Ulf-B
Hi-Fi freak
Gratulerer med den første av to bokser på plass. Det skal bli interessant å høre hvordan det låter etterhvert. Når etternøleren har dukket opp og du har fått alt sammen godt varmet opp og innspilt.
Hadde vært kult med noen bilder til i denne tråden....Birdman skrev:Takk til alle som fortsatt gidder å følge med .
Og REX, jeg var opptatt med å ikke gå på trynet ned trappa. Hvis så hadde skjedd hadde det blitt noen helt andre bilder :'(.... .
Mvh. Birdman
Selvfølgelig ;D.BT skrev:Kan du ikke legge ut litt flere bilder?
Takk, men hvorfor lukke øynene ? Synet av dette snarere forsterker lytteinntrykket. Og for dem som har problemer med blålyset, så finnes det en lysbryter på baksiden . Personlig kommer jeg ikke til å røre den.Grumpy skrev:I grunn kan ikke dette uttrykkes som annet enn SOBERT!
-Ulempen med noe så vakkert, er at det blir vanskelig å lukke øynene for å nyte musikken med noe slik innenfor
synsfeltet.
Kast all belysning i rommet, KOS DEG og NYT LIVET med denne Hovlanden!
Mvh
Jan P.
"Hjulene" er fancy displayer for div. valg. I midten kan du se kontrollbryterne.cybervision_ skrev:Lekre bilder, hvordan fungerer de tre runde hjulene i front?
Ja, det er jo en grunn til at lysbryteren på baksiden er der. Det er nok flere med deg, som heller vil leve i mørket. I denne sammenhengen må jeg nok innrømme at jeg er blodharry .C. Alshus skrev:Blått lys er og blir blodharry, også på en Hovland. imho.
Har kun hørt HP100 og det spiller mer enn greit det.
Takker! skal innrömme at jeg nok hadde tatt samme finish som deg, om jeg stod overfor valget idag, riktig lekker den finishen din ;D...Birdman skrev:Har ingen problemer med noen gjestebilder. Ihvertfall ikke når de er så flotte som dette .
Mvh. Birdman
Jeg hadde nok samme blå farge, så her spiller nok husket deg ett lite puss ...RoDa skrev:But but, it's not only only you know.... ;D
Tror det var grønt lys på om.s sitt sett, men jeg kan huske feil.
Ditt lys ser unektelig blått ut.
Er nok bare i bekmørke det lyser "fælt", kult uansett. 8)
R