Helt klart.om.s skrev:Flott å følge tråden din Hagto, nesten det eneste hyggelige stedet her inne etterhvert!...
mvh
Flotte bilder Hagto, bare å pøse på det.
Artig sak den Luxman ampen
/jan
Helt klart.om.s skrev:Flott å følge tråden din Hagto, nesten det eneste hyggelige stedet her inne etterhvert!...
mvh
Takk for det. Synes personlig at det er masse flotte tråder her inne på sentralen.om.s skrev:Flott å følge tråden din Hagto, nesten det eneste hyggelige stedet her inne etterhvert!...
mvh
om.s bor i Sverige og har en fin tråd der:Brasse skrev:Svensk forum?
Ble inspirert nå og klikket meg til side èn for å se hvordan det hele startet...bare for å konstatere at det hele startet med enden...til Hagto ;D ;DHenningHG skrev:Fantastisk tråd! Begynnte på side 1 i går natt. Morro å oppdage at du er broren til Øyvind. Hadde gleden av å jobbe med han en del år tilbakke. Fikk litt musikk opplæring den tiden. ;D
kjoenik skrev:Ble inspirert nå og klikket meg til side èn for å se hvordan det hele startet...bare for å konstatere at det hele startet med enden...til Hagto ;D ;D
Quod Hagto eleganticum demonstrandum 8)Hagto skrev:kjoenik skrev:Ble inspirert nå og klikket meg til side èn for å se hvordan det hele startet...bare for å konstatere at det hele startet med enden...til Hagto ;D ;D
Si finis bonus est, totum bonum erit.![]()
Takk for det Gago, og takk for hyggelig selskap!Gago skrev:synes du holdt stilen MEGET bra på lørdag, hagto.
du var med fra a til å og alltid i godt humør, godt hjulpet av det flytende elementet... ;D
flotte bilder, btw.
Helt klart en god treff. Meget hurtig og tørr bass. Åpen og klar lyd.Duelund_Support skrev:Nok ikke så dårlig en sammensætning når man endelig skal have en 801. ;D
Er vel en grunn til at de er rimelige. Gikk for å være ganske mørke i lyden da de var i omløp her i min hjemby, og etter et langt samliv med en lillebror vil jeg tro det er litt å hente på en nyere pre.Hagto skrev:Han har også hatt stående en Aragon Aurom forforsterker. Et kupp til prisen de legges ut for på bruktbørsen, hvis du kan leve uten fjernkontroll.
;DAndreas skrev:Er vel en grunn til at de er rimelige. Gikk for å være ganske mørke i lyden da de var i omløp her i min hjemby, og etter et langt samliv med en lillebror vil jeg tro det er litt å hente på en nyere pre.Hagto skrev:Han har også hatt stående en Aragon Aurom forforsterker. Et kupp til prisen de legges ut for på bruktbørsen, hvis du kan leve uten fjernkontroll.
Nei du er ikke den eneste...Vermin skrev:Flott utstyr det Hagto
Er det bare jeg som er misunnelig på det rommet?![]()
Misunnelse er det noget af den værste menneskelige egenskab. Må dog tilslutte mig. ;Dkjoenik skrev:Nei du er ikke den eneste...Vermin skrev:Flott utstyr det Hagto
Er det bare jeg som er misunnelig på det rommet?![]()
Hvorfor svenske ?LMC skrev:det er noe som heter:
om den svenska avundsjukan kunne omvandlas til energi,kunne dom lagt ner alla svenska kärnkraftverken ;D
;DLMC skrev:som du vil....danske da!
Jeg er Norsk. :Gago skrev:;DLMC skrev:som du vil....danske da!
Du henger på ;D ;D. Fikk en god latter nå.Gago skrev:jeg har vært behjelpelig med å modde litt på en tekst hagto skrev for noen måneder siden:
Det ble Living Voice OBX-R2 Harbeth Compact 7ES3. Føler meg ganske sikker på at disse høyttalerne ble laget med meg litt i tankene. These stays!!
sånn, nå kan du bare legge ut bilder av nyervervelsene, hagto, så er vi igang igjen.
Føler du deg også litt forfulgt ;DDuelund_Support skrev:Jeg er Norsk. :Gago skrev:;DLMC skrev:som du vil....danske da!![]()
Hagto skrev:Da var det vel sengetid.........