M
musicus
Gjest
Lyset i leiligheten på noen av bildene gir nok ikke helt riktig inntrykk, så det ser nesten litt turkis ut...Birdman skrev:Her ser det kanskje litt grønnaktig ut.
Birdman
mvh
Lyset i leiligheten på noen av bildene gir nok ikke helt riktig inntrykk, så det ser nesten litt turkis ut...Birdman skrev:Her ser det kanskje litt grønnaktig ut.
Birdman
Jeg har arbeid å gjøre, så jeg tok en Kvikk Lunsj ;D.Signature skrev:nei,men har sprætta en 200g sjokoplate ;D
Takker! Droppet mellomstasjonen i dag .REX skrev:Oi oi oi!!!
25 bilder? Da har du vel passert biljardbordet??
Gratulerer!
Dette blir spennende
Kona "couldn´t care less". Hun vil bare vite hvor mye dette er verd, i tilfelle jeg skulle dø ;D. Bank i bordet : ;D ;D.REX skrev:Lekkert!!
Deltar kona på begivenheten?
Det er vel ikke så lenge til nå, eller ??Signature skrev:Æ å vill hør musikk!
kjell
Hun lurer kanskje på hvorfor det tar tre timer å pakke ut ei pappeske?! ;DBirdman skrev:Kona "couldn´t care less". Hun vil bare vite hvor mye dette er verd, i tilfelle jeg skulle dø ;D. Bank i bordet : ;D ;D.REX skrev:Lekkert!!
;D ;D ;DREX skrev:Hun lurer kanskje på hvorfor det tar tre timer å pakke ut ei pappeske?! ;DBirdman skrev:Kona "couldn´t care less". Hun vil bare vite hvor mye dette er verd, i tilfelle jeg skulle dø ;D. Bank i bordet : ;D ;D.REX skrev:Lekkert!!
Jepp!! kjör på ;D ...Birdman skrev:Og her kommer det første. Litt "Deja vu" kanskje .
Birdman
Det skulle jeg gjerne gjort, men tror du ikke jeg gikk tom for bilder??! ;Dmusicus skrev:Jepp!! kjör på ;D ...
mvh
Takker! Jeg klarer ikke å være uenig .Grumpy skrev:Vanvittig lekkert Birdman!
Takker!JonArne skrev:Jepp,jepp!!!
Flott!!!!
Jeg har fått med meg at du bruker Hovlands ht kabel, men hvilke IC´er bruker du?Birdman skrev:Det skulle jeg gjerne gjort, men tror du ikke jeg gikk tom for bilder??! ;Dmusicus skrev:Jepp!! kjör på ;D ...
mvh
Mvh. Birdman
Wireworld gold eclipse (3+ og 5)musicus skrev:Jeg har fått med meg at du bruker Hovlands ht kabel, men hvilke IC´er bruker du?Birdman skrev:Det skulle jeg gjerne gjort, men tror du ikke jeg gikk tom for bilder??! ;Dmusicus skrev:Jepp!! kjör på ;D ...
mvh
Mvh. Birdman
mvh
Ja, det tror jeg faktisk du gjør, og det bør du .REX skrev:Dette gleder jeg meg virkelig til å høre!!