|
Det er bilder fra fabrikken.......men ikke DPA.......Gunzi skrev:Vær så snill, ikke la de DPA 211 monoblokkene være tilkoblet strøm/påslått uten å belaste utgangen. Du brenner opp forsterkeren....
Litt trist.....
For å berolige leserne viser det seg at bildet av 211 blokkene er fra Østerrike, en forhandler som tydeligvis har fyret opp blokkene for å ta noen tøffe bilder. Dette skal som Gunzi sier IKKE gjøres med en rørkonstruksjon da de brenner opp. Stemmer at de kalles DPA men på fronten står det Classic 211 triode. DPA står for Denes Peter Audio eller noe slikt og er produsert med kjærlig hånd i Ungarn, gleder meg til de kommer in døra her, burde nærme seg nå.....Gunzi skrev:Vær så snill, ikke la de DPA 211 monoblokkene være tilkoblet strøm/påslått uten å belaste utgangen. Du brenner opp forsterkeren....
Litt trist.....
Slipp barna dine, Gunzi, slipp barna dine ;DGunzi skrev:Vær så snill, ikke la de DPA 211 monoblokkene være tilkoblet strøm/påslått uten å belaste utgangen. Du brenner opp forsterkeren....
Litt trist.....
Heheh...hifiguru skrev:RYKI PÅ EN NY SMELL.......................
NAIM.... 8)
Naim ruler, Jurassic!Jurassic skrev:Hva har du kjøpt fra Naim?
Sikkert feil tråd å sin dette i men hittil har jeg aldri blitt overbevist om cost/value fra den produsenten men jeg ser fram til noenkan vise til at jeg tar feil.......
Ja, hvor kjøpte du nattbordene?thomand skrev:Meget pent. Hvor kjøpte du nattbordene?
Disse forsvant videre, tenkte å rigge til kino i og med jeg fikk ny pære i PJ'n men nei. To kanaler frister mer, jobber videre, like før nå.......hifiguru skrev:Hicap innkjøpt! Venter på pakke nå.......
Ja også noen slike da.......