hånei du ... den går ikke! Det der er mugshotidentiten min det 8)Gago skrev:er vel bare å spørre "hva kaller du deg på hfs?" ;D
btw, jeg er ganske enkel å kjenne igjen - en liten og tynn vietnameser.
med et skurkeaktig rottefjes og flakkende øyne.
... og en snodig hatt?!Gago skrev:er vel bare å spørre "hva kaller du deg på hfs?" ;D
btw, jeg er ganske enkel å kjenne igjen - en liten og tynn vietnameser.
med et skurkeaktig rottefjes og flakkende øyne.
Mute skrev:;D ;D Det første jeg skal gjøre når jeg kommer på messen søndag, er å løpe rett bort i baren for å få på to raske shots. Så blir messa straks litt mer underholdende.
Tst skrev:Mute skrev:;D ;D Det første jeg skal gjøre når jeg kommer på messen søndag, er å løpe rett bort i baren for å få på to raske shots. Så blir messa straks litt mer underholdende.
Håpe de knipser bilder før de parkerer i baren :thomand skrev:Venter i spenning på bilder
Hvorfor det?JanR skrev:Håpe de knipser bilder før de parkerer i baren :thomand skrev:Venter i spenning på bilder
/jan
Fordi.rolfozzy skrev:Hvorfor det?JanR skrev:Håpe de knipser bilder før de parkerer i baren :thomand skrev:Venter i spenning på bilder
/jan
ok.JanR skrev:Fordi.rolfozzy skrev:Hvorfor det?JanR skrev:Håpe de knipser bilder før de parkerer i baren :thomand skrev:Venter i spenning på bilder
/jan
/jan
Må si jeg er imponert over dybden i kommunikasjonen deres ;Drolfozzy skrev:ok.JanR skrev:Fordi.rolfozzy skrev:Hvorfor det?JanR skrev:Håpe de knipser bilder før de parkerer i baren :thomand skrev:Venter i spenning på bilder
/jan
/jan
Du skal høre oss på privaten :Erland skrev:Må si jeg er imponert over dybden i kommunikasjonen deres ;Drolfozzy skrev:ok.JanR skrev:Fordi.rolfozzy skrev:Hvorfor det?JanR skrev:Håpe de knipser bilder før de parkerer i baren :thomand skrev:Venter i spenning på bilder
/jan
/jan
Ikke så nøye med dybden, bare bredden er på plass.JanR skrev:Du skal høre oss på privaten :Erland skrev:Må si jeg er imponert over dybden i kommunikasjonen deres ;Drolfozzy skrev:ok.JanR skrev:Fordi.rolfozzy skrev:Hvorfor det?JanR skrev:Håpe de knipser bilder før de parkerer i baren :thomand skrev:Venter i spenning på bilder
/jan
/jan
/jan
Observerte enkelte HFS´ere jeg har sett bilder av her, med en halv brun en sittende lettere henslengt rundt lunchtider.SteinLarsen skrev:Hvis alle er i baren i kveld, blir det kanskje slowstart i morra og greit å komme litt senere??
65finger skrev:Trøtte greier. ligger over på hotellet i horten. fikk kjøpt noen tidlige stones skiver jeg manglet på cd (brukt) Roald Michelsens oppsett imponerte. Far sjølv imponerte også med kule små foredrag om hver skive han satte på. GOOD!! beste på messen. ellers kjedelig :-\
Se på dette, slik går det når man tar med kona på tur....thomand skrev:Klokka er snart 24, og ikke et eneste bilde å oppdrive. Dere suger
Neste gang er det du som kjører. Sitte å høre på to kaklehøner som deg og Trondmeg i seks timer er en prøvelse. Praten gikk for det meste i om hvor det er billigst å få reparert Alfa Romeoen. Kjøp design som fungerer!kwil skrev:65finger skrev:Trøtte greier. ligger over på hotellet i horten. fikk kjøpt noen tidlige stones skiver jeg manglet på cd (brukt) Roald Michelsens oppsett imponerte. Far sjølv imponerte også med kule små foredrag om hver skive han satte på. GOOD!! beste på messen. ellers kjedelig :-\
Støtter det meste her, imponerende lyd FRA billig annlegg. Usherhøyttaleren var representert på 4 ulike romme men utvilsomt best her, med billig Sony cd, Kora hybridforsterker og sjefens innstegskabler. Dette burde menigmann hatt i stua imo.
