Highend Sørlandet med bilder

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Hagto

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.03.2005
    Antall liker
    519
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    33
    OMF skrev:
    Flott rapport igjen Hagto.....

Er det bare meg som blir litt nervøs av den CD stabelen i hjørnet... ;D ;D?
    (Jada - jeg ser det er en hylle der - men den slutter et godt stykke under toppen)
    Mvh
    OMF
    Tror noen må snakke litt med den mannen ;D

Takker også for alle de fine tilbakemeldingene, det har vært fint å skrive i denne tråden :)

Hagto

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.03.2005
    Antall liker
    519
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    33
    SOA skrev:
    Virkelig flott tråd dette her Hagto. Artig med disse hjemme hos-reportasjene. Robert husker jeg godt fra min spede Hifi barndom på slutten av 80-tallet. Han var omgangsvenn med min daværende svigerfar, og vi møttes noen ganger i den forbindelse. Inntrykkene som sitter igjen var hans glødene taler for rørforsterkere og vinyl med ditto antipati for det fæle CD mediet. Ser at det fortsatt er rør og vinyl som gjelder, selv om jeg vet at han har moderert synet på CD-spillere (ref omtaler i Audio/Fidelity)

Måtte du fortsette din Hifi vandring langs den Bløde Kyststribe, Hagto :)

mvh
    Sørlending i eksil.
    Takk for det SOA!
    Robert er nok en rør og vinylmann framdeles. Men han har cd-spiller også, eller rettere sagt så venter han på en. Robert har byttet inn sin MF kombo hos Audio Art, og venter på en ny spiller fra Luxman.

Robert er en meget ivrig hifigutt og spiller en god del på anlegget sitt, men han er en enda ivrigere konsertgjenger og han tilbringer nok flere timer i diverse konsertsaler enn det han gjør foran anlegget sitt.

Hagto

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.03.2005
    Antall liker
    519
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    33
    Skjer litt hele tiden her nede i sør. Det er en god stund nå siden vi var på besøk hos kunstneren Kurtis. Kanskje vi skulle kikke innom en liten tur og se om det har blitt noen forandringer der?

Vedlegg

Hagto

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.03.2005
    Antall liker
    519
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    33
    Kurtis er en skikkelig tweaker, og han elsker alle slags duppeditter. Han jobber konstant med å forbedre lyden i anlegget sitt, noe som gir utslag i sjeldent god lyd.
    I tillegg har han et stort, og meget bra, rom med masse luft rundt høyttalerne sine.

Anlegget hans får nå strøm fra et Isotek Sigma strømfilter, og LMC strømkabler:

Vedlegg

Hagto

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.03.2005
    Antall liker
    519
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    33
    Signalkilden er framdeles den samme Cary cd-spilleren. Denne står nå på en Base plattform som er tynget ned for å få optimal vekt.

Vedlegg

C

Cyber

Gjest
    Flotte saker her og, visste ikke det var så mye snadder på sørlandet ;)
    Keep 'em coming!

Hagto

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.03.2005
    Antall liker
    519
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    33
    Høyttalerne er de norske Etera fra Tonart. Vakre lydskulpturer i glass og aluminium.
    Disse høyttalerne er åpne dipoler, og de spiller med et stort og åpent lydbilde.
    Kurtis fikk forsøke disse i stua(atelieret) sitt, og det traff skikkelig. Han var solgt, og er nå utrolig glad i høyttalerne sine.

Dette paret til Kurtis var opprinnelig mk1 utgave. Det ser man på diskantens plassering. På mk2 utgaven er diskanten flyttet ett hakk høyere opp.
    Budda har modifisert Kurtis sine med det nye treveis delefilteret som kom på mk2 utgaven. De ble også kablet om innvendig med Cardaskabel.
    De spiller bare helt nydelig nå.

