Jeg gleder meg iallfall. Alltid greit å få en bekreftelse på at hjemmeanlegget er vel så godt som det forhandlerne landet rundt klarer å sette sammen ;DGriffenfeldt skrev:Er det ikke rare stemningen for årets messe tro?
??? ???ErosLoveking skrev:Klønete å legge slikt til starten av småviltjakta...............
Jakt - en hobby for kløner.....ErosLoveking skrev:Klønete å legge slikt til starten av småviltjakta...............
Jøss, Hotell som kan snakkeFlageborg skrev:Snakket nettopp med hotellet - det er (fortsatt) noen ledige rom.......
Norlandia Grand Ocean Hotell
Tlf: +47 33 04 17 22
3187 Horten
Ganske imponerende hva de får til på andre siden av fjorden, ja. 8)Miles skrev:Jøss, Hotell som kan snakkeFlageborg skrev:Snakket nettopp med hotellet - det er (fortsatt) noen ledige rom.......
3187 Horten
Iflg Tor stemmer det at han ikke stiller i år, dessverre.ahe skrev:Savner en del sentrale aktører på utstillerlisten i år, bl.a Lyric. Noen som vet om dette er riktig?
ROFLMAO ;D;DMiles skrev:Jøss, Hotell som kan snakkeFlageborg skrev:Snakket nettopp med hotellet - det er (fortsatt) noen ledige rom.......
3187 Horten
Er det påbudt å spy? :Gago skrev:jeg kjører fra oslo lørdag formiddag og har 1-2 ledige plasser i bilen.
send pm hvis du trenger haik.
Jeg har varmet opp med langtoverdatomatvarer siden tirsdag. Du må få ut fingeren! (alternativt få fingeren ned i halsen)RoDa skrev:Er det påbudt å spy? :Gago skrev:jeg kjører fra oslo lørdag formiddag og har 1-2 ledige plasser i bilen.
send pm hvis du trenger haik.
R
Tar med stativ og 11-16mm linsaWergeland skrev:Husk kamera folkens! Mange hifi-hungrige på sentralen som ikke skal på messe også.
Hehe - verdens dårligste service på det hotellet.pedal skrev:Gleder meg til messa. Sees i baren på hotellet utpå lørdagskvelden!
Så sant, så sant.bambadoo skrev:Hehe - verdens dårligste service på det hotellet.pedal skrev:Gleder meg til messa. Sees i baren på hotellet utpå lørdagskvelden!
De så rart på meg når jeg ville ha noe sitron og salt til tequilan. Hadde aldri hørt om det.
Og herlig når securitas vakten må sjenke også...
Hehe ;D Alle veier fører til Rom, men bare en til Horten.....Brasse skrev:Kunne tenkt meg å reist på Hi-Fi Messen 2009 på søndag. Nokon som har ledig plass i bilen til og fra Horten?
Send meg ei melding på 920 79 071.
Kl. 11-19Gago skrev:når åpner og stenger messa imorra?
sees i hotellbaren utpå eftan/kvelden, folkens.
Hvordan kjenner vi hverandre igjen i baren? På bunken av nyinnkjøpte LP'erunder armen?Gago skrev:når åpner og stenger messa imorra?
sees i hotellbaren utpå eftan/kvelden, folkens.