Hjemme hos Antonsen

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • SOEDAL

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.03.2002
    Innlegg
    3.101
    Antall liker
    503
    Veldig flotte høyttalere du har. Hørte en del på dem på Hortenmessen når de var utstilt der. Likte lyden svært godt.
     

    Minutten

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.12.2007
    Innlegg
    8.301
    Antall liker
    3.092
    Torget vurderinger
    4
    Stille og rolig her i tråden, men det spilles mye musikk. Veldig fornøyd med mine Ø høyttalere, regner med at de kommer til å bli boende her i mange år. Satser også på å kjøpe en til etterhvert til bruk som senterhøyttaler. Spesielt på vinyl syns jeg det låter veldig bra for tiden.

    Derimot syns jeg fortsatt det låter litt uengasjerende når jeg spiller digitalt. Usikker på hvorfor, hadde en liten seanse i dag hvor jeg spilte Blue Train, både via Roon, CD og på vinyl. Vinylen låt best, det er forsåvdt greit nok - vanskelig å sammenligne ulike innspillinger, men fikk aldri helt foten på den digitale avspillingen - og det gjelder ikke bare dette albumet.

    Jeg har en 2003 CD utgivelse, som jeg har rippet og lagt inn på NAS.
    Den digitale kjeden ser omtrent slik ut

    Alt 1
    (lossless CD rip) PC (roon) - QNKTC DAC - Prosessor

    Alt 2
    Oppo - HDMI - Prosessor

    Jeg syns det var veldig vanskelig å skille lyden på disse to, jeg syns KANSKJE det låt litt mer naturlig via Oppo, men det kan også være litt placebo. Switching mellom kildene tar noen sekunder, så selv om nivået var likt blir ørene litt nullstilt.

    Hva kan jeg konkludere med dette, og hva kan gjøres for å forberede lyden? For meg virker det som en ekstern DAC har liten/ingen effekt da prosessoren uansett konverterer det analoge inn signalet om til digitalt når romkorrigeringen står på. Det mest logiske virker å kjøre signalet digitalt rett inn i prosessoren. Vurderer derfor å kjøpe en ren streamer - forhåpentligvis vil den gjøre litt med lyden, samtidig som det åpne for mulighet til å spille av høyoppløste filer.

    Jeg har kikket litt på bluesound node2i, primært pga pris men liker også muligheten med å bygge på systemet etterhvert med lyd i flere rom osv. Flere andre spennende spillere der ute, men ønsker ikke å legge altfor mye penger i dette da det uansett er LPer som mitt foretrukne format. Mulig en annen effektforsterker hadde gjort susen, men syns det låter veldig bra når jeg spiller LPer.

    Noen som har noen synspunkter? :)
    Ville testet noe som har direkte støtte for Roon side du har det, kan jo spille direkte fra PC også men det er ikke det som Roon er designet for. Hos meg spiller det klart bedre med Devialet som Roon endpoint en med usb fra NUC til Devialet. Tror ikke du skal forvente at QNKTC kan matche bra lper avspilt på din VPI. Ikke hørt VPI men dette gjelder bra platespillere generelt. Blue Note på cd (RVG) er det mange som ikke er helt fornøyd med, og har du en bra lputgivelse så skal det mye til får å matche denne.
     

    Antonsen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.04.2010
    Innlegg
    4.686
    Antall liker
    5.121
    Sted
    Hvittingfoss
    Torget vurderinger
    9
    Veldig flotte høyttalere du har. Hørte en del på dem på Hortenmessen når de var utstilt der. Likte lyden svært godt.
    Jo takk, er veldig fornøyd selv :)

    Ville testet noe som har direkte støtte for Roon side du har det, kan jo spille direkte fra PC også men det er ikke det som Roon er designet for. Hos meg spiller det klart bedre med Devialet som Roon endpoint en med usb fra NUC til Devialet. Tror ikke du skal forvente at QNKTC kan matche bra lper avspilt på din VPI. Ikke hørt VPI men dette gjelder bra platespillere generelt. Blue Note på cd (RVG) er det mange som ikke er helt fornøyd med, og har du en bra lputgivelse så skal det mye til får å matche denne.
    Ja litt det jeg har tenkt også, hadde vært gøy å teste en god Roon endpoint, derfor jeg har kikket litt på blusound - den er jo muligens ikke helt high end, men antageligvis en oppgradering fra ren PC avspilling. Hadde vært gøy å teste.

