Hehehe...takk for det Grumpy.
Hva slags monteringsøvelse er det så de bedriver ute i snøen min gode mann
Ja, jeg har en Miyajima Shilabe montert på tuppen av Kuzma4Point armen.
Det sporer rimelig greit, men jeg har for meg at lydgjengivelsen kan justeres noen mikrometer bedre.
RIAA som benyttes er DP R2.2, og anlegget kjøres fullbalansert. Men jeg har for meg at en step-up i mellom pre og RIAA vil hjelpe på litt, slik at volum ut på DP pre kan justeres ned noen dB. Det står nummeret før pip åpent nå (ja, jeg har justert dip switchene i DP RIAAen korrekt), og det føler jeg blir litt "on the edge" spennende med 2 m2 cellofan panler. På den annen side har jeg mye moro å se frem til med bytte av kabler, skifte underlag til kverna, leke med VTA tårnet til Kuzmaen osv.
Eksempelvis lurerer jeg på om du eller de øvrige vyrde herrer i sist lørdags lystige lag vet om en eller flere gode step-ups med balansert inn-, og utganger til under en bitcoin?
Det tok sin tid dette puslespillet, mange tidstyver underveis (siden Påske i fjor) ikke minst jobben, prøve og feile, nye runder med innsamling av informasjon og kunnskap, prøve på nytt, trampe opp i stua møkk frustrert....REPEAT....før det falt på plass dette.
Jeg ser for meg at Dynavector XV1s ender opp på tuppen etter hvert.
Så lurer jeg jo fælt på hvor morkent gummiopphenget på min Kiseki Purpleheart Sapphire er etter å ha stått ubrukt i 23-25 år?
Det er vel ikke annet å gjøre enn å prøve, men jeg må si jeg gruer meg mtp mulig havari og brukket safir cantilever.