J
John_M.
Gjest
Jaja, det lakker og lir.... Null mail på en stund nå, så da sniker jeg meg ut av kontoret for å avkoble og nullstille foran husguden.
John M.
John M.
Bra at flere har oppdaget at Østen har mye bra å tilby til en meget gunstig pris. (Ikke tenk på andre ting nå.......!) Mange har kviet seg for å importer fra Østen, grunnet fremmed kultur ++ andre "skumle" faktorer. I tillegg har "tolludyret" skremt mange. Alt høres så vanskelig ut. Men dette er heller ingen sak lengre. Benytt kjente fraktfirmaer, og vips pakken er på døra etter noen få dager. Min rekord er 3 dager. Erfaringene jeg har med Kina, er meget bra. Meget bra service og ærlighet møter man stort sett over alt. Merk, selvsagt finnes det kjeltringer her også...., sjekk derfor referansene. Noe som i dag er lett, ref Internett. Har derfor aldri vært redd for å gi fra meg kortnummeret på mitt MC. Har jeg fått problemer med et produkt, har det heller aldri vært problemer med utbedringer eller erstatninger.Dommen er som følger:
Varebestillingen kom totalt på NOK 133,294,-
Endelig pris ble NOK 118,993,-
= nærmere 11% rabatt.
I tillegg ble 7.5% "handling charges" droppet, hvilket vil si at rabatten endte på litt over 18%.
Venter fremdeles på svar ang. frakt og forsikring.
Andre "vitale data":
Total vekt uten emballasje: ca. 570kg
Estimert butikkverdi: ca. NOK 510.000
John M.
Til John.
Må si meg enig i at jeg er meget skeptisk til å snylte staten på en sånn måte! Det er jo småtteri de tar inn på avgifter av ymse slag. Bl.a. tobakk som forøvrig koster over det dobbelte her som i Sverige. Faktisk sparer man ca. 800.- kr på og handle 10 pakker i Sverige.
Vent litt! ... Det slo meg plutselig at dette ikke kan være så ille allikevel..
Flott initiativ! ;D Sender deg en mail.
Vennlig hilsen
Jan Terje