Kan lese litt mer om høyttalerne her:
    http://www.tonart.no/nettbutikken/hoeyttalere/gulvstaaende/ton-art-etera-.aspx#

Da sier vi takk til Kurtis nok en gang :)

Vedlegg

hifiguru

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.07.2002
    Antall liker
    1.260
    Sted
    Porsgrunn
    Torget vurderinger
    1
    Grrr, digger de Etera'ne....låter de i nærheten av like dynamisk som Multicell og med det flotte designet har man en flott løsning IMO

soundscape

Æresmedlem
    Ble medlem
    21.09.2005
    Antall liker
    39.429
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    20
    Ja,de høyttalerene er virkelig noen vakre skulpturer. Hyggelig at det er liv i tråden igjen med sin positive og engasjerende tone, og innblikk i spennende oppsett.

kurtis

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    05.12.2005
    Antall liker
    21
    Hei, og takk for fine bilder og en trivelig kveld Hagto!
    Etera`ene har jeg hatt nå i 12-15 mnd og jeg er fortsatt begeistret og veldig fornøyd etter å ha blitt rimelig godt kjent med dem. Reagerer tydelig på plassering og vinkling, gøy å "tweeke".
    Hos meg gir de et kjempestort lydbilde. Hele rommet spiller - holografien er nesten til å ta og føle på. Det som jeg synes var mest imponerende da jeg fikk dem var nok likevel bassen. Den er dyp og utrolig tydelig, ingen groms og rumling, bare anslag-toner og musikk.

Har hørt multicell (kun en gang på messe med stort Adytonforsterkeri) og tror nok ganske sikkert at de ikke kan måle seg med disse i dynamikk, men de svarte umiddelbart på forsterkerskifte - El.comp til Coda.Codaèn er kjapp og dynamisk med masse krefter og dette ga en fin synergi, og enda bedre nå med Audio Valve Eklipse! En virkelig oppjustering av musikkgjengivelsen, lytter og lytter og koser meg nesten glugg ihjel.

Elementene, 9stk pr side, er 6,5" + en Revelator fra Scan Speak.

hifiguru

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.07.2002
    Antall liker
    1.260
    Sted
    Porsgrunn
    Torget vurderinger
    1
    cybervision_ skrev:
    Hvor store er elementene på Eteraene? Fant ikke noe på Ton-Art.
    6,5 på Etera ja, Multicell hadde 9stk 8" plassert tre i bredden, litt sånn innerdør-størrelse.... ;D

kaap

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.03.2004
    Antall liker
    2.701
    Sted
    Mo i Rana
    Torget vurderinger
    5
    hifiguru skrev:
    cybervision_ skrev:
    Hvor store er elementene på Eteraene? Fant ikke noe på Ton-Art.
    6,5 på Etera ja, Multicell hadde 9stk 8" plassert tre i bredden, litt sånn innerdør-størrelse.... ;D
    Hvor har du sett 3 i bredden? Selv har jeg aldri sett en utgave med annet en 2 i bredden...

hifiguru

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.07.2002
    Antall liker
    1.260
    Sted
    Porsgrunn
    Torget vurderinger
    1
    øøøøøøhh, husker jeg så feil? Hvordan var de stablet da?

::)

kaap

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.03.2004
    Antall liker
    2.701
    Sted
    Mo i Rana
    Torget vurderinger
    5
    hifiguru skrev:
    øøøøøøhh, husker jeg så feil? Hvordan var de stablet da?
    Jeg hadde tidligere liggende Pdf fila med testen av multicell i Lyd&bilde (nr8.1994), men den ser ut til å ikke være tilgjengelig nå :( Der var det iallefall bilder av en naken multicell. Uansett var layoutn som følgende, fra toppen og ned;
    2 basser
    Mellomtonedome
    bånddiskant
    2 basser
    2 basser
    2 basser
    1 bass

PS: Sakser og limer litt fra mine gamle nettsider:

Høyde: 152cm
    Bredde: 67cm
    Dybde: 8.7cm(baffel)

mvh Kai

kaap

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.03.2004
    Antall liker
    2.701
    Sted
    Mo i Rana
    Torget vurderinger
    5
    emotikon skrev:
    Det var rimelig heftig å sitte mellom disse høytalerne 8)
    I det rommet der tror jeg de ble mer et stort head-set istede for høyttalere :p
    mvh Kai

emotikon

Æresmedlem
    Ble medlem
    24.10.2004
    Antall liker
    2.999
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    1
    kaap skrev:
    emotikon skrev:
    Det var rimelig heftig å sitte mellom disse høytalerne 8)
    I det rommet der tror jeg de ble mer et stort head-set istede for høyttalere :p
    mvh Kai
    Jepp, men morrofaktoren var høyst til stede ;)
    Men rommet gikk lett i metning med alle de basselementene.....

hifiguru

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.07.2002
    Antall liker
    1.260
    Sted
    Porsgrunn
    Torget vurderinger
    1
    En kamerat hadde slike, sto i et langt og smalt rom, funket nesten som romdelere, helt vilt med 2x180 watt Thule monoblokker den gang. Fik en dypbass som var helt ubeskrivelig, samtidig null romling! puh... ;D.

Hagto

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.03.2005
    Antall liker
    519
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    33
    kjoenik skrev:
    Har du eksperimentert noe med plassering enda.

Håper du forteller litt om hvordan du opplever forskjellige plasseringer/tweaks!
    Har nå levd med OBX-R2 en stund og begynner å kjenne dem. Har også vært på besøk hos Robert Amundsen og hørt hans nye RW.
    På onsdag var Robert og Arild på lyttekveld hos meg. Vi har sammenliknet lyd og plassering hos hverandre.

Kan nevne at jeg etter erfaringer og sammenlikninger med Robert sitt anlegg har satt delefilterene mine tilbake til original stand. Jeg mistet da litt klarhet/åpenhet og fasthet, men synes høyttalerene ble lettere å leve med. Ble litt mer liv og spilleglede med delefilterene originale, samt litt lettere å få til godlyd.

Både Robert og meg får høyttalerne til å spille best med god avstand til sidevegg, og pekende rett fram. Kanskje en ørliten vinkling inn hos meg. Altså ikke i samsvar med anbefalt plassering fra Living Voice.

Quad II forty spiller nå, med nye gode rør, meget bra hos meg. Føler ikke behov for utskifting.

Det som vil skje framover er først og framst bedre kabling. Jeg er en av dem som mener at kabling gjør forskjeller, i et godt oppsatt anlegg. Jeg kommer derfor til å bruke endel tid på kabeltuning framover.
    Living Voice konstruktør Kevin Scott sier at kablingen mellom delefilter og høyttalere er mer kritisk og viktigere enn kabling fra forsterker til delefilter.

Fortsatt god helg!

Dave

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    08.05.2007
    Antall liker
    2
    Hagto skrev:
    kjoenik skrev:

Håper du forteller litt om hvordan du opplever forskjellige plasseringer/tweaks!
    Har nå levd med OBX-R2 en stund og begynner å kjenne dem. Har også vært på besøk hos Robert Amundsen og hørt hans nye RW.
    På onsdag var Robert og Arild på lyttekveld hos meg. Vi har sammenliknet lyd og plassering hos hverandre.

Kan nevne at jeg etter erfaringer og sammenlikninger med Robert sitt anlegg har satt delefilterene mine tilbake til original stand. Jeg mistet da litt klarhet/åpenhet og fasthet, men synes høyttalerene ble lettere å leve med. Ble litt mer liv og spilleglede med delefilterene originale, samt litt lettere å få til godlyd.

Både Robert og meg får høyttalerne til å spille best med god avstand til sidevegg, og pekende rett fram. Kanskje en ørliten vinkling inn hos meg. Altså ikke i samsvar med anbefalt plassering fra Living Voice.

Quad II forty spiller nå, med nye gode rør, meget bra hos meg. Føler ikke behov for utskifting.

Det som vil skje framover er først og framst bedre kabling. Jeg er en av dem som mener at kabling gjør forskjeller, i et godt oppsatt anlegg. Jeg kommer derfor til å bruke endel tid på kabeltuning framover.
    Living Voice konstruktør Kevin Scott sier at kablingen mellom delefilter og høyttalere er mer kritisk og viktigere enn kabling fra forsterker til delefilter.

Fortsatt god helg!
    Jeg bliver jo helt misundelig over at du har mulighed for at høre RW'erne! :p
    Er musik ikke bare en fantastisk hobby, der er så mange variabler at det synes bundløst - jeg oplever f.eks. LV'erne på en lidt anden måde end du gør, Hagto. Udskiftningen af Hovland kondensatorerne til Mundorf resulterer også i en klarere og mere defineret lyd hos mig, men til forskel fra dig oplever jeg at denne ændring netop giver mere liv til højtalerne, der ellers har en lille tendens til at være lidt "boxy og underprioiteret i øvre mellemtone" - men dette er jo også med til at formindske lyttetræthed - så det er om at finde en balance!

Jeg giver dig ret i at højtalerne har godt af lidt afstand til sidevæggene, men jeg oplever toe-in og god afstand mellem højtalerne som mere væsentligt - to mennesker lytter bare ikke ens ;)

Mvh
    Dave

Hagto

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.03.2005
    Antall liker
    519
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    33
    Dave skrev:
    Hagto skrev:
    kjoenik skrev:

Fortsatt god helg!
    Jeg bliver jo helt misundelig over at du har mulighed for at høre RW'erne! :p
    Er musik ikke bare en fantastisk hobby, der er så mange variabler at det synes bundløst - jeg oplever f.eks. LV'erne på en lidt anden måde end du gør, Hagto. Udskiftningen af Hovland kondensatorerne til Mundorf resulterer også i en klarere og mere defineret lyd hos mig, men til forskel fra dig oplever jeg at denne ændring netop giver mere liv til højtalerne, der ellers har en lille tendens til at være lidt "boxy og underprioiteret i øvre mellemtone" - men dette er jo også med til at formindske lyttetræthed - så det er om at finde en balance!

Jeg giver dig ret i at højtalerne har godt af lidt afstand til sidevæggene, men jeg oplever toe-in og god afstand mellem højtalerne som mere væsentligt - to mennesker lytter bare ikke ens ;)

Mvh
    Dave
    Forstår, og er nok enig i dine synspunkter. Mine høyttalere ble nok også litt mer 'boxy' nå med originalt filter. De mistet også litt klarhet, fasthet, og litt bassfundament.
    Men med oppgradert delefilter var de mer slitsomme å høre på, litt mer lyttetretthet.
    Jeg kunne 'dempe' dem ned litt med bruk av forforsterker, som gjorde at det ble varmere, kroppsligere, og lettere å høre på.
    Men det gikk på bekostning av den spennende og åpne lyden med Puccini rett inn i effekttrinnene.

Nå med oiriginalt delefilter spiller det flott uten bruk av forforsterker. Jeg foretrekker det.
    Jeg får god lyd, men jeg får ikke til det store lydbildet som Robert får til med sine RW. Høres ut som det er der de største lydmessige forbedringer er med de nye RW.

Vi var alle lyttere helt enig om beste plassering av høyttalerne både hos meg og hos Robert. Men her spiller helt sikkert rom og utstyr inn, og beste plassering vil nok variere i forskjellige lytterom.

Dave

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    08.05.2007
    Antall liker
    2
    Hmmmm!!! ...det lyder interessant, så oplever vi alligevel ikke højtalerne så forskelligt ;)
    Du har helt sikkert ret i at rummet sikkert er meget afgørende, og måske er det også det der gør at lydbilledet virker større hos din kammerat - kombineret med forstærker, kilde m.m. - igen alle disse variabler, der ikke muligør en direkte og præcis sammenligning.
    Jeg oplever ikke lyttetræthed med Mundorf kondensatorerne (endnu da!) - men prøvede f.eks. at erstatte metalkondisen i diskantsektionen med en Jantzen-kondis, og det var ikke godt - det lød som om det gik ud over nellemtonen (hifi er noget mærkeligt noget ::)) - så tilbage med den lille metalkondis, stik imod alle teorier. Jeg har god bredde på musikken og et dybt fast basfundament, men allervigtigst: mellemtonen er blød, åben og formidler en rig og harmonisk klang - ingen lyttetræthed!
    Jeg ønsker bare at jeg havde mere bredden at gøre godt med ( kun 3.80m) - og ikke havde beton kældervægge!
    Skriv gerne mere om forskellene mellem RW og R2 ;)
    Mvh
    Dave

Hagto

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.03.2005
    Antall liker
    519
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    33
    Dave skrev:
    - men prøvede f.eks. at erstatte metalkondisen i diskantsektionen med en Jantzen-kondis, og det var ikke godt - det lød som om det gik ud over nellemtonen (hifi er noget mærkeligt noget ::)) - så tilbage med den lille metalkondis, stik imod alle teorier.
    Ingen av de to metalkondisene sitter i diskantseksjonen, var nok derfor du hørte forandringene i mellomtonen ;)

M

musicus

Gjest
    Hagto skrev:
    kjoenik skrev:

Fortsatt god helg!
    Interessant lesing, Roy Gregory mener visst også på at man ikke kan ta noe "short cuts" hva kablene gjelder, burde väre like på begge sider av delefilteret om jeg minnes rett. Mener og å ha lest at en rimeligere kabel brukt konsekvent, ville gi bedre resultat enn en dyr og en rimelig.
    Selv resonere jeg litt som at det kvitter med separat delefilter pga ökte kontaktpunkter og kabel lengder mot det innvendige filteret, som har marginelle lyd forskjeller mot det det ultimate separate (med kvalitets kabling i begge ender).

Og etter å ha lyttet rett opp av boksen nu ett par dager på mine IBX-R2, frister det engang i fremtiden å lytte på/gå for, til RW versjonen. Får legge en liten takk til Hagto her og, sammen med en til gago, for deres entusiasme for LV, som endelig fikk meg til å reagere, dette er musikk!! og langt på vei mye den beste höyttaleren jag hört, og definitivt den beste jeg har eid.
    Skal bli spennende å höre til uka når den får 30 rörwatt fra en integrert 845 forsterker å leke seg sammen med og den har åpnet seg noe mer ;D

mvh

Dave

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    08.05.2007
    Antall liker
    2
    Hagto skrev:
    Dave skrev:
    - men prøvede f.eks. at erstatte metalkondisen i diskantsektionen med en Jantzen-kondis, og det var ikke godt - det lød som om det gik ud over nellemtonen (hifi er noget mærkeligt noget ::)) - så tilbage med den lille metalkondis, stik imod alle teorier.
    Ingen av de to metalkondisene sitter i diskantseksjonen, var nok derfor du hørte forandringene i mellomtonen ;)
    Nej, det har du ret i.....må tænke mig bedre om før jeg skriver :-[ Teknik er ikke min force - holder mig til mine ører.
    Mvh
    Dave

Hagto

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.03.2005
    Antall liker
    519
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    33
    musicus skrev:
    Hagto skrev:
    kjoenik skrev:

Fortsatt god helg!
    Interessant lesing, Roy Gregory mener visst også på at man ikke kan ta noe "short cuts" hva kablene gjelder, burde väre like på begge sider av delefilteret om jeg minnes rett. Mener og å ha lest at en rimeligere kabel brukt konsekvent, ville gi bedre resultat enn en dyr og en rimelig.
    Selv resonere jeg litt som at det kvitter med separat delefilter pga ökte kontaktpunkter og kabel lengder mot det innvendige filteret, som har marginelle lyd forskjeller mot det det ultimate separate (med kvalitets kabling i begge ender).

Og etter å ha lyttet rett opp av boksen nu ett par dager på mine IBX-R2, frister det engang i fremtiden å lytte på/gå for, til RW versjonen. Får legge en liten takk til Hagto her og, sammen med en til gago, for deres entusiasme for LV, som endelig fikk meg til å reagere, dette er musikk!! og langt på vei mye den beste höyttaleren jag hört, og definitivt den beste jeg har eid.
    Skal bli spennende å höre til uka når den får 30 rörwatt fra en integrert 845 forsterker å leke seg sammen med og den har åpnet seg noe mer ;D

mvh

Bra at du virker godt fornøyd :)
    Følger dine innlegg for tiden med spenning, og venter på å få se bilde av de nye høyttalerne dine i stua di!

Hagto

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.03.2005
    Antall liker
    519
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    33
    Dave skrev:
    Hagto skrev:
    Dave skrev:
    Nej, det har du ret i.....må tænke mig bedre om før jeg skriver :-[ Teknik er ikke min force - holder mig til mine ører.
    Mvh
    Dave
    Det er lett å se feil i farten, og det vitnet ihvertfall om at hørselen din virket bra!

Robaab

Medlem
    Ble medlem
    29.03.2009
    Antall liker
    0
    Her har du gangen Torry:):) Du skulle ha solgt electrocompaniet forsterkeren til meg så jeg kunne fått litt liv i Patos`ene :) Men ble nok litt for dyr for meg i denne omgang:) Må bruke pengene på bil og mc:) hehe....

Robin Aa.

Hagto

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.03.2005
    Antall liker
    519
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    33
    robinhifi skrev:
    Her har du gangen Torry:):) Du skulle ha solgt electrocompaniet forsterkeren til meg så jeg kunne fått litt liv i Patos`ene :) Men ble nok litt for dyr for meg i denne omgang:) Må bruke pengene på bil og mc:) hehe....

Robin Aa.
    ;D Til og med registrert deg, ...viktig å prioritere riktig!

M

musicus

Gjest
    Hagto skrev:
    musicus skrev:
    Hagto skrev:
    kjoenik skrev:

Fortsatt god helg!

mvh

Bra at du virker godt fornøyd :)
    Følger dine innlegg for tiden med spenning, og venter på å få se bilde av de nye høyttalerne dine i stua di!
    Veldig fornøyd her nu, bedre og bedre dag for dag ;D, seriøst, har jobbet mye siden de kom i hus så det har ikke vært nedlagt noen tung seriøs lytting, bare nyting ;D.
    Må nok lage en egen tråd når det begynner å samle seg noen faste inntrykk, har nu koblet opp Kondo KSL SPz ht kablene sammen med Kondo KSL Vz ic kablene og en Kondo ACc, og la meg her bare si det kort, jeg skjønner godt!! hvorfor kevin Scott anbefaler disse ;D ;D ;D

..to be continued ;) ....

mvh

Hagto

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.03.2005
    Antall liker
    519
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    33
    En liten tilstandsrapport fra sørlandet.
    Er like fornøyd med mine Living Voice fremdeles. Jeg er også fornøyd med lyden nå.
    Jeg er i utgangspunktet en minimalist og eneste nå er at jeg synes jeg har litt for mange bokser.
    Kjøpte meg dCS Puccini for å kun ha to bokser. Nå har jeg, med delefilterene, endt opp i 6 bokser(handlet med Arild for en stund siden og overtok hans Burmester 877 mkII preamp).
    Blir nok forandring på det etterhvert, men litt tregt bruktmarked for tiden.

Var hos Robert på lyttekveld igjen nå på onsdag. Han har hatt litt tid på seg nå med de nye OBX-RW, og lyden er blitt enda bedre hos ham. Han har mye bokser og 'rot', men god lyd det får han til.
    Føler at jeg har et lite stykke igjen etter å ha vært hos ham.

Arild venter på ny cd-spiller, det skal bli spennende. Han har også noen flotte effektforsterkere på lån.
    Blir nok en bilderapport senere.

Slik ser det ut i stua mi i dag:

Vedlegg

Dave

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    08.05.2007
    Antall liker
    2
    Det ser jo rigtig flot ud, Hagto.
    Jeg kan se at du også bruger en "slagterblok-variant" under LV'erne - det er godt lige at få dem det stykke op! Det eneste jeg funderer lidt over er, hvor lang afstand der er mellem dine højtalerne - jeg synes de trives godt med 2,50 - 3,00m, men der er selvføgelig indretningfaktorer og æstetik der også spiller ind her. Min erfaring er også, at placering er en meget, meget vigtig ting at bruge tid på, når vi taler om LV.

Mvh
    Dave

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn