Highend Sørlandet med bilder

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• kaap

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.03.2004
    Antall liker
    2.701
    Sted
    Mo i Rana
    Torget vurderinger
    5
    Wergeland skrev:
    Baksiden på disse Laura.. er de aktive eller? Ingen høyttalerterminaler det der.

Forøvrig.. som mange andre her på sentralen ser jeg alltid frem til nye oppdateringer i denne tråden. Nydelig!
    Ser du ikke speakon kontakten bakpå laura'ene :)

mteinum

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2007
    Antall liker
    4.115
    Sted
    Øya
    Torget vurderinger
    1
    kaap skrev:
    Wergeland skrev:
    Baksiden på disse Laura.. er de aktive eller? Ingen høyttalerterminaler det der.

Forøvrig.. som mange andre her på sentralen ser jeg alltid frem til nye oppdateringer i denne tråden. Nydelig!
    Kan vi forvente BM med speakon terminering nå? :)

I

ijustpop

Gjest
    kaap skrev:
    Wergeland skrev:

Gjør jo det. Eller egentlig ser jeg bare 'studiokontakt'. Kjenner ikke disse Speakonkontaktene. Disse kontaktene mottar høynivå signal og begge fasene?
    Helt vanlig hifi-standard er det vel ikke? Er jo ikke ulike Neutriks strømkontakter heller.

rama

biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    21.775
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    spiller du med quad classic II for tiden, hagto?

gode forsterkere, men altfor snille i lyden til å være en god match for lv, vil jeg tro...?
    litt bløt bass og manglende attack i mellomtonen, kanskje?

eller er jeg helt på jordet?

Hagto

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.03.2005
    Antall liker
    519
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    33
    Gago skrev:
    Hagto skrev:
    I kveld blir det litt besøk, bl.a fra Egersund. Får se hva disse kresne, hornvante, gutta synes om slike småtasser. Blir nok tatt et par bilder.

du er en modig mann som tør å slippe disse gærne horngutta fra egersund i hus, hagto! :eek:

de er kjent for voldtektsprog på full guffe 24 timer i døgnet.

er redd høyttalere dine ser sånn ut når de har gjort seg ferdig:

Gikk greit, de oppførte seg bra!

Vermin, FallenA, og Shadow.

Vedlegg

Hagto

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.03.2005
    Antall liker
    519
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    33
    Wergeland skrev:
    kaap skrev:
    Wergeland skrev:

Gjør jo det. Eller egentlig ser jeg bare 'studiokontakt'. Kjenner ikke disse Speakonkontaktene. Disse kontaktene mottar høynivå signal og begge fasene?
    Helt vanlig hifi-standard er det vel ikke? Er jo ikke ulike Neutriks strømkontakter heller.
    Det gjør de, begge faser. Greie kontakter da man ikke kan kortslutte/kontakte pluss og minus. Men tungvint da det er så lite brukt, og lite utvalg av kabler. Paul var onsdag ferdig med sitt første sett Black Macic med speakonkontakter.

Hagto

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.03.2005
    Antall liker
    519
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    33
    Gago skrev:
    spiller du med quad classic II for tiden, hagto?

gode forsterkere, men altfor snille i lyden til å være en god match for lv, vil jeg tro...?
    litt bløt bass og manglende attack i mellomtonen, kanskje?

eller er jeg helt på jordet?

Spiller ikke på Classic II, men med Quad-II-forty. 2X40 watt med nye Svetlana KT-88 Winged C rør.

Vedlegg

rama

biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    21.775
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    auk, 2-40 har jeg kun hørt på messe (sammen med esl 989) og kjenner ikke så godt.

dere har vel hatt en bra kveld, hyggelig gjeng disse egersunderne.

hvordan spiller quad kontra burmester?

og, har quad kommet for å bli?

Hagto

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.03.2005
    Antall liker
    519
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    33
    Var nok litt runde i bunnen, og litt for lite attack, disse også. Hadde byttet en god del rør, med nye, kvelden før. Hadde også loddet endel nye kabler kvelden før. Burde nok spillt på dette noen kvelder før gjengen kom. Har heller ikke tweaket noe, eller blitt kjent med disse blokkene enda.
    Senere på kvelden, med bytte av høyttalerkabler og innkopling av Quad sin forforsterker, bedret det seg.

rama

biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    21.775
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    jaja, du har jo lv som en trygg basis i bunn.

så er det bare å leke litt rundt med ulike typer forsterkere, tuberolling, etc.
    eksperimentere liit, det er jo kos det.

noe må man jo ha å gjøre på, det er ikke noe gøy å komme helt i mål... ;D

Hagto

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.03.2005
    Antall liker
    519
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    33
    Gago skrev:
    auk, 2-40 har jeg kun hørt på messe (sammen med esl 989) og kjenner ikke så godt.

dere har vel hatt en bra kveld, hyggelig gjeng disse egersunderne.

hvordan spiller quad kontra burmester?

og, har quad kommet for å bli?
    Spesiellt hyggelig gjeng!
    Flott kveld synes nå jeg ihvertfall :)

Burmester var spennende, helt klart.
    Trenger mer tid med disse rørblokkene, litt usikker på dem enda sammen med LV.
    Burmester var åpnere, friskere, mer trøkk og kontroll. Men hører potensiale i blokkene, så de skal jobbes litt med.
    Var mange dårlige rør i dem når jeg fikk dem. Har byttet en del rør, men venter på noen til.
    Blir først å se hvilke utslag det vil gjøre.

Vermin

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.09.2006
    Antall liker
    5.916
    Sted
    Bjerkreim
    Torget vurderinger
    45
    Takk for en særdeles hyggelig kveld Hagto.
    Flott oppsett du har gang på denne gang, de kan sine triks disse LV'ene tydeligvis. Det er potensiale til kjempelyd her, jeg er spent på hvordan det går videre med tweakingen din og hvilken vei det slår. Uansett så har du god-lyd i bøtter og spann så du trenger ikke stresse ;)
    Alltid kjekt og melke erfaringer fra drevne personer som deg, ser frem til neste gang allerede
    God Napoleonskake 8)

rama

biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    21.775
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    hvorfor sa dere ikke at det vanket napoleonskaker? :mad:
    da hadde jeg syklet ned for å være med! 8)
    er ingen kakemoms, men digger merkelig nok napoleon - den momseste kaken av dem alle. ;D

Vermin

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.09.2006
    Antall liker
    5.916
    Sted
    Bjerkreim
    Torget vurderinger
    45
    Gago skrev:
    hvorfor sa dere ikke at det vanket napoleonskaker? :mad:
    da hadde jeg syklet ned for å være med! 8)
    er ingen kakemoms, men digger merkelig nok napoleon - den momseste kaken av dem alle. ;D
    Hehe, de andre satt og hadde en Tuborg Gull, jeg var sjåfør og fikk Napoleonskake. er verdig erstatter.

BangBang

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.03.2005
    Antall liker
    4.912
    Sted
    Okka by
    Torget vurderinger
    7
    Tusen takk for at jeg fikk komme å høre dette mildest talt spennende anlegget.
    Hyggelig selskap, flott musikk, og gjengitt på et utrolig flott anlegg, i en smakfull stue.
    Kan det bli særlig bedre?! :)
    Det var helt klart at dette oppsettet hadde potensiale til å prestere stort. Høyttalerne var flott oppløste, og silkeglatte i fremføringen. Muligens det hele var noe "snillt" som det nevnes lenger ute i tråden, men som vi alle vet kan dette være noe som går seg til.
    Det som slo meg var hvor fantastisk mellomtone disse LV hadde. Samt hvordan stemmen, og instrumenter bare "hang" midt i rommet.
    Du er jo også begunstiget med å kunne plassere høyttalerne med tilsynelatene svært god avstand til vegger, også uten at det går på bekostning av bass gjengivelsen i rommet. Dermed så oppnår du jo også en imponerende dybde, og perspektiv i lydbildet.
    Alt i alt en imponerende fremføring av musikk fra "små" høyttalere, og med "små" elementer.
    Jeg håper virkelig på å få en gjentagelse om ikke så alt for lenge.
    Avstanden fra Egersund og ned til deg er jo ikke stor ;)

Jeg filmet litt i går, og tenker jeg skal få benyttet litt tid mellom slagene i helgen til å legge ut noen snutter. :)

Hagto

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.03.2005
    Antall liker
    519
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    33
    Vermin skrev:
    Takk for en særdeles hyggelig kveld Hagto.
    Flott oppsett du har gang på denne gang, de kan sine triks disse LV'ene tydeligvis. Det er potensiale til kjempelyd her, jeg er spent på hvordan det går videre med tweakingen din og hvilken vei det slår. Uansett så har du god-lyd i bøtter og spann så du trenger ikke stresse ;)
    Alltid kjekt og melke erfaringer fra drevne personer som deg, ser frem til neste gang allerede
    God Napoleonskake 8)
    Takk for hyggelig besøk, og lån av plater.
    Ny opplevelse for meg å forsøke litt prog på lyttekvelder, men nå var det vel litt snillere plater denne gang enn sist du var her. Spennende å få et anlegg til å spille slik musikk også.
    En eldre kar som meg liker nok best at det tipper litt mot den varme siden da.........
    Artig at du mente at Living Voice på noen typer (akustisk) musikk faktisk kunne få til noe bedre enn Avantgarde.
    Føler vel at du begynner å bli ganske dreven selv da, og synes det er spennende med besøk av andre med slik stor erfaring. Hyggelig med besøk av Shadow også, som jeg ikke hadde truffet før.
    Føler nok at jeg vil få dette til bra med litt jobbing, og tror ikke Quad blir byttet ut med det allerførste.
    Ser fram til neste besøk. Kanskje vi forsøker VTL da, som du ymtet litt om i går kveld.

Blir nok snart en tur vestover med meg, må vel høre litt prog på horn også ;D

Hagto

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.03.2005
    Antall liker
    519
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    33
    FallenA skrev:
    Tusen takk for at jeg fikk komme å høre dette mildest talt spennende anlegget.
    Hyggelig selskap, flott musikk, og gjengitt på et utrolig flott anlegg, i en smakfull stue.
    Kan det bli særlig bedre?! :)
    Det var helt klart at dette oppsettet hadde potensiale til å prestere stort. Høyttalerne var flott oppløste, og silkeglatte i fremføringen. Muligens det hele var noe "snillt" som det nevnes lenger ute i tråden, men som vi alle vet kan dette være noe som går seg til.
    Det som slo meg var hvor fantastisk mellomtone disse LV hadde. Samt hvordan stemmen, og instrumenter bare "hang" midt i rommet.
    Du er jo også begunstiget med å kunne plassere høyttalerne med tilsynelatene svært god avstand til vegger, også uten av at det går på bekostning av bass gjengivelsen i rommet. Dermed så oppnår du jo også en imponerende dybde, og perspektiv i lydbildet.
    Alt i alt en imponerende fremføring av musikk fra "små" høyttalere, og med "små" elementer.
    Jeg håper virkelig på å få en gjentagelse om ikke så alt for lenge.
    Avstanden fra Egersund og ned til deg er jo ikke stor ;)

Jeg filmet litt i går, og tenker jeg skal få benyttet litt tid mellom slagene i helgen til å legge ut noen snutter. :)

Takk for det FallenA, og takk for hyggelig besøk. Var fint at du fikk anledning til å komme fra. Forstår at du har litt å henge fingrene i for tiden med familieforøkelse osv.

Burde nok hatt litt mer tid med det nye utstyret før dere kom, men håper likevel du fikk de inntrykk du ønsket å høre fra Living'ene. Blir artig å se filmsnutt.
    Så blir det spennende å se hva du ender opp med, forsto i går at LV kanskje kan være en kandidat.
    Håper du tar turen igjen, forsto i går at dere nå har funnet ut at avstanden til Lyngdal ikke er så lang, bare litt uvant.

R

RoDa

Gjest
    Taco i magen, nyinnkjøpt gilmour live in Gdansk i spilleren og AKG på hodet.
    Leser i sentralens herligste tråd med absolutt best stemning, livet er ikke så værst. ;D

Takk for mange, mange bilder og innlegg Hagto. Dette er glimrende!!

Mvh
    Rolf

Inductivius

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    03.05.2007
    Antall liker
    82
    Sted
    Egersund
    Torget vurderinger
    12
    Hallo og takk for sist.
    Flott oppsett du har fått deg Hagto.
    Trenger nok å flytte litt rundt på LV`ene for å få de til å spille optimalt.
    Hjalp en smule med Cardas kabelen innkoblet.Litt mere tempo i de.
    Fikk med meg noen digitale gobiter. :)

Vermin og Napo-kake...

Vedlegg

gut_man

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.02.2004
    Antall liker
    3.183
    Torget vurderinger
    6
    Hva er det Budda har gjort med filterene Hagto? Tipper de ikke leveres med Duelund orginalt, men det hadde vært interessant med litt info om modifiseringen..

Hagto

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.03.2005
    Antall liker
    519
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    33
    gut_man skrev:
    Hva er det Budda har gjort med filterene Hagto? Tipper de ikke leveres med Duelund orginalt, men det hadde vært interessant med litt info om modifiseringen..
    Kun et par Hovlandkondiser som er byttet ut med samme verdi Duelund.

Dave

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    08.05.2007
    Antall liker
    2
    Shadow skrev:
    Filter til LV.
    Hej til Jer i Norge og tak for en meget fin tråd.
    Jeg følger interesseret med her fra Danmark, da jeg også ejer et par LV OBX-R2. Jeg har åbnet filterkasserne (inspireret af Hagto), og opdager at mit filter ser anderledes ud: jeg har kun 2 Hovland-kondiser i filteret på henholdsvis 5,0 og 1,5. Hagtos filter har mange flere kondiser - er alle i brug eller går duelund-kondiserne uden om dem?????
    Jeg kan senere sende et billede af mit filter, hvis det gør spørgsmålet lettere at besvare.

Iøvrigt kan jeg fortælle at jeg er meget glad for disse LV'er - de passer bedre ind i mit lydrum end mine tidligere Proac D38 - LV'erne gør ikke "opmærksom" på sig selv - det er modne højtalere til modne mænd :) Jeg har også erfaret at opstilling af disse højtalere er meget vigtigt for det endelige resultat.

Mit øvrige udstyr består af: Cayin 9084 (endnu engang tak til Le for købet på svensk jord)- Audio Aero sacd prestige SE, vdh clearwater (dobbelt) - alt i alt en kombination jeg, indtil videre, er tilfreds med.

Her et lidt ældre billede af mit "kælderanlæg" - siden dette billede blev taget har jeg anskaffet mig Prestige cd-spiller.

Vedlegg

Hagto

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.03.2005
    Antall liker
    519
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    33
    Hei Dave, flott anlegg du har fått deg!

Snakket med Budda på telefon, og det er tre ekstra Hovland i mitt delefilter. Disse er istedet for den ene av de små gule elektrolyttene. Var kun de to Hovland på 1.5 og 5.0 før modifisering.
    Så våre delefiltere er nok i utgangspunkt helt like.

Du kan gjerne sende et bilde av ditt delefilter slik at jeg kan se hvordan det var originalt.
    Kanskje jeg da vil forsøke mine tilbake til originalstand.

Neste uke skal jeg kikke oppi det nye RW filteret, hvis vi får åpnet det greit. Er spent på hva de har gjort i det nye filteret.

rama

biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    21.775
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    hei dave, takk for sist!
    en veldig trivelig handel, som gikk smooth for begge parter. ;)
    begynner vel å bli et par år nå? og ca. 4-5 forsterkerskift for min del... ;D

ekstremt flott oppsett du har, veldig forseggjort!
    du er en heldig mann som har et dedikert rom til audio- og visuelle nytelser. :D

Dave

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    08.05.2007
    Antall liker
    2
    Hagto skrev:

Snakket med Budda på telefon, og det er tre ekstra Hovland i mitt delefilter. Disse er istedet for den ene av de små gule elektrolyttene. Var kun de to Hovland på 1.5 og 5.0 før modifisering.

Du kan gjerne sende et bilde av ditt delefilter slik at jeg kan se hvordan det var originalt.

Neste uke skal jeg kikke oppi det nye RW filteret, hvis vi får åpnet det greit. Er spent på hva de har gjort i det nye filteret.
    Tak for svaret!
    Man bliver jo let paranoid, når man ser at et tilsyneladende ens produkt pludselig dukker op i forskellige "forklædninger", men det beroliger mig at du mener at det nok i udgangpunktet er ens filtre. Jeg kunne godt tænke mig at vi sammenlignede vores filtre (jeg sender et billede, når jeg har fået opladet de pokkers kamera-batterier)- for der er stadig en ekstra lille metal-kondis i dit filter, som jeg ikke har i mit filter. ???
    Jeg ser frem til hvad du erfarer med hensyn til RW-filteret....spændende om der er væsentlige forskelle!

Mvh
    Dave

Dave

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    08.05.2007
    Antall liker
    2
    Gago skrev:
    hei dave, takk for sist!

du er en heldig mann som har et dedikert rom til audio- og visuelle nytelser. :D
    Hej Le
    Selv tak!....ja, man er jo altid lidt nervøs for "udenlandske Handler", men så er det jo godt at I Nordmænd er flinke og gode mennesker ;D
    Ja, jeg er heldig at have et dedikeret lydrum, hvor der ikke er utidig indblanding fra andre, der måtte mene at man er en småskør hifi-nørd.
    Ville gerne have råd til at prøve forskellige forstærkere...men jeg er jo bare på en ussel lærerløn :-[ - og ved måske heller ikke hvad det er jeg går glip af...ignorance is bliss 8)

Hagto

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.03.2005
    Antall liker
    519
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    33
    Dave skrev:
    Hagto skrev:

Tak for svaret!
    Man bliver jo let paranoid, når man ser at et tilsyneladende ens produkt pludselig dukker op i forskellige "forklædninger", men det beroliger mig at du mener at det nok i udgangpunktet er ens filtre. Jeg kunne godt tænke mig at vi sammenlignede vores filtre (jeg sender et billede, når jeg har fået opladet de pokkers kamera-batterier)- for der er stadig en ekstra lille metal-kondis i dit filter, som jeg ikke har i mit filter. ???
    Jeg ser frem til hvad du erfarer med hensyn til RW-filteret....spændende om der er væsentlige forskelle!

Mvh
    Dave
    Blir spennende å se ditt bilde. I mitt filter er der to små metal-kondis. Skal ta med mitt delefilter og ditt bilde til Budda slik at han kan se på det. Er en stund siden modifiseringen, så han husket ikke riktig alt på telefon.

Skal ha lyttetest neste lørdag, hvor jeg skal ha med mitt filter til en kamerat som har de nye RW. Kommer tilbake med inntrykk fra lyttetesten, og mer om delefilter etter at jeg har vært hos Budda.

Dave

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    08.05.2007
    Antall liker
    2
    Her er så et billede af mit filter - som det (forhåbenligt) kan ses er det lidt anderledes vedr. den lille metal-kondis.
    Mvh
    David

Vedlegg

Hagto

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.03.2005
    Antall liker
    519
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    33
    Dave skrev:
    Her er så et billede af mit filter - som det (forhåbenligt) kan ses er det lidt anderledes vedr. den lille metal-kondis.
    Mvh
    David
    Litt forskjellig layout på de to filtre ja. Kanskje den ene lille kondis hos meg ikke har vært innkoplet, og jeg har misforstått Budda? Får komme tilbake til dette når jeg har vært hos Budda med mitt filter.

Hagto

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.03.2005
    Antall liker
    519
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    33
    Dave skrev:
    Mvh
    David
    Da har jeg funnet din andre lille kondis (vha Budda). Hvis du ser etter litt bedre ligger din andre lille gule limt oppå din 1.5 Hovland.

Min er limt fast annet sted for å beholde den i tifelle å gå tilbake til originalt filter.

Dave

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    08.05.2007
    Antall liker
    2
    Hagto skrev:
    Dave skrev:
    Mvh
    David
    Da har jeg funnet din andre lille kondis (vha Budda). Hvis du ser etter litt bedre ligger din andre lille gule limt oppå din 1.5 Hovland.

Min er limt fast annet sted for å beholde den i tifelle å gå tilbake til originalt filter.
    Ja, minsandten...jeg må jo være blevet blind på mine gamle dage! - tak, for den skarpe observation.
    Ser frem til at du beretter fra dit møde med RW-versionen.
    Mvh
    David

rama

biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    21.775
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    Dave skrev:
    Gago skrev:
    hei dave, takk for sist!

Hej Le
    Selv tak!....ja, man er jo altid lidt nervøs for "udenlandske Handler", men så er det jo godt at I Nordmænd er flinke og gode mennesker ;D
    Ja, jeg er heldig at have et dedikeret lydrum, hvor der ikke er utidig indblanding fra andre, der måtte mene at man er en småskør hifi-nørd.
    Ville gerne have råd til at prøve forskellige forstærkere...men jeg er jo bare på en ussel lærerløn :-[ - og ved måske heller ikke hvad det er jeg går glip af...ignorance is bliss 8)

tror ikke du trenger å stresse noe mer med forsterkere, med mindre du er like hi-fi nevrotisk som meg. ;)
    9084 er veldig gode, og har nok juice til å drive lv'ene på en mer enn tilfredstillende måte.

hifiguru

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.07.2002
    Antall liker
    1.260
    Sted
    Porsgrunn
    Torget vurderinger
    1
    Flott system Dave, men har du prøvd noe sprekere enn VdH Clearwater? Dersom du ikke er tvunget å kjøre biwiring ville jeg heller gått for et bedre sett singlewire, f.eks VdH The magnum, den er veldig god hvis du er glad i VdH....

Dave

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    08.05.2007
    Antall liker
    2
    hifiguru skrev:
    Flott system Dave, men har du prøvd noe sprekere enn VdH Clearwater? Dersom du ikke er tvunget å kjøre biwiring ville jeg heller gått for et bedre sett singlewire, f.eks VdH The magnum, den er veldig god hvis du er glad i VdH....
    Tak for tipset - men jeg er nødt til at køre biwire (ihvertfald fra delefilter og frem til højtalerne), og synes at når man kører dobbelt (jeg fik 10 meter gratis, da jeg købte højtalerne) så opnår man et hæderligt resultat.
    Jeg er også lidt træt af al den kabelsnak - har kørt med mange forskellige slags og også lavet egne efter Duelund-princippet, men er i øjeblikket mere fokuseret på forskellige rør til forstærkeren, da jeg synes det er her de største forbedringer/forandringer findes....når vi nu alligevel befinder os i "småtingsafdelingen".
    Mvh
    David

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn