Syntes det så helt forferdelig ut for å være ærlig... Var ditt innlegg ironi?JanOlav skrev:Her snakker vi flott treverk!
Nei. Beklager at jeg ikke har samme smak som deg.cybervision_ skrev:Syntes det så helt forferdelig ut for å være ærlig... Var ditt innlegg ironi?JanOlav skrev:Her snakker vi flott treverk!
Du er tilgitt.JanOlav skrev:Nei. Beklager at jeg ikke har samme smak som deg.cybervision_ skrev:Syntes det så helt forferdelig ut for å være ærlig... Var ditt innlegg ironi?JanOlav skrev:Her snakker vi flott treverk!
Enig!, spennende treverk som i det rette lyset fikk de nesten til å virke unaturlig, meget spesiell finish, likte den jeg.JanOlav skrev:
JanOlav skrev:Hadde ikke flere bilder, tok heller ikke bilder på hvert rom.
Litt kritikk:
Jeg forstår ikke hvorfor folk skal sutre og mase slik som det gjøres i diverse tråder, om hvor dårlig hotellet er og hvor rævva lyden er etc. etc. etc.
Når man har syslet endel med Hifi, så burde man ha fått med seg det at hjemlån av produkter er det beste.
Et dårlig hotellrom skal ikke være med på å evaluere bort et produkt.
Har man den innstillingen så går man glipp av mye mener jeg.
Nei, ta messa for det den er; ei messe som i første omgang er til for å vise frem utvalget sitt, selvfølgelig også lydmessig, men et dårlig/lite rom kan nesten aldri bli bra.
Og ha i tankene at det faktisk er et par levende mennesker som drar i gang denne messa år etter år for oss.
Som etter min mening blir viet alt for lite oppmerksomhet.
Stå på Jørgen og Terje! Tusen takk for ei flott messe!
Sånn er det JanOlav.JanOlav skrev:Hadde ikke flere bilder, tok heller ikke bilder på hvert rom.
Litt kritikk:
Jeg forstår ikke hvorfor folk skal sutre og mase slik som det gjøres i diverse tråder, om hvor dårlig hotellet er og hvor rævva lyden er etc. etc. etc.
Når man har syslet endel med Hifi, så burde man ha fått med seg det at hjemlån av produkter er det beste.
Nei, ta messa for det den er; ei messe som i første omgang er til for å vise frem utvalget sitt, selvfølgelig også lydmessig, men et dårlig/lite rom kan nesten aldri bli bra. Og det sosiale må ikke glemmes, kanskje det aller viktigeste.
Og ha i tankene at det faktisk er et par levende mennesker som drar i gang denne messa år etter år for oss.
Tja.... Hvorfor ikke leie seg et rom til neste år der hvor messa evt. skal holdes. Rigge opp hjemmeutstyret - og som du sier - spille "fletta" av, om ikke alt, så ihvertfall en god delorso skrev:Når jeg ser oppsettene, får jeg fryktelig lyst til å stille opp med DIY akustikk. Ultrabillige kabler, grei elektronikk, noen velvalgte høyttalere etter rom og en god del akustiske tiltak. Ja, det skulle vel holde til å spille fletta av det meste her.
Jeg støtter oppfordringen til orso. Gjør nå dette og vis hvordan det skal gjøres. Ikke la det bare bli med tanken.ptb skrev:Tja.... Hvorfor ikke leie seg et rom til neste år der hvor messa evt. skal holdes. Rigge opp hjemmeutstyret - og som du sier - spille "fletta" av, om ikke alt, så ihvertfall en god delorso skrev:Når jeg ser oppsettene, får jeg fryktelig lyst til å stille opp med DIY akustikk. Ultrabillige kabler, grei elektronikk, noen velvalgte høyttalere etter rom og en god del akustiske tiltak. Ja, det skulle vel holde til å spille fletta av det meste her.
Det kunne jo vært en "kul greie".
Ja, sånn er det rolfozzy. Blir akkurat samme sutringa neste år.rolfozzy skrev:Sånn er det JanOlav.JanOlav skrev:Hadde ikke flere bilder, tok heller ikke bilder på hvert rom.
Litt kritikk:
Nei, ta messa for det den er; ei messe som i første omgang er til for å vise frem utvalget sitt, selvfølgelig også lydmessig, men et dårlig/lite rom kan nesten aldri bli bra. Og det sosiale må ikke glemmes, kanskje det aller viktigeste.
Selvsagt, noe annet ville jo være uhørt.JanOlav skrev:Ja, sånn er det rolfozzy. Blir akkurat samme sutringa neste år.
You got it!nb skrev:Takk til alle som legger ut litt reportasjer, kom meg ikke til Horten i år av familietekniske årsaker. Det kan være greit å begrense sutringen en smule - alternativet til Horten-messen er fort ingen messe i det hele, og siden folk tross alt drar til Horten er neppe "ingen messe" et ønsket alternativ.
Jeg skal skryte og sutre i alle år, Jan Olav . Vi kommer lell vettu og initiativtakerne skal ha masse ros uansett.JanOlav skrev:Ja, sånn er det rolfozzy. Blir akkurat samme sutringa neste år.rolfozzy skrev:Sånn er det JanOlav.JanOlav skrev:Hadde ikke flere bilder, tok heller ikke bilder på hvert rom.
Litt kritikk:
Mulig det var dårlige forhold, men det rommet ligner litt på en typisk norsk stue... :-\cardas skrev:Avalon er overhode ikke dårlig men fy f... hvor dårlig de kan spille under dårlig forhold!
Etter min smak så er det for mye volum når samtlige lamper i taket klirrer som bestatt.HåkonN skrev:Mulig det var dårlige forhold, men det rommet ligner litt på en typisk norsk stue... :-\cardas skrev:Avalon er overhode ikke dårlig men fy f... hvor dårlig de kan spille under dårlig forhold!