Griffenfeldt
Hi-Fi freak
Upgrade Audio
Tror kona hadde fått hjertefeil om de skulle inn i stua....Griffenfeldt skrev:Upgrade Audio
det var stengt der da jeg kom, av ukjent grunn. Og åpnet ikke før 45 minutter senere. Jeg hadde ikke mulighet å vente så lenge. Veldig synd, for dette var noe jeg virkelig ønsket å både se og høre.Griffenfeldt skrev:
Harman nordic
Ja, jeg reagerte faktisk selv på utseende når jeg så de, og tenkte at kona mi ville nok også reagert om jeg hadde kommet hjem med disse høyttalerne.cybervision_ skrev:Tror kona hadde fått hjertefeil om de skulle inn i stua....Griffenfeldt skrev:Upgrade Audio
Her var det daff lyd, imo.Griffenfeldt skrev:
Hifi-guiden.
Her var det mye farget lyd. Kanskje den dårligste høyttalerne på messa, imo. år ut i fra at elektronikken er besre enn som så.Jan_I skrev:Takker for bilder og (lyd)inntrykk
Men hva er dette for platespiller?
Noen gode tilbud på platespillere,armer og pickuper på messa?
Mvh Jan I
verdierJan_I skrev:Takker for bilder og (lyd)inntrykk
Mvh Jan I
hilste på gutman idag på rom 312 ;D65finger skrev:
Jeg synes det var veldig moro første gangen, men så går det nedover. Gikk nok med samme grunn som deg. Eledige rom går igjen som undskyldninger, men jeg er i tvil. Noen rom er opplagt dårlige, mens andre rom synes jeg det burde kunne gå an å få bra lyd. Hva tror du skyldtes rommet der AN sto? Det som jeg ikke likte var som sagt farget lyd og jeg tenkte ikke så mye over dårlig akustikk. Merker enda tydeligere at nøytral lyd passer meg best om de klarer å engasjere samtidig som at de ikke blir for avslørende. På messa spilles så og si ingen utfordrende plater da. Kan jo godt forstå det.Borgenvik skrev:Jeg blir like skuffet hvert år.. Elendige rom har skylden hvert eneste år, men likevel drar jeg. Jeg tror nok det er for kun å kikke, og for å se om noen har fått det til..
Hififun skrev:Ny distributør af EAR/Yoshino i Norge
Exotic Audio A/S er ny distributør af EAR/Yoshino i Norge. På Hi Fi Messen 2010 I Horten viser vi hele EAR/Yoshinos fine program frem og der vil blandt andet blive mulighed for at se EAR Disc Master, Paravicini 312 og M100A.
http://www.ear-yoshino.com/
http://www.exoticaudio.dk/
Vi ses i Horten!
Vennlig hilsen.
Da har du ikke sett hva disse gutta holder på med: http://electronluv.com/Voff skrev:Herregud! Kan ikke EAR hyre en designer? Hvem vil ha noe slikt i hjemmet? Ser ut som det er laget av vesener fra det ytre rom, utstyrt med tentakler og dårlig smak (og sikkert ånde).
Det låt bra når de brukte høyttalerene ved siden av på samme elektronikken.Lyngen skrev:Her var det mye farget lyd. Kanskje den dårligste høyttalerne på messa, imo. år ut i fra at elektronikken er besre enn som så.Jan_I skrev:Takker for bilder og (lyd)inntrykk
Mvh Jan I
Noen av de ivrigste. Kom fredag kveld.Jøgga skrev:For oss som er altfor langt unna:
Bilder, noen, værsåsnill ?
Gutta boys joAudiomix skrev:Noen av de ivrigste. Kom fredag kveld.Jøgga skrev:For oss som er altfor langt unna:
Bilder, noen, værsåsnill ?
Bare rør ;D
Hadde det da............... ;Dsclalars skrev:Flotte bilder Hans! Ryddig og fint oppstilte forsterkere også. Du burde ha en kilde og noen høyttalere der også
mvh
Lars
Du evaluerer jo etter egen mening om hva som er god lyd. Det er mage av oss som fåretrekker en mer ørevennlig lyd fremfor nøytralitet og klinisk lyd. Det er jo ikke dermed sagt at det ene er bedre enn det andre. Kommer jo helt ann på hva du liker. Slik sett vil det kanskje si at det er bedre lyd på forskjellige rom enn hva du anntyder. I dag er det jo dag to, og da har man jo hatt en dag å justere på..Lyngen skrev:Jeg synes det var veldig moro første gangen, men så går det nedover. Gikk nok med samme grunn som deg. Eledige rom går igjen som undskyldninger, men jeg er i tvil. Noen rom er opplagt dårlige, mens andre rom synes jeg det burde kunne gå an å få bra lyd. Hva tror du skyldtes rommet der AN sto? Det som jeg ikke likte var som sagt farget lyd og jeg tenkte ikke så mye over dårlig akustikk. Merker enda tydeligere at nøytral lyd passer meg best om de klarer å engasjere samtidig som at de ikke blir for avslørende. På messa spilles så og si ingen utfordrende plater da. Kan jo godt forstå det.Borgenvik skrev:Jeg blir like skuffet hvert år.. Elendige rom har skylden hvert eneste år, men likevel drar jeg. Jeg tror nok det er for kun å kikke, og for å se om noen har fått det til..
Må jo si at for meg er nøytral lyd ofte ørevennlig, og ikke noe jeg forbinder med klinisk lydstaker skrev:Det er mage av oss som fåretrekker en mer ørevennlig lyd fremfor nøytralitet og klinisk lyd.
Klinisk - er ikke det nøyaktig og korrekt?impulse skrev:Klinisk er jo ikke nøytralt og naturlig. Det er klinisk!!
cybervision_ skrev:Klinisk - er ikke det nøyaktig og korrekt?impulse skrev:Klinisk er jo ikke nøytralt og naturlig. Det er klinisk!!
impulse skrev:cybervision_ skrev:Klinisk - er ikke det nøyaktig og korrekt?impulse skrev:Klinisk er jo ikke nøytralt og naturlig. Det er klinisk!!
Nei, det er blekt, fargeløst og langt fra naturlig.