Motorhome
Hi-Fi freak
Hva tror du er årsaken til at du fikk feil på denne eksosventilen? Da tenker jeg på tenningsjustering, forgasserjustering eller feil på ventilfjær/topp-pakkning. En motor er jo ei ''luftpumpe'' som må være tett Det er ofe en fordel å være ''musikalsk'' sies det. Lyden på avgassen er en fin referanse. Gammelkaren var musiker med et meget godt gehør. Han hadde gammel Opel fra 60 tallet som var inne for service i sin tid(på 70 tallet). Han klaget på at det var ''tyttring'' i avgassen til mekanikern. Nei du kan trygt reise på ferie i Sverige med denne bilen var kommentaren. Han reiste i god tru. Da han kom halveis på en motorvei i sør- sverige så ville ikke bilen mere og rikket seg ikke på flekken. Da viste det seg å være registerdrevet, som var et fiberhjul. Det var ikke mange tenner igjen Kommtaren fra den svenske mekaniker'n: Konstigt at de ikke kunne høre det!
www.terrysjag.com er ei amerikansk side som kom opp. Virker som at de har en del erfaring med gamle Jaguar'er. Jeg handler for det meste på www.rockauto.com Ser ut til at de ikke har listet opp noe på Jaguar e-type.
www.terrysjag.com er ei amerikansk side som kom opp. Virker som at de har en del erfaring med gamle Jaguar'er. Jeg handler for det meste på www.rockauto.com Ser ut til at de ikke har listet opp noe på Jaguar e-type.
Sist redigert: