Har du prøvd?emotikon skrev:De blokkene vet jeg kan sveises med, så de drar nok det meste av ht regner jeg med![]()
Jeg tipper det er en meget spennende combo. Jeg kjører jo selv EAR 890, med 2 x 70 klasse A watt på mine Martens, og det er hurtighet, presisjon, dynamikk, og krefter i overflod. ;Dhifiguru skrev:Tja, hva skal man si? Ikke noe problem å drive 5,4 med 2x211, krefter i massvis, selv om 80w er 80w. Ingenting å rive huset med, men det blir som en diesel, dreiemoment i bøtter. Bredde, varme, sjarm i hopetall. Engasjement og feeling. Deilig.......
Varme i massevis, også i rommet etter en stund......blir fort 25 grader her, uten ovn midtvintersFallenA skrev:Jeg tipper det er en meget spennende combo. Jeg kjører jo selv EAR 890, med 2 x 70 klasse A watt på mine Martens, og det er hurtighet, presisjon, dynamikk, og krefter i overflod. ;Dhifiguru skrev:Tja, hva skal man si? Ikke noe problem å drive 5,4 med 2x211, krefter i massvis, selv om 80w er 80w. Ingenting å rive huset med, men det blir som en diesel, dreiemoment i bøtter. Bredde, varme, sjarm i hopetall. Engasjement og feeling. Deilig.......
Jo takk, meget fornøyd med dem! Overgangen fra Klipsch gikk mye bedre enn jeg fryktet, trodde jeg skulle savne galskapen men det ble ikke slik!pahf skrev:De dynaudio'ne er helt nydelige! Ser ikke bortifra at jeg tar samme sti som deg og hoppe der dynaudio bølgen når jeg skal bytte ut klipsch![]()
Gikk fra Klipsch RF25 til Dynaudio Contour 1.4, savna ikke Klipschene ett sekund.hifiguru skrev:Jo takk, meget fornøyd med dem! Overgangen fra Klipsch gikk mye bedre enn jeg fryktet, trodde jeg skulle savne galskapen men det ble ikke slik!pahf skrev:De dynaudio'ne er helt nydelige! Ser ikke bortifra at jeg tar samme sti som deg og hoppe der dynaudio bølgen når jeg skal bytte ut klipsch![]()
![]()
Nei, men vet om noen som har vært så nært en kan kalle sveising :Pengvim skrev:Bra saker det her hifiguru. Kanskje jeg må invitere meg selv neste gang jeg er på hytta mi i Grenlands-området.. ;D
Har du prøvd?emotikon skrev:De blokkene vet jeg kan sveises med, så de drar nok det meste av ht regner jeg med![]()
![]()
emotikon skrev:Vel, nå ser det ut til at det blir dramatiske endringer igjen, pr 31.3.08 kl 23.00 var hifihyllen min tom så nær som på vinylriggen. Om ting går som de går blir rørblokkene båret ut i løpet av uken også, men frykt ikke, a change is gonna come.......Pengvim skrev:Bra saker det her hifiguru. Kanskje jeg må invitere meg selv neste gang jeg er på hytta mi i Grenlands-området.. ;D
![]()
Nei, men vet om noen som har vært så nært en kan kalle sveising :![]()
![]()
Litt flashy med så mye krom, samtidig gir de stående trafoene assosiasjoner med SkibladnerPengvim skrev:Det er et eller annet med designet på den forsterkeren som er litt creepy..
Låter bra regner jeg med?