Helsølv har tre fordeler:
- Det er det originale og blir således aldri «feil». En del løpsbiler var tofarget og hadde felger i matchende farger, men uansett, sølv blir ikke feil
- Ensfarget er trolig billigere
- Ved eventuelle steinsprang så er problemet mindre med sølv enn med sort
Men så synes jeg det er litt kult med de tofargede, det er litt «slemt».
Her har en helg, fri, god vin og stemningen skal liksom være på topp og så kommer disse problemene snikende på en, livet er sannelig ikke så enkelt bestandig.
BTW, fruen stemmer for helsølv men liker også tofarget. Helt sort er ut.
“Fuchs”.fucksfelger
Kawasaki-grønne...Originalpolitiet er nesten nok til å få meg til å håpe felgene blir neongule.
Men det synes tråd- og bileier tydeligvis, all den tid han reiste spørsmåletSølv er originalfargen. Ikke mer å debattere da, synes jeg.
Takk for hyggelig kommentar LMC.ser gutta har fått noe å tenke på...
knall kåk, vertskap og system
Selvsagt ikke.Hysj, hausse inte upp Aresen nu när jag har en ønsket kjøpt-annonse ute..
Elefanter er vakre, kloke, smarte og kommuniserer infrasonisk.Eller som en lastebil på Porschetreff. Ikke nødvendigvis stygg i seg selv.ja Odin og Schick oser enkel eleganse...
Kuzmaen er rent visuelt en elefant i Glasmagasinet imo...
Det jeg lurer på er om Fosse har vurdert en spesialutgave av USM Haller med børstet rustfritt stål i rør og kuler..
Porsche 928 GTSmoment
En god del av båndene fra IPC låter virkelig godt, andre mindre godt, men slik er det med mye, skjønt jeg vet Open Reel og noen andre alltid låter godt. Men, jeg synes utvalget han har viser god bredde musikalsk, og jeg liker å ha litt variert.hvorfor bestille flere bånd fra IP?
LK tror jeg jeg har....
det finnes MYE annet som låter bedre
3 av de går til Drøbak på mandag og mange er der allerede
gleder meg og til å dra fra jobb snart...vakt til 18 så bussen hjem og fyre opp
vakt onsdag og, og på MrIndia i går med jobb, så er litt trang i øya i dag...
Man slipper jo å snu platen...men om det har noen hensikt kun å gravere platene på én side, det er jeg usikker på.
Hæ ? Dette er jo selvsagt for unngå problemet med all dritten som dyttes inn i rillene når vakumet suger plata ned i tallerkenen ! duh...men om det har noen hensikt kun å gravere platene på én side, det er jeg usikker på.