    At det låter bedre på LP har nok flere grunner ja, egentlig må jeg vil si heldigvis låter det bedre på LP mtp hvor mye dyrere platespiller riggen er i forhold til qnktc. Har jo også her investert i flere dyre og gode pressinger. Ligger litt i kortene at dette spiller bedre, så har vel endel med smak og prioriteringer å gjøre :)
     

    Bjørn.H

    Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    03.07.2004
    Innlegg
    23.909
    Antall liker
    8.202
    Torget vurderinger
    1

    Antonsen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.04.2010
    Innlegg
    4.686
    Antall liker
    5.121
    Sted
    Hvittingfoss
    Torget vurderinger
    9
    Dette er noe som har stått på ønskelista i flere år, vet ikke om kona ble lei pratet om det men nå fikk jeg en okki nokki til bursdagen, montert den idag så blir spennende å teste iløpet av helga.

    Vis vedlegget 547847

    Legger også ut ett par stemningsbilder fra kinoen, ser det er plass til flere plater i hyllene :)

    Vis vedlegget 547848

    Vis vedlegget 547849
    Et skikkelig Hifi-rom! Veldig forseggjort.
    Takk :)

    Lett å glemme tid og andre plikter når man setter seg i sofaen her ja
     

    Bjørn.H

    Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    03.07.2004
    Innlegg
    23.909
    Antall liker
    8.202
    Torget vurderinger
    1
    Hehe, hvilke plikter? :cool:
     

    Antonsen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.04.2010
    Innlegg
    4.686
    Antall liker
    5.121
    Sted
    Hvittingfoss
    Torget vurderinger
    9
    Påfyll av plater dippern! Kjøpte Rush plata før dødsfallet så passet bra, skal være en god pressing. Blir også spennende med Kenny Burell plata,første i samlings utgitt på tone poet serien.


    20200114_210350.jpg
     

    Antonsen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.04.2010
    Innlegg
    4.686
    Antall liker
    5.121
    Sted
    Hvittingfoss
    Torget vurderinger
    9
    Mother should I trust the government?

    Screenshot_20200130-211943_Photos.jpg


    Lengen siden jeg har spilt denne LPen, blir oftes RW konserten på blu-ray men låtrr bra denne 2016 repressen syns jeg.
    Kunne tenke meg å se filmen igjen, men å håpe om en oppgradering fra den gamle DVD er vel optimistisk ?
     

    Vedlegg

    Antonsen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.04.2010
    Innlegg
    4.686
    Antall liker
    5.121
    Sted
    Hvittingfoss
    Torget vurderinger
    9
    En liten pakke LPer fra panorama i dag. Marillion er repressen fra 2013, skal låte bra. Er ingen samler av testpresser men norske Breidablik samler jeg på, siden demodagene så måtte ha denne testpressen- glem Berlin school of electronic music det nye er Bergen School :)


    20200131_213110.jpg
     

    Antonsen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.04.2010
    Innlegg
    4.686
    Antall liker
    5.121
    Sted
    Hvittingfoss
    Torget vurderinger
    9
    Absolutt en klassiker ja! Er nok Unknown pleasure jeg har hørt absolutt mest på, men closer er også velsig bra. Har vegret meg litt til å kjøpe en repress av denne men tror dette skal være en OK versjon. Begynner å bli så dyre disse originalene... UP har jeg en tidlig UK pressing av.

    Når det er sagt er vel ikke dette nevneverdig audiofile plater uansett :)
     

    Antonsen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.04.2010
    Innlegg
    4.686
    Antall liker
    5.121
    Sted
    Hvittingfoss
    Torget vurderinger
    9
    Ble en tur til Oslo idag, grått og trist her hjemme med solen glimtet tidvis frem i byen

    20200201_100054.jpg


    Målet for turen var platemessa på kulturhuset, men siden jeg var tidlige ute ble det en time på rock n rålls først. Fant faktisk en liten bunke plater der til en hyggelig pris, og var flere til jeg kunne tenke meg men som jeg lot stå igjen. Får kjøpe de neste gang :)

    20200201_163228.jpg


    På messa kjøpte jeg ingenting, så ble det en liten stopp for en matbit på torgata bad før jeg tok en kjapp runde på Dipper, hvor det ble to brukte og to nye LPer. Åpenbart ble det en litt for kjapp runde da jeg oppdaget når jeg kom hjem at Paul M plata var en russisk bootleg fra 1992... jaja, ikke mye jeg betalte for den, får uansett gi den en runde for å høre hvordan den låter.