Desidert dårligst var det like uttvilsomt hos kompissen fra samme by :-X Fytti katta så fæl......
Ellers varierende som vanlig, men meget bra der de spilte på CAT forsterkeri (hva het høyttalerene med Accuton mellomtone/basser og en liten AMT måtte det vel være i toppen?) DYRT
Ellers overrsakende god plass ja, måtte da være for tynt med folk, ALT for stor andel kjendte for å si det slik.
Artig med mye tullprat dog, spesiell takk til Trondmeg og RBN for følge og sistnevnte for skyss (tross flere trussler om ingen returplass pga. at saksoplysninger om bil og hifi utstyr ble i tøffeste laget :)
Fikk dessverre ikke hørt Mortens Gallo oppsettRBN skrev:Neste gang er det du som kjører. Sitte å høre på to kaklehøner som deg og Trondmeg i seks timer er en prøvelse. Praten gikk for det meste i om hvor det er billigst å få reparert Alfa Romeoen. Kjøp design som fungerer!kwil skrev:65finger skrev:Trøtte greier. ligger over på hotellet i horten. fikk kjøpt noen tidlige stones skiver jeg manglet på cd (brukt) Roald Michelsens oppsett imponerte. Far sjølv imponerte også med kule små foredrag om hver skive han satte på. GOOD!! beste på messen. ellers kjedelig :-\
Støtter det meste her, imponerende lyd FRA billig annlegg. Usherhøyttaleren var representert på 4 ulike romme men utvilsomt best her, med billig Sony cd, Kora hybridforsterker og sjefens innstegskabler. Dette burde menigmann hatt i stua imo.
Desidert dårligst var det like uttvilsomt hos kompissen fra samme by :-X Fytti katta så fæl......
Ellers varierende som vanlig, men meget bra der de spilte på CAT forsterkeri (hva het høyttalerene med Accuton mellomtone/basser og en liten AMT måtte det vel være i toppen?) DYRT
Ellers overrsakende god plass ja, måtte da være for tynt med folk, ALT for stor andel kjendte for å si det slik.
Artig med mye tullprat dog, spesiell takk til Trondmeg og RBN for følge og sistnevnte for skyss (tross flere trussler om ingen returplass pga. at saksoplysninger om bil og hifi utstyr ble i tøffeste laget :)
Navnet på høyttaleren som spilte med CAT var AudiaZ. Etter min mening den beste lyden på messen i år.
Når de gjelder value for money må det bli Roalds oppsett. Låt meget bra selv om høyttalerne ikke var innspilt.
Synes også at NAT med Gallo Nucleus Reference 5LS og Bladelius Embla samt bør fremheves.
Mvh
RBN
Synd Det var et av messas høydare sammen med Audiocompaniet og Exotic AUdio!!!65finger skrev:Fikk dessverre ikke hørt Mortens Gallo oppsett
Du burde tatt inn på hotell i Oslo istedenfor..........65finger skrev:Trøtte greier. ligger over på hotellet i horten. fikk kjøpt noen tidlige stones skiver jeg manglet på cd (brukt) Roald Michelsens oppsett imponerte. Far sjølv imponerte også med kule små foredrag om hver skive han satte på. GOOD!! beste på messen. ellers kjedelig :-\
Jeg vedder ikke i mot65finger skrev:vedder en hundrings på at det ikke blir noen Hortenmesse i 2010.