende
Hei!Bi-amping frister jo litt etter dine udgydelser Vidar - har aldri prøvd det selv, men så må man jo ha to sett nye kabler og alt det der..... Næææ, det får være tenker jeg. :'(
John M.
Det behøver jo ikke være en Classe for å få demonstrert forskjellene; du kan vel låne 2 av hvilken som helst forsterker (f.eks hos forhandleren), og sammenlikne med kun en av samme. Det vil jo gi en klar ide av effekten av to ift en...Noen der ute som har en Classe Fifteen å låne meg?
John M.
Nei, max effekt er ikke av særlig betydning. Det viktige er at følsomheten på inngangen, samt klangbalanse, korresponderer.- jeg ser det periodisk finnes mindre forsterkere i samme serie til salgs, så muligheten er der. Eller bør forsterkerne etter din mening/erfaring yte det samme?
John M.
Så lenge du ikke får feilvarsel fra mailserveren fra din ISP og heller ikke fra mailserveren til CAttylink, så er trolig mailene kommet frem. At de har et anti spam program etc som f**ker opp høres jævli lite sannsynlig ut.Fremdeles null svar fra Cattylink etter at jeg har sendt den samme mailen fra 6 forskjellige e-mail adresser. Ikke vet jeg hva som skjer her, men alt tyder vel på at noe har skjedd med mailsystemet deres (de nevner problemer med spam filteret på nyhetssidene sine) og at de ikke har fått en eneste en. Når de har sendt mail for å si at varene ligger pakket og klare til forsendelse, ville det være rart om de skulle la være å svare av noen annen grunn.
Da vet jeg ganske enkelt ikke hva som skjer... Enten blir vel varene holdt tilbake inntil de "får" svar fra meg, eller så blir de sendt uansett. I så tilfelle sender Snowy trolig faktura og fraktbrev som sist, slik at vi i alle fall får et forvarsel.
John M.
Huff, nei det gjør jeg ikke. Håper det ordner seg og at alle får tingene sine. De meningene jeg uttrykte tidligere i tråden omhandlet forøvrig momsundragelse, og ikke noe annet. Nå har det jo i ettertid her i denne tråden blitt pongtert at moms skulle betales, så jeg går ut fra at dette stemmer. Det var momsen jeg hang meg opp i, ikke selve importen. Jeg håper virkelig at alt går bra, at alle blir fornøyde, og at vi får se mange spennende bilder av det nye utstyret.SOEDAL: Smiler du av skadefryd