Den der har jeg selv også, Antonsen. På klar vinyl, signert av Benediktator. Det ER årets utgivelse i Norge. Men svært sjelden. Vinylen fordeler seg på 200 klare- og 500 svarte. Hvilken har du der?
Var heldig nok til å oppdage den da den nettopp hadde kommet inn på BD, Jeg sto i disken da Benediktator kom inn for å hente noen få eksemplarer. Signerte like godt mens han var der..En trivelig fyr som tydeligvis vet hva han vil med musikken. Og Tusmørke er et befriende konsept som sørger for å holde liv i en av musikkhistoriens beste sjangere: Proggen!! Hvem pokker kan gjøre annet enn å regelrett elske den plata der?? Alle ledd har blitt godt passa på, og det virker som om de virkelig brenner for det de gjør- akkurat som folket på Big Dipper og Bare Jazz! Det er sånt jeg liker- en "never say die"- holdning til verden..og det med en genuin interesse for musikk på formater du faktisk kan se
Hovedstaden- og delvis Norge har kun to ekte platebutikker igjen imo; Big Dipper og Bare Jazz. Det er med andre ord veldig greit for en musikkelsker av mitt kaliber å bevege seg- og føle seg hjemme i- Tigerstadens sentrale egner. Forresten: Ha en god nasjonaldag. Selv går jeg offline for en tid nå..Må ha tid til å gå gjennom platesamlingen, komplettere, spesialisere litt mer