Takk i like måte. Fortsatt god romjul.God jul til dere begge! Viste kona bilde i tråd #6101 og hun digget hvordan dere har det (akkurat som jeg alltid har gjort). Prøvde å finne flere bilder, men det begynner jo å bli en respektabel lang tråd. Har du en bedre oversikt over hvor jeg kan finne noen flere bilder av huset (om mulig både dets interiør og eksteriør) eller må jeg simpelthen lete gjennom? Led meg gjerne til eksempelvis side ca 240 og utover, så skal jeg gjerne bla noen sider.
Ja, det begynner å bli en lang tråd. Jeg lurer støtt og stadig på følgende (ikke din henvendelse som frembringer dette):
- Hva mer jeg har å komme med? Blir det resirkulering? Går jeg i ring?
- Blir det for mye bil, båt, hage, vin, katt og Fosse? Viktigst, blir det for mye Fosse?
- Blir det for privat? Som medlem av OAS og OVK i en årrekke kjenner jeg et hundretalls personer her inne privat og halvprivat. Blir det for internt? Er det greit med henblikk på de jeg ikke kjenner? Tåler det å leses av jobbforbindelser?
Det er vel meg og mitt dette, på godt og vondt.
Man kan ikke bare skrive om pickuper og tonearmer heller. Men det må være nok lyd og stereo til at man forsvarer å ha tråden på hifisentralen. Jeg forsøker å holde en viss balanse, og så skriver jeg om mye rart, men unngår jobb.
Så til spørsmålet om bilder av huset. De bildene er spredt utover. Har resirkulert noen få.
Forøvrig gir følgende innlegg en slags gjennomgang av rom og hage, men det er jo mange i seg selv:
2765, 2954, 2971, 3052, 3062, 3102, 3327, 3337, 3416, 3460, 3558, 3698, 3727, 3733, 4214, 4365, 5302, 5711, 5723, 5745, 5871