HCS
En vanlig fyr fra bygda..
Dette blir litt sånn "hvem kom først, høna eller egget "- diskusjon. Jeg tror samspillet immelom forståelsen av teknikk , ydmykhet til å prøve ut ting og preferanser som blir stadig mer rendyrket ettersom tiden går har mest å si. Det å kunne måle og søke å forstå målinger er intet drawback og gir økt dybde til hobbyen. En vil også kunne gå med sjumilssteg ifht egne preferanser om en kommer seg endel ut og får hørt hva andre sysler med. Det å LESE seg til god lyd KUN virker på meg snevert og litt trangsynt. Samt kjøpe masse fine ting som ingen har hørt, men som en TROR vil gi en godlyd over tid.. Det er i tillegg naivt..
Hvor DYPDYKKET i teknologi i denne tråden fremstår ser jeg ikke. Kun ulike tilnærminger som koker ned til at det er ens egne preferanser som avgjør, gjerne underbygget med en viss teknisk forståelse for hvorfor det er slik.
Hvor DYPDYKKET i teknologi i denne tråden fremstår ser jeg ikke. Kun ulike tilnærminger som koker ned til at det er ens egne preferanser som avgjør, gjerne underbygget med en viss teknisk forståelse for hvorfor det er slik.