Bryter i signalveien i følge den tidligere omtalte Thomas Mayer.Vet du har ting i hemmet som är lååångt intressantare än gnål och mas om trafo, men ser du någon nackdel att eventuellt gå för en MF med S&B-trafoer, få satt in ett extra set RCA-ingångar där blindlocken sitter och så få montert en vippebrytare på baksidan som ingångsväljare?
Vis vedlegget 478205
Take your time. Kos dig med ny leksak först.
Gratulerer!!! Hvis jeg noen gang trenger flere platespillere blir det en slik;-) Velkommen i vacuum klubben, der har jeg vært medlem siden 1984;ingen vei tilbake.......Det er vakum ja. Den kan også leveres uten, men etter å ha sett vakumfunksjonen i bruk hos R.E.S er jeg hellig overbevist om at det har mye for seg. Vinylen blir paddeflat og fremstår som den er limt til tallerkenen. Jeg er overbevist om at det at vinylen er "limt" til den tunge tallerkenen reduserer resonanser i plata. Var aldri i tvil om at det skulle være med vakum, og aldri i tvil om at den skulle anskaffes med Odin.
Ja det var hyggelig Vi sees nok plutselig skal du se.Takk for det Nightpuma. Jeg var på middag hos deg og fruen og hørte den. Flott sak. Tror du spilte på ProAc Response 2 da?
Ja, nå må vi snart få til å møtes, har mange ganger tenkt på den fine vinylsjappesykkelturen vi hadde i Køben.
Skal skrive mer om lyden når jeg har hatt spilleren i hus en stund, men det som er morsomt, eller det vil si, noe av det som er morsomt, er at den leverer ekstremt godt også på områder hvor jeg var usikker i forkant.
Takk for hyggelige ord. Det hender jeg tenker jeg overkommuniserer, deler i overkant mye og har unødvendige meddelelser. Og det er kanskje riktig, men samtidig tenker jeg at folk selv velger å ta en titt og at kan stå over om de vil, skumme eller lese det de finner interessant. Jeg er litt "av og på" med hensyn til interesser og hobbyer og det veksler typisk med årstid. Når jeg er "på" kan det kanskje bli litt mye for noen, og det kan jeg forstå kan irritere, men det er vel en gang slik jeg er.Denne tråden bare gir og gir. Gratulerer med en superb platespiller.
(Selv har jeg kun handlet én gang hos NAT/Morten, og det for et beskjedent beløp. Men jeg ble behandlet som om jeg var en gullkunde. Slikt husker man og jeg har anbefalt NAT til bekjente flere ganger i årene etter).
det er det siste du skal bekymre deg for.Det hender jeg tenker jeg overkommuniserer, deler i overkant mye og har unødvendige meddelelser. Og det er kanskje riktig, men samtidig tenker jeg at folk selv velger å ta en titt og at kan stå over om de vil, skumme eller lese det de finner interessant. Jeg er litt "av og på" med hensyn til interesser og hobbyer og det veksler typisk med årstid. Når jeg er "på" kan det kanskje bli litt mye for noen, og det kan jeg forstå kan irritere, men det er vel en gang slik jeg er.
Tiltredes.Jeg skriver ikke så mye i tråden din, men jeg leser hvert eneste innlegg med stor interesse. Det er ikke noe jeg kan si om så mange andre tråder her inne.
mvh
Godt å høre gutter, da fortsetter vi i samme spor, forhåpentligvis med fornyelse og utvikling.
Litt lite tid til lytting i dag dessverre, andre forpliktelser. Men, nå sitter jeg her i godstolen og har spilt igjennom Love and Theft med Dylan, fabelaktig album. Personlig liker jeg nesten Dylan best når han på det «shuffle»-sporet som han er på her og på Modern Times.
Videre går turen til en av de første jazzskivene jeg kjøpte etter at jeg begynte å handle vinyl.
Vis vedlegget 478376
For de interessert i spilleren så kommer det selvsagt flere bilder og lytteinntrykk, må bare ha litt mer tid til å lytte, betjene og ellers kose meg med musikken først.
Tusen takk for det. Veldig hyggelig å høre.Takk for at du deler Fosse, dette er forumets hyggeligste tråd for min del. Jeg ser at du har gått over til å bruke USM Haller som stereobenk. Har du gjort noe med disse, eller er de helt standard? Og hva består modifiseringen av Rogue Ares-en din av? Er på utkikk etter både ny stereobenk og RIAA-trinn, og når dette er godt nok for deg så er det nok godt nok for meg også.
Ahh, forstår.Selgeren av Tango-trafoene på eBay ser ut til å være lokalisert i Israel. Tipper at det ikke er de samme som i annonsen
Totalentreprisemodellen, det gjelder ikke folk som oss, modellen jeg har skissert over er den som gjelder.bygde en slik riaa uten tvc for en kompis i Strandebarm....spurte ham i går ..den var ikke til salgs
tok meg 3-4 mndr intensiv kveldjobbing
tok 100K i 2003...tenkte jeg skulle tjene 50K på jobben
delene kom på 67K, så det ble dårlig timebetaling....