Da var pick up koblet opp ;D
Har bestilt 3mm spacer. Den kommer vel om en ukes tid.
Resten av kvelden har gått med til å nyte musikk ;D
Trenger ikke platetallerken til P7 for å bli hypnotisert, det holder lenge med selve musikken! Makan til god lyd har jeg nesten aldri hørt før! 8)
Endte opp med en innstilling med gain på 30db og motstand på ca 320 ohm i riia. Det passet annlegget og mine ører best.
Var litt knot med å innstalere pick up da en eller annen genial skrue har funnet ut at det skal følge med ringer med spor i, isteden for muttere til AT pick upen. Bare bitte litt knot å få strammet et rund ring i forhold til en mutter
Ellers var det grei skuring. Litt knot å få stilt inn pick up nøyaktig etter protractor, da det var vanskelig å se når armen var nøyaktig på linje med protractorlinjene. Men det gikk nå etter litt fikling.
Til andre som skal stille inn ASR trinnet har jeg et tips. Ikke skru på lokket mellom hver gang man justerer og kobler opp. Det blir mye skruing.
Nå er det bare å avvente spacer. Lyden er uansett ekstremt bra i mine ører foreløbig.
Nå må jeg vel ha noen nye høytalere snart, for å få fult utbytte av platespilleren.
Men kommer vel først og fremst til å begynne å kjøpe masse vinyl ;D