Da har jeg nå fått bekreftet : THE ULTIMATE
Vil bli spilt på i Munchen
Mvh: Espen L
Da har jeg nå fått bekreftet : THE ULTIMATE
Hei.Hva er den norske prisen på disse hønna.
ja vel hmmmmmsikkert 6,5M.
I Munchen så skal de bruke Subwoofer Qsub-15 skal brukes.Følger det noe bass system med disse ultimate horna?
Hva de trenger har jeg ingen anelse om, på de bildene jeg finner på nettet så ser det ikke ut som de bruker sub. Det at man også for mulighet (sikkert for de fleste) å høre på Q sub synes jeg personlig er knall bra så for man hørt disse også.horn til 6.5 millioner og di trenger subwoofer javel.
Dette blir sikkert veldig hyggelig å gøy Tor, det er 5 gangen min i år og gleder meg like mye nå som 1 gangDet blir vel i heletatt mye spennende der nede for en nykommer, gleder meg i hvertfall
Messestart i morgen, dere! Dette har jeg gledet meg til lenge [/QUOTE
Pakkingen er nå i gang og jeg er klar som et egg
Mvh: Espen
Regner med du kommer med en ærlig og frisk rapport fra messen.De hørte jeg skulle komme, så de tok ikke sjansen på noe annet
Reiser fra Værnes jeg også flyet går 08:30Er ferdigpakket. Flyet går fra Værnes 07:50 i morgen.
Blir spennende å høre de nye til Martin Logan
Neida, har akkurat kommet hjem fra jobb, og brukte en halv time lengere tid mellom tønsberg og Larvik på veien hjem. Mye omkjøring pga Asfaltarbeide. Hvis det er slik i morgen, noe jeg ikke vet noe om, trenger vi litt bedre tid på vei til gardemoen. Hvordan finner vi ut av det. En annen mulighet er å kjøre over Sijan?Er det bare jeg som ikke har pakket ennå?
Geir Arne
Pryl - det er pryl du skulle ha hatt. Friste oss vanlige 17mai-søvngjengere! Skam deg! Men du kommer hjem med bilder?Messestart i morgen, dere! Dette har jeg gledet meg til lenge
Ja, de har vel aldri vært tørre bak ørene heller, så tiltaket er til pass for demHar venteT på dere (Rilano).....siden kl 13.00 ;-)
Fly safe!!
En pakke bleier blir tildelt Grenland Lydlaug utenfor M-rommet.
Vi er da faen ikke skuddredde!!Ja, de har vel aldri vært tørre bak ørene heller, så tiltaket er til pass for demHar venteT på dere (Rilano).....siden kl 13.00 ;-)
Fly safe!!
Cheers!
Blir spennende å høre lytteinntrykk. Snakket akkurat med min lokale hifipusher som kom fra Munchen i dag. Han hadde hørt disse enten torsdag eller fredag (jeg husker ikke helt). Dette er en mann som jobber mye med dyrt utstyr og fokuserer på tuning av rom ift oppsett. Hans dom; det låt skandaløst dårlig i dette rommet..... Nå er nødvendigvis ikke han et sannhetsvitne, så det skal bli interessant å høre andres vurderinger.....Vi er da faen ikke skuddredde!!Ja, de har vel aldri vært tørre bak ørene heller, så tiltaket er til pass for demHar venteT på dere (Rilano).....siden kl 13.00 ;-)
Fly safe!!
Cheers!
45min ventetid, men 12:00 smeller der!
Espen L, 8x12_tom, 2kk og undertegnede sitter nå her. Men, hvor er dere?
Geir Arne
wow, ikke akkurat "pent" i tradisjonell forstand men ....