    20200201_163412.jpg
     

    Antonsen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.04.2010
    Innlegg
    4.686
    Antall liker
    5.121
    Sted
    Hvittingfoss
    Torget vurderinger
    9
    Var på nok en London tur i helgen, trivelig helg med mye gåing, bryggeribesøk, pubber og mat. Ble bare en platebutikk denne gangen da det var flere events på diverse tap rooms vi skulle på. Kjapp tur på Cosmic Records, første gang jeg har vært der men de har jo vanvittig mye bra. Kunne lett ha brukt noen tusen pund, men klarte heldigvis å besinne meg til to LPer. To strøkne Japan presser tilogmed, ikke det jeg har mest av men artig å handle litt. Trivelig bottle shop på andre siden av gata også hvis man blir tørst av alle platene:) de gjør visstnok om på eierstrukturen og bytter navn denne uke men antar at det blir noenlunde
    samme kvalitet fremover.

    20200218_192945.jpg
     

    Antonsen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.04.2010
    Innlegg
    4.686
    Antall liker
    5.121
    Sted
    Hvittingfoss
    Torget vurderinger
    9
    Konsert i forrige uke på John Dee, Comet is Coming. Svingte bra til tider, men ble nok litt mye av det samme i lengden føler jeg. Fascinerende sammenstilling av publikum, så ut som det var alt fra jazz-frikere, til metalheads og de som kom for techno-party.

    20200220_222451.jpg


    Ellers kom det en liten pakke i posten fra Big Dipper igjen, tror det er siste utestående bestilling min så får prøve å roe ned handlingen en stund.

    20200225_171235.jpg


    Sons of Kemet er med saksofonisten fra Comet is coming, resten av gutta kjenner jeg ikke til. Men er rytmisk og moderne jazz. Kind of blue trenger vel neppe noen kommentar.

    20200225_171239.jpg


    Art Blakey syns jeg er virkelig god, har en litt slapp CD versjon av denne, håper denne innspillingen låter litt friskere. Er noen outtakes og lignende her også så kan bli spennende å høre.

    Chet boksen skal låte veldig bra, om ikke være beste utgivelsen av disse albumene så skal bli veldig spennende å høre. Følger også med en booklet, ett bilde og en LP med outtakes. Satt langt inne å kjøpe denne da jeg syns den var litt dyr, men angrer nesten alltid på det jeg ikke kjøper - og må kjøpe det langt dyrere på discogs senere :)

    20200225_171402.jpg
     

    Antonsen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.04.2010
    Innlegg
    4.686
    Antall liker
    5.121
    Sted
    Hvittingfoss
    Torget vurderinger
    9
    Tenkte jeg skulle legge ut litt mer rundt senterhøyttaleren som nå virkelig har blitt husvarm.

    Tanken var å få en senter høyttaler som passer bedre sammen med mine Ø Icon enn hva Dali Mentor Vokal gjorde. Var lenge innom tanken på å kjøpe en enkel Ø til, var ikke noe problem å få til dette via Mala Audio men siden denne skal stå bak lerret har jeg ikke behov for like vakre møbler som Ø - og den vil jo ha litt andre arbeidsoppgaver enn frontene. Det økonmiske var såklart også en faktor. Etter litt sparring frem og tilbake med ganilsen så endte vi med å gå for en mini miles, med horn og en enkel 12" slik at bestykningen blir relativt lik Ø Audio.

    Når det kom til simulering og bygging av galskapen var det naturlig å kontakte Hunsbedt Trebygg, som tok utfordringen på strak arm. Etter simulering kom de frem til dette;

    tegning.jpg


    Legger ved noen bygge bilder som Hunsbedt har tatt.

    bakferd.jpg


    bassport.jpg


    deler.jpg


    rygg.jpg


    Som vi ser - dette ble også en veldig flott høyttaler, som absolutt hadde tålt dagens lys - men allikevel ble den forvist bak her;

    påplass.jpg


    Som man skjønner utifra tegningene og bildene, denne ble en tung og massiv sak, men fikk bykset den på plass - heldigvis dagen før jeg hadde en skikkelig overtråkk og havnet på krykker i en snau uke...

    Jeg gikk for aktiv deling og kjøpte derfor en MiniDsp 2x4HD. Har ingen erfaring med dette, men etter en del plunder så fikk jeg lyd. Delingen ble gjort på 1200HZ.

    Når dette hadde fått spilt seg inn litt så fikk jeg besøk av Ganilsen/HF Audio med målekoffert. Jeg tror vi endte med å bruke filter type LR24db/oct, men ikke helt sikkert :) Legger ved en måling gjort i lytteposisjon. Etter at denne målingen ble gjort la vi på ett low shelf filter på 150hz, husker ikke hva gainen var på men det låter veldig naturlig på stemmer samtidig som den har litt mer pondus nedover.

    måling.jpg


    Etter ett par timers jobbing ble dette vanvittig bra. Utrolig dynamikk og trykk i lydbildet uten at det blir masete eller for pågående. Lyden fra senteren fyller bildet og det føles veldig naturlig. Lot seg veldig godt integrere sammen med Ø høyttalerne. Fungerer veldig bra på film men også musikk blu-rays. Veldig veldig morro, er strålende fornøyd. Det ble dag og natt i forhold til tidligere, og demonstrerer hvor viktig det er med en god senter, og ikke minst å få den ordentlig integrert med resten av frontrekka. Lærerikt og spennende å tune seg inn med aktiv deling.

    Hadde heller ikke fått til dette alene, så gøy å kunne sammarbeide med flinke folk!

    Til slutt ett par stemingsbilder!

    2001.jpg


    everest.jpg


    mørkblade.jpg
     

    Torolan

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.07.2010
    Innlegg
    2.777
    Antall liker
    1.087
    Torget vurderinger
    2
    Spennende [emoji2]
    En ren stereopre dette sant ?

    Du får komme med en oppdatering etterhvert [emoji2]


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     

    Antonsen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.04.2010
    Innlegg
    4.686
    Antall liker
    5.121
    Sted
    Hvittingfoss
    Torget vurderinger
    9
    Jeg gir PS Audio mange utfordringer, alt fra digg prog på tidlig 70tall, musikk fra New York på sen 50-tall. Det beste fra Manchester og Los Angeles på 80 tallet. Ja tilogmed litt norsk prog fra Hønefoss.

    Dette låter bra uansett hva jeg mater den med. Veldig Morro. Er desverre fortsatt mye penger vi snakker om her, men er jo vanvittig fristende.

    Det var langt større sprang opp fra min nåværende Yamaha enn hva jeg trodde, og håpet.

    God påske!

    IMG_20200411_203018_940.jpg
     

    Antonsen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.04.2010
    Innlegg
    4.686
    Antall liker
    5.121
    Sted
    Hvittingfoss
    Torget vurderinger
    9
    Påsken er over, PS audio er levert tilbake og jeg må "ta til takke" med musikk via Yamaha igjen, men merker da at det er mulig å få fot her også. Har vært litt diskusjoner rundt Chet sine vokale evner, samt tone poet serien i tråden til Minutten i det siste så har funnet frem følgende tre plater til kveldskosen. Chet Baker er fra Riverside boksen, Hank Mobley sin flotte LP er på Tone Poet - før vi roer det ned med Bill Evans på analoge productions. Det er i allefall planen, så får vi se hvordan kvelden går.

    20200501_192917.jpg


    Holder på med etterisolering for tiden, men siden det både var snø og arbeidernes dag i dag unner jeg meg heller litt godt i glasset til musikken også.

    20200501_192952.jpg


    Så får vi se om PS audio får permanent residens her i kinoen når høstmørket nærmer seg igjen.
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.312
    Antall liker
    63.008
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Ser ut som gode dager i kinoen. Hank Mobley har jo kommet opp noen ganger de siste dagene. Må innrømme at jeg aldri har hørt om ham tidligere. På tide å gjøre noe med det. Streamer nå ham og hans quartet. Skål :)
     

    Antonsen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.04.2010
    Innlegg
    4.686
    Antall liker
    5.121
    Sted
    Hvittingfoss
    Torget vurderinger
    9
    Ikke det dummeste man kan gjøre :)

    God helg!

    Liker godt hans bidra på Art Blakey - the Jazz Messenger også.
     

    MrSpock

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.03.2007
    Innlegg
    5.251
    Antall liker
    5.985
    Stille og rolig her i tråden, men det spilles mye musikk. Veldig fornøyd med mine Ø høyttalere, regner med at de kommer til å bli boende her i mange år. Satser også på å kjøpe en til etterhvert til bruk som senterhøyttaler. Spesielt på vinyl syns jeg det låter veldig bra for tiden.

    Derimot syns jeg fortsatt det låter litt uengasjerende når jeg spiller digitalt. Usikker på hvorfor, hadde en liten seanse i dag hvor jeg spilte Blue Train, både via Roon, CD og på vinyl. Vinylen låt best, det er forsåvdt greit nok - vanskelig å sammenligne ulike innspillinger, men fikk aldri helt foten på den digitale avspillingen - og det gjelder ikke bare dette albumet.

    Jeg har en 2003 CD utgivelse, som jeg har rippet og lagt inn på NAS.
    Den digitale kjeden ser omtrent slik ut

    Alt 1
    (lossless CD rip) PC (roon) - QNKTC DAC - Prosessor

    Alt 2
    Oppo - HDMI - Prosessor

    Jeg syns det var veldig vanskelig å skille lyden på disse to, jeg syns KANSKJE det låt litt mer naturlig via Oppo, men det kan også være litt placebo. Switching mellom kildene tar noen sekunder, så selv om nivået var likt blir ørene litt nullstilt.

    Hva kan jeg konkludere med dette, og hva kan gjøres for å forberede lyden? For meg virker det som en ekstern DAC har liten/ingen effekt da prosessoren uansett konverterer det analoge inn signalet om til digitalt når romkorrigeringen står på. Det mest logiske virker å kjøre signalet digitalt rett inn i prosessoren. Vurderer derfor å kjøpe en ren streamer - forhåpentligvis vil den gjøre litt med lyden, samtidig som det åpne for mulighet til å spille av høyoppløste filer.

    Jeg har kikket litt på bluesound node2i, primært pga pris men liker også muligheten med å bygge på systemet etterhvert med lyd i flere rom osv. Flere andre spennende spillere der ute, men ønsker ikke å legge altfor mye penger i dette da det uansett er LPer som mitt foretrukne format. Mulig en annen effektforsterker hadde gjort susen, men syns det låter veldig bra når jeg spiller LPer.

    Noen som har noen synspunkter? :)
    Leste litt i denne fine tråden din og ditt innlegg fikk meg til å tenke litt. Jeg har akkurat skaffet meg vinylspiller etter 20 års pause - kun en billigmodell. Men har jo fått hakeslipp.

    Jeg har brukt disse 20 årene på å jakte spesielt gode innspillinger på cd/hi rez/multikanal av favorittalbumene og har følt jeg har kommet langt.

    Så kobler jeg opp denne billigspilleren og setter på de gamle vinylene og blir litt satt ut. For det låter så mye bedre, ikke oppløsning, separasjon eller detaljer - men bass og trommer - det som gir rockefot - det sitter nesten perfekt på alle album. For den type musikk jeg spiller er det bare noen få som får dette til digitalt - mixere som Steven Wilson osv.

    Jeg har litt tanker om at tidlige cder var bare vinylmastere som ble justert litt og dermed oppleves som blodfattige - senere kom de som remastere - og med eq som retter til ptoblemet, men da ødelagt av kompresjon = the loudness war.

    Det finnes selvfølgelig en del digitalt som er bra, men variasjonen er veldig stor - noe jeg ikke opplever på vinyl etter å ha spilt en 20-30 stk i det siste (mine over 20 år gamle) - der sitter the low end perfekt hele tiden.

    Jeg har to anlegg - en Atmos hjemmekino og et dedikert stereoanlegg og opplever det samme begge steder.

    Har noen tanker om å bruke eq - men siden cdene er så forskjellige virker det veldig vanskelig å få til noe bra. Og da tar jeg ikke med nyere cder med DR under 9/10, slikt spiller jeg ikke.

    Virker som mastering på digital musikk aldri helt klarte å gjenskape perfeksjonen fra vinyltiden.

    Edit: Du har jo samme Yamaha som meg - den har mulighet for 2 forskjellige set ups - hvor du kan eq litt på den ene for å få mer "trykk" - hvis du bruker "Scene" funksjone kan du gjøre slik at dette kun påvirker digital musikkavspilling på en totalt uproblematisk måte. Skulle du finne en god god parametrisk oppskrift som funker - kan de vel dele den :)
     
    Sist redigert:

    Antonsen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.04.2010
    Innlegg
    4.686
    Antall liker
    5.121
    Sted
    Hvittingfoss
    Torget vurderinger
    9
    Det er hvertfall to helt forskjellige lydbilder og tilnærming til å nyte musikk på - for meg er det også mye kos både med skattejakt i platesjapper og det å spille LPer. Intillegg til lyden, som oftere låter slik jeg ønsker det på musikk jeg liker. Er nok også en smak sak- men totalen av dette gjør det enkelt for meg å prioritere :)

    Har justert noe eq, men kjører samme innstillinger uavhengig av kilde og om jeg ser film eller musikk. Syns Yamaha er veldig bra, men fikk jo som nevnt en aha opplevelse når jeg testet ps audio.

    Driver med oppussing for tiden, og liten tid til musikk og forum - men ramlet jaggu inn noen plater i kassa igjen... :) ny og gammel jazz, og noe indie rock


    20200507_203713.jpg


    20200507_203737.jpg
     

    Antonsen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.04.2010
    Innlegg
    4.686
    Antall liker
    5.121
    Sted
    Hvittingfoss
    Torget vurderinger
    9
    Stille å rolig her, pga sol varme og oppussing blir det lite tid både i kino og på nett. Har ramlet inn noen plater da, er vel kun Buzzcocks jeg ikke hadde fra før på CD.

    20200621_102922.jpg


    Men rosinen i pølsa er denne flotte jubileumsboksen. I tillegg til oppusset LP av albumet, er det diverse øvingsopptak og annet snacks fra innspillingen og ikke minst en flott bok på nesten hundre sider med saklige og interessante nye intervjuer, og brev mellom band og Pytten før innstillingen i Grieghallen. Kjemiskfritt for tabloid og sladder 👍

    20200621_103030.jpg
     

    Antonsen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.04.2010
    Innlegg
    4.686
    Antall liker
    5.121
    Sted
    Hvittingfoss
    Torget vurderinger
    9
    Liten bunke fra Dippern igjen, noen flotte reissuer samt litt nytt... Må roe ned platebudsjettet litt, snart :) . Har vel ett par bestillinger i rest både der og på discogs, hehe. Heldigvis snar sommerferie - da får vi satse på regn og lyttevær.

    20200704_133822 (1).jpg
     

    Antonsen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.04.2010
    Innlegg
    4.686
    Antall liker
    5.121
    Sted
    Hvittingfoss
    Torget vurderinger
    9
    Helt greit å starte ferien nå, får satse på at det blir litt fint vær fremover - har også ambisjoner med en dag eller to med plateshopping.

    Men spiller ikke været på lag, blir det nok noen fine inne aktiviteter ala det jeg gjør i skrivende stund :)

    IMG_20200724_211716_999.jpg
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.269
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Helt greit å starte ferien nå, får satse på at det blir litt fint vær fremover - har også ambisjoner med en dag eller to med plateshopping.

    Men spiller ikke været på lag, blir det nok noen fine inne aktiviteter ala det jeg gjør i skrivende stund :)

    Vis vedlegget 652230
    Slike Inne aktiviteter er egentlig helt greit spør du meg. 😁
     
    2

    2xJ

    Gjest
    Mye bra musikk du har fått deg i det siste, så gjør vel ikke såå mye med noen regnværsdager 🤘:cool:🤘
    Men satse på bede vær enn jeg hadde i juli...
     

    Antonsen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.04.2010
    Innlegg
    4.686
    Antall liker
    5.121
    Sted
    Hvittingfoss
    Torget vurderinger
    9
    Hehe, ja har rent inn mye plater her i det siste så har da noe å finne på ;-)
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn