I går kveld ble det en film igjen her i kinoen; vi kikket på den første av de to "nye" star trek filenene til JJ Adams, absolutt god underholdning og en film som gjør seg på kino. Hele familien var såklart med
Vi har nå bare en hund igjen da den eldste ble innhentet av alderen for ett par måneder siden, hun ble 16 år så det må sies å være en bra alder.
I tillegg til hi-fi og platesamling er jeg også veldig glad i øl, snakker da ikke om å tømme en kasse Ringnes men heller smake forskjellige typer. Etter at jeg oppdaget untappd har det også blitt mye enklere å holde styr på hva man liker og har smakt. Når vi var i Gøteborg forrige helg oppdaget jeg denne belgiske trippel, karmeliet. Her smakte jeg den på tap, men ser faktisk at vinmonopolet har den på 0,33 til 49,- noe som ikke er så aller verst, men fascinerende hvor billig øl er på systembolaget i Sverige i forhold. Kommer nok til å kjøpe ett par flasker av denne etterlever.
I går kveld smakte jeg en Thurbo stout fra oppigård men ble en liten skuffelse. Finnes mye god, sterk stout men denne var litt spiss i smaken syns jeg. Liker der når de er fyldige men samtidig runde i smaken.
Men nå er det søndag, med regn og snø på toppene, full termos og vinyl på tallerken.