Jeg tenkte aldri over det når jeg skrev "samlepunkt", men samlingspunkt høres vel bedre ut (i mine ører).Gjestemedlem skrev:Likte litt XC sine forslag.
I-ene ligner jo litt på høyttalere.. kankje dra den ørlite lenger?
Sitter også å funderer litt på hva som er best norsk av samlepunkt og samlingspunkt.
Første skurrer litt i mine ører, men man jo hende det bare er tinitus...
For en gang skyld er jeg faktisk enig med deg !Gjestemedlem skrev:Sitter også å funderer litt på hva som er best norsk av samlepunkt og samlingspunkt.
Første skurrer litt i mine ører, men man jo hende det bare er tinitus...
Likte hvordan du har implementert det italienske flaggetSnickers-is skrev:Et par andre forslag...
;Dpks skrev:Likte hvordan du har implementert det italienske flaggetSnickers-is skrev:Et par andre forslag...
PK
Genialt!pks skrev:Likte hvordan du har implementert det italienske flaggetSnickers-is skrev:Et par andre forslag...
PK
Den var jo flott, men jeg tror du bør bytte ut de to billigelementene med noen "hinsides" dyre så skal du se...... 8)timc skrev:En konseptskisse
Nei nei. Det er jo litt av meningen. Trenger ikke være millionær for å henge her inne. Teksttype kan endres.KOL69 skrev:Den var jo flott, men jeg tror du bør bytte ut de to billigelementene med noen "hinsides" dyre så skal du se...... 8)timc skrev:En konseptskisse
MVH
KOL69
Hva må å dra denne et skritt videre, og plassere den første note på h, og den andre på f ?Snickers-is skrev:Jeg har nå litt lyst til å ha med notene jeg da...
Når jeg ser denne logoen så tenker jeg på en musikkforretning/musikkforhandler/musikkhandel - den er ikke dum, men jeg føler ikke at det er riktig for HFS. En note eller to kan helt klart være tingen, men mer enn det så blir det for mye. (Dette er kun min subjektive mening.)Nikko03 skrev:en revidert utgave