Antonsen
Hi-Fi freak
Hehe, mange er casket og byttet allerede okki nokkien går støtt og stadig. Men jeg pleier å vaske alle uvaskede plater når jeg skal spille de, samt alle ny innkjøpte. Skal jeg vaske alle samtidig hadde jeg mistet motet;-)
Smakfullt! Likte veldig godt «skilleplatene» dine. Når det regner på presten, drypper det på klokkeren. Win winRyddet platehylla og ferdig med å bytte cover, ble bra nå.
Ja det er helt sant kjenner problemetProblemet og gleden med bred musikksmak er at det er uendelig mye musikk man bare MÅ ha
Takk for det Er litt redd for at det blir nærme, pratet litt mer Retep også, som har god erfaring med Ø var nok litt skeptisk han også Får tenke litt på bedre løsninger. Kona mente at en løsning var å ikke å kjøpe flere plater, syns det var en veldig dårlig løsning.Lekkert rom du har. Ville ikke hatt noen hyller så nærme høyttaleren.
Takk takk Pesta er akustikkplater ja. Henger nok litt feil etter hvilke høyttalere jeg har idag, så har nok ikke allverdens funksjon. Jeg er litt i tenke boksen med å flytte de, bytte de til noe annet osv. Litt avhengig av hvordan jeg løser det med flere lper.Flott rom, og mye god musikk! Er de Pesta-bildene akustikkplater?
Fornøyd med nye Ring van Möbius, forresten?
Flotte motiver var det ihvertfall, gjør noe med stemningen i rommet.Takk for det Er litt redd for at det blir nærme, pratet litt mer Retep også, som har god erfaring med Ø var nok litt skeptisk han også Får tenke litt på bedre løsninger. Kona mente at en løsning var å ikke å kjøpe flere plater, syns det var en veldig dårlig løsning.
Takk takk Pesta er akustikkplater ja. Henger nok litt feil etter hvilke høyttalere jeg har idag, så har nok ikke allverdens funksjon. Jeg er litt i tenke boksen med å flytte de, bytte de til noe annet osv. Litt avhengig av hvordan jeg løser det med flere lper.
Bare såvidt hørt Ring van Möbius enda, låter jo veldig bra - men savner kanskje litt på låtskriverbiten enda. Men altfor tidlig å gi noen dom.