Det har du helt rett ipengesluk skrev:Alltid vits i å møte stammefrender, juge litt, sparke litt i noen høyttalere, herpe et par demoer.. ;D ;D ;D
Synd med lørdag, da.
pengesluk skrev:Kommer det noen østfoldinger, Jan? Dere pleier jo å være så sidræva at dere trenger støttehjul i buksebaken...
Jeg håper de tar med seg Audio Pysics Virgo 5.Zomby_Woof skrev:Mark Levinson. Og så kan dere låne Gradient Revolution '05 fra PM Audio. Mer relevant kan det neppe bli for min del, selv om jeg ikke har råd til ny forsterker om dagen.Martin OHC skrev:Vi vurderer turen og hva som bør spilles på. Noen ønsker?
;D
Eller noe fra T+A. Det er et merke som har imponert meg når jeg har vært innom butikken.Lyngen skrev:Jeg håper de tar med seg Audio Pysics Virgo 5.Zomby_Woof skrev:Mark Levinson. Og så kan dere låne Gradient Revolution '05 fra PM Audio. Mer relevant kan det neppe bli for min del, selv om jeg ikke har råd til ny forsterker om dagen.Martin OHC skrev:Vi vurderer turen og hva som bør spilles på. Noen ønsker?
;D
Et under at du er inne på forumet enda i grunn med disse innleggene, snickers... For meg ser det klart ut som et brudd på paragraf 364 i reglementet.Snickers-is skrev:Rekruttering har vi jo andre som tar seg av:
Brukerkontoen min har ikke rettigheter til å lese paragraf 364, dermed er jeg unntatt fra å måtte følge den ;Dcybervision_ skrev:Et under at du er inne på forumet enda i grunn med disse innleggene, snickers... For meg ser det klart ut som et brudd på paragraf 364 i reglementet.Snickers-is skrev:Rekruttering har vi jo andre som tar seg av:
Ah, det forklarer jo det meste. Jeg har hatt litt mange kabelkritiske innlegg og da faller man nok fort inn under flere paragrafer, snaren snurper seg sammen rundt meg...Snickers-is skrev:Brukerkontoen min har ikke rettigheter til å lese paragraf 364, dermed er jeg unntatt fra å måtte følge den ;Dcybervision_ skrev:Et under at du er inne på forumet enda i grunn med disse innleggene, snickers... For meg ser det klart ut som et brudd på paragraf 364 i reglementet.Snickers-is skrev:Rekruttering har vi jo andre som tar seg av:
Ikke slik Høvdingen var, får kjøpt drikke, men sjela er borteSupertramp skrev:http://bysiden.no/sted/Horten/nliv/Barer_og_puber/9603Anonym skrev:Eksisterer Høvdingen fortsatt?
Det var jo sjela og klientellet som var sjarmen med stedet. Bodde et år i Horten i forbindelse med studier.SteinLarsen skrev:Ikke slik Høvdingen var, får kjøpt drikke, men sjela er borteSupertramp skrev:http://bysiden.no/sted/Horten/nliv/Barer_og_puber/9603Anonym skrev:Eksisterer Høvdingen fortsatt?
Gary D kommer vel som "gjest" sammen med LMC og BHO i kanoen til LMC :slowmotion skrev:Er det Border Patrol på messen? Hvilke høyttalere spiller de på?
Det er som gjest han kommer ja. Ville jo vært mer spennende (og litt mindre eksklusivt) om han hadde kommet som deltager og fått muligheten til å snakke med og til langt flere.JanR skrev:Gary D kommer vel som "gjest" sammen med LMC og BHO i kanoen til LMC :
/jan
Stikk innom hos MOTRON.rumath skrev:Noen som vil ha tilbud på enkelte produkter der? Dersom det skulle være det, fint om det kommer frem her, kan nok være mange som tar turen innom for et messetilbud.
Tidligere har det vært et rom for brukt utstyr, var det ikke noe særlig respons?
Brynjar har med sin og tester så mye han får tid til.emokid skrev:Har du eller Brynjard med rørtester Hans? Skulle tatt en sjekk på mine 300b.
Det finnes jo en meget hyggelig kar i Trheim med komplett mbl da torem.torem skrev:Er det noen som vet om det vil finnes noe fra mbl utstillt? Jeg kan neppe kalles en potensiell kunde (det er jo dette med prislappen da), men har lenge hatt lyst til å se spesielt mbl høytalere in live
Hm, det var jeg ikke klar over. Kanskje jeg burde begynne å gå på NAF-treff. Er bare litt mer betryggende å gå på ei messe, litt mer anonymt liksom 8)emotikon skrev:Det finnes jo en meget hyggelig kar i Trheim med komplett mbl da torem.torem skrev:Er det noen som vet om det vil finnes noe fra mbl utstillt? Jeg kan neppe kalles en potensiell kunde (det er jo dette med prislappen da), men har lenge hatt lyst til å se spesielt mbl høytalere in live